Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tässä sinulle pohdittavaa. Hoyeon Jung, eteläkorealainen huippumalli ja näyttelijä (mm. Squid Game). Kivat silmät, tosin ilme tuima niinkuin malleilla on tapana olla. Kumpi on kauniimpi, sinä vai Hoyeon?
Omasta puolesta sanon vaan että nuo, ihonväristä riippumatta murhakatseiset mallimimmit on kyllä niin turn-off kuin vaan ikinä voi olla.

Säihkysääristä kuitenkin annan täydet pinnat. Mutta muuten, seuraava kehiin pliis 😁
 
Omasta puolesta sanon vaan että nuo, ihonväristä riippumatta murhakatseiset mallimimmit on kyllä niin turn-off kuin vaan ikinä voi olla.

Säihkysääristä kuitenkin annan täydet pinnat. Mutta muuten, seuraava kehiin pliis
Niin, miksi naisille tarkoitetuissa mallikuvissa suositaan tuota "murhakatsetta"? Ehkä Echo osaa meitä asiassa valistaa.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Niin, miksi naisille tarkoitetuissa mallikuvissa suositaan tuota "murhakatsetta"? Ehkä Echo osaa meitä asiassa valistaa.
Kun ne kuvat on naisille tarkoitettu, niin tulkitsen niin että kuvauksiin pakotetut malliparat viestittää ”Älkää naiset prkl kuolatko meidän perään, me ollaan vain ja ainoastaan miehiä varten luotuja” 🤭

Haluaisivat varmaan mieluiten olla miestenlehdissä poseeraamassa sänkykamarikatseella, punahuulet hieman kutsuvasti auki ja jotain tankoa vasten kiehnäämässä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
vierailija
Sellaiset kisat pitäisi ehottomasti kieltää lailla , koska normaalit ja terveet miehet pariutuu ainoastaan naisten kanssa, ja ovat siksi ainoita oikeita asiantuntijoita!

Lepakkokisassa olisi tietysti sitten vaan lepakoita tuomareinakin.

Menisin mielelläni tuomariksi missikisoihin, mutta jos pyydettäisiin Mister -kisoihin, niin kieltäytyisin ehdottomasti

Terveet miehet ei vaan katso muita miehiä ”sillä silmällä”. Kekkuloivat neiti mallimiehet on vaan niin EVVK.
Ei missikisoissa etsitä itselleen miellyttävää kumppania tai seksikästä naista...
 
Mutta joo, en aio jäädä tylsyyttä potevien harmaiden louskutettavaksi. :)

Katotaan kumpi haukkuu muuten seuraavana toistaan, mä tai Alepa. Luulen että Alepa ei voi pidätellä raivoaan kun kirjoitan vasureita vastaan, vaikken tarkoittaisi edes häntä.

Toki häntä te puolustatte silloin, ette mua. Alepalla on jokin mandaatti täällä haukkua 2-3 kertaa viikossa palstalaiset, ja te ootte uu la laa...
mää karautan paikalle valkoisella ratsullani peitsi tanassa ja puolustan neitoa hädässä

lohikäärmeen päät pätkin miekallani metrin pätkiksi
 
Tässä sinulle pohdittavaa. Hoyeon Jung, eteläkorealainen huippumalli ja näyttelijä (mm. Squid Game). Kivat silmät, tosin ilme tuima niinkuin malleilla on tapana olla. 176 cm, 29 vuotta. Kumpi on kauniimpi, sinä vai Hoyeon? :unsure:




Piristävää, että tämä kaunis nainen hyväksyy etniset piirteensä.❤
Tätä pitäisi näkyä enemmän!💪
Eikä häntä ole juuri meikattu jotta näyttäisi muulta kuin todellisuudessa näyttää.👍
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Mä en?

Milloin oot viimeksi flirtannut naiselle? Mä eilen. Kun mun hiukset juuttuivat kypärän sisäosan tarraan ja no, se ei oo olellista.
Multa mitään kysytty, mutta on ollut viime aikoina hämmästyttävän paljon tilanteita joissa olisin entisaikaan halunnut jatkaa flirttailua, kun oon saanut viipyvän katseen ja kauniin hymyn moneltakin naiselta. Siis ihan nuoriltakin suomalaisnaisilta ollessani yksin kaupungilla. En oikeasti tajua että mikä on aiheuttanut tän tilanteen?

Ehkä naiset aistii onnen tunteeni, tai ihon läpi tihkuvan testosteronin? 🤭

Mutta en halua flirttailla sen kummemmin kun Annien kanssa menee niin hyvin.
 

Yhteistyössä