olipas virhe maalata keittiö, siitä tuli tylsä :/ *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Neith";22874775]mie en halua valkoisia seiniä.. mihinkään huoneeseen, en vaan kestä niitä.
kaihtimet on oikeasti ainut vaihtari verhoiksi, en vaan osaa laittaa keittiöön kangas verhoja, lisäksi kissa roikkuisi niissä (enkä oikein koe että on hirveän käytännölliset sellaiset verhot jotka on vesipisteen vieressä roiskeiden ulottuvilla)[/QUOTE]

Tilaa trendikkäät ja edulliset kodintuotteet Ellokselta. Tarkoitin tuollaisia kun tulee ikkunan yläosaan . Ei roiku alas asti

[QUOTE="xxxx";22874780]aah, ne listat varmasti sitten selkeyttävät sitä rajaa.

Sillä mun silmään se laattojen ja seinän raja on just se outo ja hämäävä, keskeneräinen. Mutta nyt kerroit että sitä se onkin.
Varmasti sen jälkeen selkeentyy taas.[/QUOTE]

:) mie en itse ala noita metallisahalla katkomaan ja taiteilemaan kiinni.. on parempi jättää miehelle ja jos menee pyllylleen niin saanpahan motkottaa jollekkin muulle :D
listojen laitto on viivästynyt kun mieluisia ei ole löytynyt aiemmin (ja tarpeeksi leveitä/kapeita)

Jos sulla on vielä sitä turkoosia maalia, niin tee sillä päälle niitä raitoja mitä joku aiemmassa ketjussa ehdotti, muutamia eripaksuisia ja ehkä jokunen ohut mustalla sekaan?

jahas, jäi spämmi filtteriin aiempi yritys.. mutta siis sopisiko tälläset tuohon ikkunaan...?
FLORIDA-laskosverho / Laskosverhot. Ylellisen kiiltävää medaljonkikuvioista polyesterijakardia

Ihastuin itse myös samoihin verhoihin ja aloin miettimään, jos tilaisin ne.
Kannattaa tilata ja kokeilla. Saa ne palautettua, jos ei sovikkaan. :)
Siitä hyvät, kun ei tarvitse erillistä verhotankoa vaan on kiinnitystarvikkeet mukana. Ne koukut kannattaa sitten kiinnittää ikkunalistaan ja sen yläpuolelle, niin ei jää reikiä näkyviin. Verho laskeutuu sitten vähän ilmavasti.

Jos sulla on vielä sitä turkoosia maalia, niin tee sillä päälle niitä raitoja mitä joku aiemmassa ketjussa ehdotti, muutamia eripaksuisia ja ehkä jokunen ohut mustalla sekaan?

on tuota turkoosia vielä jäljellä, mutta mun mielestä se ei sovi tuon maalin kanssa yhteen (huomasin sen kun olin maalaamassa seinää ja molemmat maalit oli vierekkäin) kyllä tuo seinä saa jäädä yksi väriseksi

En järkyttävän paljoo pidä marimekon kankaista,mut tuon tilaan nakkaisin mustapippurikuosista tehdyn verhon.Petroli.

Turkoosi laskosverho ois toinen vaihtoehto.

Uusi on paljon parempi, toi turkoosi näyttää joltain aluspahvilta ja johdot sitä vasten rumilta. Uusi piilottaa johdot, ainakin kuvassa. (Miksi niitä johtoja on niin paljon?)

Ihastuin itse myös samoihin verhoihin ja aloin miettimään, jos tilaisin ne.
Kannattaa tilata ja kokeilla. Saa ne palautettua, jos ei sovikkaan. :)
Siitä hyvät, kun ei tarvitse erillistä verhotankoa vaan on kiinnitystarvikkeet mukana. Ne koukut kannattaa sitten kiinnittää ikkunalistaan ja sen yläpuolelle, niin ei jää reikiä näkyviin. Verho laskeutuu sitten vähän ilmavasti.

ehkä mie näytän miehelle nuo ja katsotaan joskos itten tilaisin ne :)

Uusi on paljon parempi, toi turkoosi näyttää joltain aluspahvilta ja johdot sitä vasten rumilta. Uusi piilottaa johdot, ainakin kuvassa. (Miksi niitä johtoja on niin paljon?)

johtoja on noista lampuista jotka on kotelossa kiinni, sieltä puuttuu se johtolista ja kun tuo johto on melkoisen pitkä niin siksi roikuu rumasti.. muualtakin keittiöstä puuttuu vielä nuo johtolistat, sitä olis nyt sen 7,5m odottamassa paikoilleen laittoa :D

[QUOTE="Neith";22874205]:) nuo on ikeasta nuo kaapit (faktum Applåd) mä ajattelin laittaa valkoiset kaihtimet vaan ikkunaan kun en oikein keittiössä osaa käyttää verhoja. (lisäksi meillä on yksi kissa jolla harrastuksena roikkua noissa verhoissa)[/QUOTE]

Kiitti tiedosta! Just eilen katoin noita Applådeja :D teidän keittiössä näyttää paremmilta kuin ikean sivuilla! :D

[QUOTE="vieras";22875235]Kiitti tiedosta! Just eilen katoin noita Applådeja :D teidän keittiössä näyttää paremmilta kuin ikean sivuilla! :D[/QUOTE]

:D nuo ei ole yhtä kiiltäväpintaiset kuin se abstrakt malli, mutta näin ollen tuossa ei näy sormenjäljetkään ihan niin hyvin :D

[QUOTE="Jepulis";22876318]Mitä jos maalaisit takaseinän hopealla, niinkuin yläkaappien pokat?[/QUOTE]

siitä saattais tulla melko bling bling sen jälkeen.. mies on sitä mieltä että tuo on hyvä niin tyydyn siihen, ainakin toistaiseksi :D