Kovia ryyppäämään nuo Sannan haIIituksen ex-ministerit - jalat juotu alta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
https://www.seiska.fi/kotimaa/annika-saarikon-festarikunto-hammensi-ruisrockissa-ystavat-taluttivat-kohuvideo/1080635
"Keskustan puheenjohtaja Annika Saarikon askellus Ruisrock-festivaaleilla herätti hämmennystä. Keskustan puheenjohtaja, kansanedustaja Annika Saarikko, 39, herätti huomiota Ruisrockin festivaaleilla. - Istuin festivaalialueella ystävieni kanssa, kun huomio kiinnittyi hoipertelevaan, keski-ikäiseen naiseen, Seiskalle kerrotaan. - Tunnistin naisen heti Annika Saarikoksi, sillä seuraan politiikkaa aktiivisesti. Oli hämmentävä nähdä, että entistä valtiovarainministeriä talutettiin rokkifestareilla, Seiskan vinkkaaja kertoi. Annikan seurueessa oleva nainen oli ottanut tukevan otteen puheenjohtajan mekosta ja ohjasi tällä tavoin Annikaa festarikansan keskuudessa. Seiskan vinkkaajan mukaan Annikan hoipertelu vain paheni. - Onneksi ystävä piti mekosta kiinni, Seiskalle huokaillaan."
 
vierailija
Seiska-roskalehti keskittyy vain ihmisten pilkkaamiseen.
Kuka tahansa voi saada sairaskohtauksen missä ja milloin tahansa.
Luultavasti tämän palstan ilkimykset kävelevät aina huonovointisten ohi apua tarjoamatta.
 
Seiska-roskalehti keskittyy vain ihmisten pilkkaamiseen.
Kuka tahansa voi saada sairaskohtauksen missä ja milloin tahansa.
Luultavasti tämän palstan ilkimykset kävelevät aina huonovointisten ohi apua tarjoamatta.
Tarkoitatko palstailkimyksellä ehkä Alepa-Annana tunnettua hahmoa?

Minä puutun kanssaihmisteni elämään huomattavasti keskimääräistä useammin. Olen esim. pelastanut sydänkohtauksen saaneen vanhan miehen (jonka ohi todellakin monet kävelivät) ja tietenkin eri tavoin pulaan jääneitä nuoria naisia...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Juu. Melkoisen kapoinen elämä kyseisellä henkilöllä.
Siltä vaikuttaa. Toinen ressukka on Setis, joka ei pääse millään irti kirjoituksistani.
Kannattaa lukea Ylen sivulta Janne Saarikiven kolumni sekä lukijoiden kolumnikommentit. Jälkiviisaissa Janne arveli, että netissä toisiaan parjaavat tulisivat hyvin keskenään toimeen elävässä elämässä.
Niin minäkin ajattelen.
 
vierailija
Sanna-hypettäjää vauva av:lla kutsutaan Sanna-hulluksi.
Sama tyyppi vaikuttanee myös tällä palstalla tyylistään päätellen.
Kyllä. Olikohan hällä Annapalstalla sekoillessaan joku vastaava?

Monet siellä vaikuttaneet tunnistivat hänet täältä oitis kun valitettavasti saapui sen lakkauttamisen jälkeen tänne hourailemaan
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
"Seiska tavoitti Saarikon kertomaan, mistä hänen huonovointisuutensa johtui. Hänen mukaansa alkoholi oli vain osasyynä hänen heikkoon oloonsa.

– Olin varautunut sadesäähän, mutta en auringonpaisteeseen. Valkoviini ja aurinkoinen sää ilman hattua sekä aurinkorasvaa olivat yhdistelmä, joka sai minut todella huonovointiseksi, Saarikko kertoo lehdelle.

Pahoinvointi yltyi ikävästi.


– Lopulta oksensin ja olin niin huonovointinen, että harkitsin kotiin lähtemistä, Saarikko sanoo.

Hän on pahoillaan siitä, että huojuva kävely on saattanut vaikuttaa siltä kuin hän olisi kovassa humalassa. Hän itse uskoo saaneensa auringonpistoksen. Lopulta vointi onneksi parani.

– Lepäsin hetken ja join vettä. Lopulta oloni parani niin, että pääsin Antti Tuiskun keikalle. Mitään virallista diagnoosia minulla ei auringonpistoksestani ole. Mielestäni jotain kunnostani kertoo se, että menin vielä Antti Tuiskun keikalle, Saarikko sanoo Seiskalle.

Saarikko kertoo olleensa festareilla ystäviensä ja miehensä kanssa."



 
vierailija
"Seiska tavoitti Saarikon kertomaan, mistä hänen huonovointisuutensa johtui. Hänen mukaansa alkoholi oli vain osasyynä hänen heikkoon oloonsa.

– Olin varautunut sadesäähän, mutta en auringonpaisteeseen. Valkoviini ja aurinkoinen sää ilman hattua sekä aurinkorasvaa olivat yhdistelmä, joka sai minut todella huonovointiseksi, Saarikko kertoo lehdelle.

Pahoinvointi yltyi ikävästi.


– Lopulta oksensin ja olin niin huonovointinen, että harkitsin kotiin lähtemistä, Saarikko sanoo.

Hän on pahoillaan siitä, että huojuva kävely on saattanut vaikuttaa siltä kuin hän olisi kovassa humalassa. Hän itse uskoo saaneensa auringonpistoksen. Lopulta vointi onneksi parani.

– Lepäsin hetken ja join vettä. Lopulta oloni parani niin, että pääsin Antti Tuiskun keikalle. Mitään virallista diagnoosia minulla ei auringonpistoksestani ole. Mielestäni jotain kunnostani kertoo se, että menin vielä Antti Tuiskun keikalle, Saarikko sanoo Seiskalle.

Saarikko kertoo olleensa festareilla ystäviensä ja miehensä kanssa."



Lapsi heitteillä kun äidin ja iskän pitää päästä ryyppäämään.
 
vierailija
Taasen tässä ketjussa kävi ilmi, että lyhyet ihmiset ylettyvät lyömään vain vyön alapuolelle.
Kryptinen viesti jonka jokainen voi käsittää tavallaan.
Suomella on kova hinku muuttua eurooppalaisille juomatavoille.
Oli kohtalon ivaa, että entinen valtiovarainministeri hoiperteili Ruisrockissa huonovointisena.
Olimme aikoinaan perhelomalla Tahkolla laskettelemassa. Jo pahasti päihderiippuvainen puolisoni kaatui kännissä lumihankeen. Hotellin johtaja (ministerin puoliso jollain kaudella) nosti ylös lastemme isän lumihangesta tolpilleen. Minua tapaus hävetti suunnattomasti. Vuodet vierivät ja perustin vuosisadan vaihteessa kotikulmilleni AlAnon-vertaisryhmän mamunaisen innoittamana.
Uudet sukupolvet ovat päässeet viinirypäleiden makuja testailemaan.
Onneksi monet ovat valinneet alkoholittoman vaihtoehdon.
Saan tällä palstalla aina niskaani suunnattoman herjaryöpyn pienestäkin vihjauksesta alkoholin lieveilmiöihin.
Toivottavasti Annika vavahtuu ajattrlemaan mitätöntä episodiaan vakavammastakin näkövinkkelistä. Suomessa kaikenikäisten naisten päihdeongelma on vaikea ongelma.
Lipittely saattaa herkästi karata käsistä.
Aina ei ole kyse geeneistä ja perhetaustasta. Syitä on turha miettiä. Riittää kun sanoo joka kerra Kiitos mutta ei kiitos tällä kertaa ja jatkaa iloisesti matkaa uusiin ihaniin kokemuksiin täysin selvinpäin.
Ps. kirjoituksiani pitkään seuranneet tietävät, että Tuhnis pääsi irti viinasta ja tupakasta ja jo kun sitten ja voi hyvin.
Voitte hakea tietoa vertaisryhmistä helposti löytyviltä nettisivuilta.
 
vierailija
Kryptinen viesti jonka jokainen voi käsittää tavallaan.
Suomella on kova hinku muuttua eurooppalaisille juomatavoille.
Oli kohtalon ivaa, että entinen valtiovarainministeri hoiperteili Ruisrockissa huonovointisena.
Olimme aikoinaan perhelomalla Tahkolla laskettelemassa. Jo pahasti päihderiippuvainen puolisoni kaatui kännissä lumihankeen. Hotellin johtaja (ministerin puoliso jollain kaudella) nosti ylös lastemme isän lumihangesta tolpilleen. Minua tapaus hävetti suunnattomasti. Vuodet vierivät ja perustin vuosisadan vaihteessa kotikulmilleni AlAnon-vertaisryhmän mamunaisen innoittamana.
Uudet sukupolvet ovat päässeet viinirypäleiden makuja testailemaan.
Onneksi monet ovat valinneet alkoholittoman vaihtoehdon.
Saan tällä palstalla aina niskaani suunnattoman herjaryöpyn pienestäkin vihjauksesta alkoholin lieveilmiöihin.
Toivottavasti Annika vavahtuu ajattrlemaan mitätöntä episodiaan vakavammastakin näkövinkkelistä. Suomessa kaikenikäisten naisten päihdeongelma on vaikea ongelma.
Lipittely saattaa herkästi karata käsistä.
Aina ei ole kyse geeneistä ja perhetaustasta. Syitä on turha miettiä. Riittää kun sanoo joka kerra Kiitos mutta ei kiitos tällä kertaa ja jatkaa iloisesti matkaa uusiin ihaniin kokemuksiin täysin selvinpäin.
Ps. kirjoituksiani pitkään seuranneet tietävät, että Tuhnis pääsi irti viinasta ja tupakasta ja jo kun sitten ja voi hyvin.
Voitte hakea tietoa vertaisryhmistä helposti löytyviltä nettisivuilta.
Annika yritti vetää spurguSannan kuosit.
 

Yhteistyössä