Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En jaksa luetella, mutta ne on sellaisia lyhyitä korjausliikkeitä olleet.

Mutta mulla käy Alepan kans samoin kuin Marinin kohdalla: en jaksa enää mäkättää, vaikka aihetta olisi.

Alepa on yks v-mäisimpiä palstalaisia 15 vuoteen, kieroon kasvanut ihminen, mutta haukkukoon. En jaksa hänen urputuksistaan enää välittää.

Sen vaan toivon että @Algoma olisi joskus mies, eikä känisisi muka-rauhantuojana aina ei-vasureita vastaan. Se on loukkaavaa että hän yrittää olla herrasmiestä, mutta valitettavasti ei koskaan puolusta porvari-kepu-persua.
Öitä.
Sä haukuit sen heti sen ekasta viestistä ja vieläpä tosi pahasti. Kuka täällä on v-mäinen?
 
vierailija
Sä haukuit sen heti sen ekasta viestistä ja vieläpä tosi pahasti. Kuka täällä on v-mäinen?
Kun henkilö ei ole rekisteröitynyt, mistä sen tietää mikä on kenenkin eka viesti. Alepa ehti olla palstalla viikkoja ennen kuin tyylinsä muuttui sillä tavalla tunnistettavaksi, että hänelle muodostui palstapersoona. Ja edelleen välillä menee luonnollisesti jonkun muun viestejä hänen piikkiinsä ja vastaavasti hänen viestejään jää tunnistamatta. Se on meidän kaikkien vierailijoiden osa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kun henkilö ei ole rekisteröitynyt, mistä sen tietää mikä on kenenkin eka viesti. Alepa ehti olla palstalla viikkoja ennen kuin tyylinsä muuttui sillä tavalla tunnistettavaksi, että hänelle muodostui palstapersoona. Ja edelleen välillä menee luonnollisesti jonkun muun viestejä hänen piikkiinsä ja vastaavasti hänen viestejään jää tunnistamatta. Se on meidän kaikkien vierailijoiden osa.
Tämä.
 
Mutta joo, en aio jäädä tylsyyttä potevien harmaiden louskutettavaksi. :)

Katotaan kumpi haukkuu muuten seuraavana toistaan, mä tai Alepa. Luulen että Alepa ei voi pidätellä raivoaan kun kirjoitan vasureita vastaan, vaikken tarkoittaisi edes häntä.

Toki häntä te puolustatte silloin, ette mua. Alepalla on jokin mandaatti täällä haukkua 2-3 kertaa viikossa palstalaiset, ja te ootte uu la laa...
 
vierailija
Mutta joo, en aio jäädä tylsyyttä potevien harmaiden louskutettavaksi. :)

Katotaan kumpi haukkuu muuten seuraavana toistaan, mä tai Alepa. Luulen että Alepa ei voi pidätellä raivoaan kun kirjoitan vasureita vastaan, vaikken tarkoittaisi edes häntä.

Toki häntä te puolustatte silloin, ette mua. Alepalla on jokin mandaatti täällä haukkua 2-3 kertaa viikossa palstalaiset, ja te ootte uu la laa...
Turha tuota vierailijaa on teititellä. Hänellä on vaan tapana kirjoittaa aina samalla vierailulla useampi viesti ja vastailla itselleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kuinkas sä olet kiinnostunut Alepan ja mun ekoista keskusteluista - omituista ylipäätään, mua ei vois vähempää kiinnostaa 2 palstalaisen ekat keskustelut.

Oletko FM, joka tuli samaan aikaan palstalle? Kiukusta päätellen olet.
Piti hetki miettiä, kuka FM, mut joo sehän haukuit sitäkin pitkään, kunnes se lähti. Et kestä voimakkaita naisia yhtään. Niin että...
 

Yhteistyössä