Alavatsan turvotus! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Voiskohan olla merkki siitä että ois tärpännyt? Kun yleensä olen hoikka tuosta vatsan seudulta, mutta nyt on kumma turvotus, hyvä että housut saa kiinni. Vai turpoileeko teidänkin vatsat noin "ilman syytä"?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4605296.jpg

Kuinka aikaisessa vaiheessa tuollainen turvotus voi ylipäätään tulla?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voiskohan olla merkki siitä että ois tärpännyt? Kun yleensä olen hoikka tuosta vatsan seudulta, mutta nyt on kumma turvotus, hyvä että housut saa kiinni. Vai turpoileeko teidänkin vatsat noin "ilman syytä"?

http://www.aijaa.com/v.php?i=4605296.jpg

Kuinka aikaisessa vaiheessa tuollainen turvotus voi ylipäätään tulla?
Kuva etupuolelta (nyt näin alkuunsa) voisi auttaa meitä kaksplussan lääkäreitä antamaan paremman diagnoosin.

Itelläni alko raskaus hirveellä turvotuksella, väsymyksellä ja oli lievää pahoinvointia. Et voi olla että sulla on tärpänny ja voi johtua jostain muustaki. Kannattaa testi tehä niin ainaki sit tietää varmasti. Mulla vaan jatkuu turvotus ja 6. raskausviikko meneillään =) . Mut onnee testailuun ja toivottavasti ois tärppi =) .

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
veikkaan että jos ap kuvaisi itseään edestä niin tuo vatsa tuskin miltään näyttäisi :D
No HYS!
Pilaat mun mahtavan juonen. Ensiksi kuvia eri puolelta jonka jälkeen tulisi ilmi, että diagnoosia ei voi tehdä ilman kunnon tutkimuksia, jolloin alkaisisi se treffien sopiminen.

Mutta nyt menit pilaamaan tämänkin vedenpitävän juonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Martti-Mato:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
veikkaan että jos ap kuvaisi itseään edestä niin tuo vatsa tuskin miltään näyttäisi :D
No HYS!
Pilaat mun mahtavan juonen. Ensiksi kuvia eri puolelta jonka jälkeen tulisi ilmi, että diagnoosia ei voi tehdä ilman kunnon tutkimuksia, jolloin alkaisisi se treffien sopiminen.

Mutta nyt menit pilaamaan tämänkin vedenpitävän juonen.

Anteeksi Martti-Mato :(

No mulla on ihan nuoresta asti ollut pömppömaha, vaikka olen ollut silloin tosi hoikka muuten. Nyt (3 vuotta) lapsen saannin jälkeen mahakumpare pullistelee järkyttävästi kierron ajasta riippumatta. Eli tuo kuvan maha näyttää minusta ihan tavalliselta pömppömahalta.

Yhteistyössä