Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Ok, yritän toisella tavalla: on moraalitonta levittää juoruja.
Upposiko nyt?
Puhut juoruista ja puhut haukkumisesta, vaikka suuri osa tästä ketjusta on suoria sitaatteja Alepan viesteistä, joissa hän haukkuu muita. Ei se ole haukkumista tai juoruilua. Ja niitä Alepan viestejä säästetään tänne jälkipolvien iloksi ainoastaan siitä syystä, että sen lisäksi, että on palstan kovin haukkuja, Alepa on myös suurin kaksinaismoralisti sen asian suhteen. Sellaiselle ihmiselle voi tehdä ihan hyvää katsoa peiliin, jollaisena tällainen ketju sitaatteineen toimii.
 
  • Tykkää
Reactions: setis ja Echo
Alepa oli ja on hyvä lisä tänne. Ja kyl se vähän silleen on että niin metsä vastaa miten sinne huutaa.
Ei. Eijei.

Kas kun kaava menee näin:
1) joku kritisoi Marinia/vassareita
2) Alepalla menee kritiikki ihon alle, ikäänkuin häntä ihmisenä ois arvosteltu ja alkaa sättiä jossain muussa ketjussa kritisoijaa/persuja/palstaa rumasti
3) Alepan haukkuma ihminen puolustautuu A:n ryöpyltä
4) Alepa lymyää eikä kohtaa kritisoijaa suoraan
5) Seuraavana päivänä Alepa uhriutuu jossain ketjussa "sain haukut, yhyy..."
 
  • Rakkaus
Reactions: setis
Ei. Eijei.

Kas kun kaava menee näin:
1) joku kritisoi Marinia/vassareita
2) Alepalla menee kritiikki ihon alle, ikäänkuin häntä ihmisenä ois arvosteltu ja alkaa sättiä jossain muussa ketjussa kritisoijaa/persuja/palstaa rumasti
3) Alepan haukkuma ihminen puolustautuu A:n ryöpyltä
4) Alepa lymyää eikä kohtaa kritisoijaa suoraan
5) Seuraavana päivänä Alepa uhriutuu jossain ketjussa "sain haukut, yhyy..."

Jaa.

Ei mulle oo käynyt noin.
 
Nii.

Mummo opetti ettei kannata sanoa mitään ellei ole hyvää sanottavaa.
Ehkä Marinissa ihmisiä ärsyttää se fanilauma, joka toitottaa toissijaisia asioita. "Marin on edustava ja sujuvasanainen." Ai kappas, niin on moni muukin poliitikko.

Jos huomaat, niin ei kaikki demaripoliitikot saa täällä kritiikkiä, koska ovat sekä
a) lämpimiä ja juurevia
b) arkisia.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Ei. Eijei.

Kas kun kaava menee näin:
1) joku kritisoi Marinia/vassareita
2) Alepalla menee kritiikki ihon alle, ikäänkuin häntä ihmisenä ois arvosteltu ja alkaa sättiä jossain muussa ketjussa kritisoijaa/persuja/palstaa rumasti
3) Alepan haukkuma ihminen puolustautuu A:n ryöpyltä
4) Alepa lymyää eikä kohtaa kritisoijaa suoraan
5) Seuraavana päivänä Alepa uhriutuu jossain ketjussa "sain haukut, yhyy..."
So sorry Ekko but now l fell in ❤ with u 🥰

Täyttä rautaa tuo listasi 👍
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Minä myös tykkään hänen tyylistään.
Tämä ketju on aivan täyttä kuraa.
Minä emn varsinaiisesti tykkää, mutta tämä tällainen joukkolynkkauskin tuntuu minusta vähintäänkin vastenmieliseltä.
Kyllähän A jo annan ikoina silloin tällöin minullekin keljuili, mutta mitäs siitä. Tämä on keskustelupalsta ja täällä pitäisi kaikenlaisten mielipiteitten päästä esiin.
 
vierailija
Minä emn varsinaiisesti tykkää, mutta tämä tällainen joukkolynkkauskin tuntuu minusta vähintäänkin vastenmieliseltä.
Kyllähän A jo annan ikoina silloin tällöin minullekin keljuili, mutta mitäs siitä. Tämä on keskustelupalsta ja täällä pitäisi kaikenlaisten mielipiteitten päästä esiin.
Sinä ja peukuttajasi olette väärässä!

AA ei keskustele vaan hän on se ikävistä ikävin päälynkkaaja, törkeän kielen käyttäjä ja on yksin aiheuttanut aiheellisen vastareaktion Hänen takiaan koko foorumi on ikävä ja homehtunut
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Näitä mukavia viestejä ilman piikittelyä kun olisi enemmän, niin tälle ketjulle ei olisi mitään tarvetta:

Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä.
Vaikka joku on saattanut saada kirjoituksistani toisen käsityksen, en laittanut puolisoani mäkeen. Hän itse teki ratkaisunsa sekavuusvaiheessaan.
Mies kävi sitten pitkään terapiassa. Hänellä oli vaikea lapsuus. Isä hylkäsi perheensä ja piilotteli äitinsä avustuksella perhettään yli kymmenen vuotta. Kun aloimme seurustella isän suhteet lapsiinsa lämpenivät. Lopulta appiukko eli hyvin onnellisena vuosikymmeniä.
Kaikenlaista kokeneena ja nähneenä en enää jaksa innostua suomalaisista miehistä. Luen mieluummin kirjoja. Kirjailija voi päättää miten henkilöhahmot elävät elämänsä.
En ala kirjoittamaan kirjoja. Näin jo kouluaikaan miten rasittavia kirjailijat ovat. Opettajani oli nainen jota vieläkin sanotaan Suomen Agatha Christieksi. En viitsi tarkistaa oikeinkirjoitusta.
Olet hauska tyyppi Aivansama. Politiikassa meillä on eri mielipiteet, mutta perheen luotsaamisessa olemme täysin samoilla linjoilla. Näin taas unta lasteni isästä.
Nukuimme yhdessä ja hän oli hyvin levoton kai työasioistaan. Oikeassa elämässä hän on liikuntaesteinen ja eläkkeellä toisessa avioliitossaan.
Luultavasti ruotsiksi lukemani kirja antoi lempeät unet. Kirjan löysin kirjaston palautetut hyllystä jota pidän herkkuhyllynä.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
Jag älskar svenska språket!
Kyllä Anna osaa, jos vaan malttaa. :)
 
Sinä ja peukuttajasi olette väärässä!

AA ei keskustele vaan hän on se ikävistä ikävin päälynkkaaja, törkeän kielen käyttäjä ja on yksin aiheuttanut aiheellisen vastareaktion Hänen takiaan koko foorumi on ikävä ja homehtunut
Minusta sinä nyt hiukkasen yliarvioit kyseisen henkilön vaikutuksia. Jos täältä plokattaisiin kaikki ilkeyksien latelijat, ei tänne jäisi ketään.
Voisitko toimia niin ihan live-elämässäkin ja millaiset seuraukset siitä olisi?
On täällä paljon sellaisia, joiden juttujen yli hyppään ilman muuta, mutten silti lähde mitään lynkkauskampanjaa vetämään heitä kohtaan.
Juuri liika nipottaminen ja tiukkapipoisuus tämän palstan homehduttaa.
Yleensä juuri nämä, joille A pahimmin kuittailee, käyttäytyvät itse hyvinkin provosoivasti.
Eivät sitten vain kestä, kun saavat takaisin.
Ja kuten sanottu, olen monesti itsekin saanut ansiotonta arvonnousua (vai miten se nykyisin ilmaistaan, kun syyttä haukutaan) tältä henkilöltä, mutta olen jo sen verran maailmaa nähnyt, ettei se minua sen syvemmin loukkaa. Kukin tyylillään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Palstan valvojan olisi aika heittää tämä ketju roskiin.
Ehkä joku kirjautunut pyytää ystävällisesti sen tekemään.
näköjään ahdistut saamastasi huomiosta ja asiallisesta palautteesta
opettele kirjoittamaan asiallisesti ja lopeta inhokkiesi jatkuva haukkuminen
vasta silloin tämä ketju poistuu kun muuttuu ajan mittaa tarpeettomaksi

onnea
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä