Alepan Anna

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Echo, lähestyvät vaihdevuotesi saavat sinut hieman sekaisin. Vastasit minulle (=m1es), et Setikselle. Vaimoni on edelleen suomalainen hieman tsainaformaatissa. Ystävissä toki aasialaisia.

Olet oikeassa siinä, että kauneus on pitkälti katsojan silmässä. Siksi olen varma, että en olisi pitänyt sinua kauniimpana edes silloin, kun olit hehkeimmilläsi. Mutta ei hätää, miehesi piti (tai ei ollut vielä nähnyt tsainoja )

Vaihdevuosien odottelua täälläpäin
Tollaki joku klamydia alapäässä kun heiluu noin...ei kannattais heilua, puuterit pöllyää ja teipit löystyy :unsure:
 
Echo, lähestyvät vaihdevuotesi saavat sinut hieman sekaisin. Vastasit minulle (=m1es), et Setikselle. Vaimoni on edelleen suomalainen hieman tsainaformaatissa. Ystävissä toki aasialaisia.

Olet oikeassa siinä, että kauneus on pitkälti katsojan silmässä. Siksi olen varma, että en olisi pitänyt sinua kauniimpana edes silloin, kun olit hehkeimmilläsi. Mutta ei hätää, miehesi piti (tai ei ollut vielä nähnyt tsainoja )

Vaihdevuosien odottelua täälläpäin
Aah, tuossa kaunottaressa on samaa hauskuutta ja elämäniloa kuin Anniessa 😍😍

Hänkin alkaa välillä tuollalailla hauskasti tekemään monenlaista koreografiaa minimekossaan. Ei aina tarvitse edes musiikkia taustalle.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
"Persuihin on kasautunut kaikki luonnevikaiset ja heikompia polkevat tyypit, joiden ainut oikea osoite on laitos, jossa ainut aktiviteetti on tiilenpäiden laskeminen.
Sometusta siellä ei sallita."
 
vierailija
Olin pari pv vähemmällä palstan seuraamisella.
Kun tulin takaisin, niin kukas se täällä taas sätti puolta palstalaisista. Vähintään joka toinen viesti sisälsi ivaa ja haukkumista - HUOM, moni harmaa kirjoittaa ihan asiallista kritiikkiä esim.hallituksesta, mutta ei tämä eräs lady. Avoin keskustelu tuntuu hänelle olevan aivan mahdoton, vaan pakko vääntää varsinaiselle haukkumislinjalle.

Mikä sua, arvon helsinkiläinen, arvosi tunteva leidi vaivaa?
Mistä kenkä puristaa?

Ymmärrätkö, mitä on asiallinen kritiikki ja debatti?

Olemmeko me ei-vassarit sulle vain arvoton likasanko?
 
vierailija
Muistakaa ottaa säännöllisesti aamulääkkeenne rva Kaiku ja muu Rajamäen rykmentti. Suomi tarvitsee pontevia sananvapauden vastustajia liian leväperäiseksi muuttuneessa somemaailmassa, jossa pärjää vain viidakon säännöillä saksia, leikkuulautaa ja ties mitä apuvälineitä käyttäen.
 
Viestissä 315 olevalle Alepalle:

Paraskin sanoja, sananvapauteen liittyen. Kävitkö poistattamassa mun ketjun jossa kritisoin sulta tulevaa jatkuvaa v-ttuilua?

Mä en ole poistattanut yhtään sun viestiä koskaan ENKÄ esiinny harmaana, vaikka niin kuvittelet.

Mutta voin alkaa poistattaa SUN tekemiä haukkumaviestejä, jos haluat? Ilmoitan kyllä siitä palstalla aina, salassa en tee mitään.

Aletaanko poistotalkoisiin? Tosin en haluaisi alentua niin säälittävälle tasolle kuin sä olet.
Katopas kun jos mä kohtaan kritiikkiä itseäni kohtaan, kirjoitan sille ihmiselle takaisin, enkä paniikissa ala kantelemaan modelle. Se on debattia.

Sä taasen olet ilkeä ja epäreilu ihminen.
Nonni, ala poistattaa tämäkin viestini.
 

Yhteistyössä