Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Äläpäs jauha kakkendaalia.
Mä olin ihan ekoissa viesteissä Alepan kanssa ihan sovussa, kun pidin häntä mukavana palstalaisena. Sitten kun kritisoin Marinia, alkoi Alepa nälviä mua, vaikken ollut nälvinyt häntä.
Siis hän oli samanlainen kuin FM. Alussa mukava, mutta sitten se musta puoli pukkaa väkisin ”kukkaan”, kun eivät kyenneet heittämään jurkkaa kuin ihan hetken alkutaipaleillaan.

Harmaa teiniosasto on tänään hyvin kiukkuisella päällä, ovat kai vetäneet Red Bullia liikaa ja saivat sokerihumalan siitä? 🤣
 
  • Haha
Reactions: Echo
Siis hän oli samanlainen kuin FM. Alussa mukava, mutta sitten se musta puoli pukkaa väkisin ”kukkaan”, kun eivät kyenneet heittämään jurkkaa kuin ihan hetken alkutaipaleillaan.

Harmaa teiniosasto on tänään hyvin kiukkuisella päällä, ovat kai vetäneet Red Bullia liikaa ja saivat sokerihumalan siitä?
Pst.sulla on teiniorava, me muut (harmaat mukaanlukien) ei olla teinejä.
 
  • Haha
Reactions: setis
Ok, en tunnista häntä.
Saitteko te parempi silmäiset vaennettua hänet?
Ei meistä kukaan halua vaientaa häntä. Muutkin varmaan haluaa lähinnä ”kouluttaa” häntä nettikettiin, aikuisten tavoille. Oletko tosiaan missannut hänen törkyisen kielenkäyttönsä, varman tavaramerkin? Yllättää se että hän on eläkeläistäti kuitenkin, ei ikinä uskoisi tekstistään päätellen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ei meistä kukaan halua vaientaa häntä. Muutkin varmaan haluaa lähinnä ”kouluttaa” häntä nettikettiin, aikuisten tavoille. Oletko tosiaan missannut hänen törkyisen kielenkäyttönsä, varman tavaramerkin? Yllättää se että hän on eläkeläistäti kuitenkin, ei ikinä uskoisi tekstistään päätellen.
Aivan tuntematon yksilö minulla.
 
  • Vau!
Reactions: Echo ja setis
Pst.sulla on teiniorava, me muut (harmaat mukaanlukien) ei olla teinejä.
Annie ilahtuu tuosta varmaan, hän on ikänsä puolesta nyt lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä. Tosi teiniä, eikös juu? Sen kunniaksi hän viekin minut piakkoin lounaalle, piikki on auki.

Tsainadaamien geenietuna on se, kun he eivät useinkaan vanhene ”millään”, kunnes menopaussi iskee.

Olen ennenkin kirjoitellut, että paperit kysytään aina kun hän ostaa bf:lle tupakkaa tai alkoholia, itse on absolutisti. Kaiken huippuna se, kun ostaa pääsylipun johonkin mestaan, niin kassa on tyrkyttämässä lastenlippua 😅 Rehellisenä naisena hän kieltäytyy siitä ja maksaa sen mikä kuuluukin.

Ja on muuten ihan saman näköinen edelleen, kuin hän oli 19 v kuvassa. Vartalossa tosin miellyttävä jonkinmoinen muutos, hän on nyt selvästi muodollisesti pätevämpi 😊

Wink: @m1es ei antaisi siitä kuin miinuspinnoja 😏
 
  • Haha
Reactions: m1es
Annie ilahtuu tuosta varmaan, hän on ikänsä puolesta nyt lähempänä neljää- kuin kolmeakymppiä. Tosi teiniä, eikös juu? Sen kunniaksi hän viekin minut piakkoin lounaalle, piikki on auki.

Tsainadaamien geenietuna on se, kun he eivät useinkaan vanhene ”millään”, kunnes menopaussi iskee.

Olen ennenkin kirjoitellut, että paperit kysytään aina kun hän ostaa bf:lle tupakkaa tai alkoholia, itse on absolutisti. Kaiken huippuna se, kun ostaa pääsylipun johonkin mestaan, niin kassa on tyrkyttämässä lastenlippua Rehellisenä naisena hän kieltäytyy siitä ja maksaa sen mikä kuuluukin.

Ja on muuten ihan saman näköinen edelleen, kuin hän oli 19 v kuvassa. Vartalossa tosin miellyttävä jonkinmoinen muutos, hän on nyt selvästi muodollisesti pätevämpi

Wink: @m1es ei antaisi siitä kuin miinuspinnoja
Blaa blaa

Blaa blaa

Kiinnostaa yhtä paljon kuin Mynämäen emäntäkoulun historiikki v.1957-58
 
No eihän päde. Missituomaristossa suurin osa on naisia, paitsi se 80 ja kuoleman välillä oleva Eino Makunen joka lipoi huuliaan...
Sellaiset kisat pitäisi ehottomasti kieltää lailla 😏, koska normaalit ja terveet miehet pariutuu ainoastaan naisten kanssa, ja ovat siksi ainoita oikeita asiantuntijoita!

Lepakkokisassa olisi tietysti sitten vaan lepakoita tuomareinakin.

Menisin mielelläni tuomariksi missikisoihin, mutta jos pyydettäisiin Mister -kisoihin, niin kieltäytyisin ehdottomasti 🤢

Terveet miehet ei vaan katso muita miehiä ”sillä silmällä”. Kekkuloivat neiti mallimiehet on vaan niin EVVK.
 
Sellaiset kisat pitäisi ehottomasti kieltää lailla , koska normaalit ja terveet miehet pariutuu ainoastaan naisten kanssa, ja ovat siksi ainoita oikeita asiantuntijoita!

Lepakkokisassa olisi tietysti sitten vaan lepakoita tuomareinakin.

Menisin mielelläni tuomariksi missikisoihin, mutta jos pyydettäisiin Mister -kisoihin, niin kieltäytyisin ehdottomasti

Terveet miehet ei vaan katso muita miehiä ”sillä silmällä”. Kekkuloivat neiti mallimiehet on vaan niin EVVK.
Onneks moni mies ei tsainoista välitä. Sun ja m1ehen kuolaamiset ei oo koko totuus.
Tsaina-Seppo - pareja on loppujen lopuksi hyvin vähän. Öitä. :)
 
Onneks moni mies ei tsainoista välitä. Sun ja m1ehen kuolaamiset ei oo koko totuus.
Tsaina-Seppo - pareja on loppujen lopuksi hyvin vähän. Öitä.
Kuule kyllä se vaan on. Kovasti ne ihan jokaiset Seppo- ja Pena- ym miehet jämähtää paikoilleen ja kääntelee päitään kun eksoottinen Annieprinsessa sipsuttelee kauniisti hymyillen vitivalkoisine helmihampaineen ihan missä vaan kauneissa minimekoissaan ja korkkareissaan. Ja tosi törkeästi suorastaan omien emäntiensä silmien alla. Monesti on hävettänyt heidän puolestaan. En ihmettele yhtään jos joku olisi saanut nyrkistä nenään 😆

On muuten tosi hauskaa seurattavaa, joskus jättäydyn tarkoituksella hieman taaemmas kävellessä. Ei sen puoleen, kyllä naisetkin ihailee häntä.

Huomenna taas pääsen havainnoimaan kun miehet tapittaa, jotkut täysin häpeilemättä, kuten eräs hyvä kontaktini työelämästä, kun turistiin isossa marketissa ja Annie toi tavaraa ostoskärryyn.

Öitä 👍
 
En mä oo kateellinen itteäni rumemmille eli tsainoille.
Itteäni kauniimpia sen sijaan ihailen.
Tässä sinulle pohdittavaa. Hoyeon Jung, eteläkorealainen huippumalli ja näyttelijä (mm. Squid Game). Kivat silmät, tosin ilme tuima niinkuin malleilla on tapana olla. 176 cm, 29 vuotta. Kumpi on kauniimpi, sinä vai Hoyeon? :unsure:




 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Lispetti ja setis
Voi äly, älä jätä. Mäkin tuijotan jos tulee eriro-tuinen ihminen vastaan...enkä tuijota rassemaisesti vaan sillein normaalin uteliaana.

Tule realiteetteihin. Sun harakka ei oo Miss Universum.
Öitä.
Naisena et vaan tajua mitään miesten syvistä intohimoista! 🤣

Eikä muuten koskaan oo rassekatsetta kellään, vaan puhdas uroksen kuolauskatse hemaisevaa sexyä naista kohtaan. Kaikki haluaisi olla mun housuissa ja nauttia kybällä suloistaan Ja ennenkaikkea. YHTYÄ häneen 😍😘

Ei tosiaan onneksi ole Miss Muovinen Universum, vaan tyyliä hemaiseva naapurin tyttö. Just sellaiset on mun makuuni, ei jääkylmät barbityypit
 

Yhteistyössä