Älä alistu kampanja -mitäpä mieltä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maraton1970
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhanse tosiassie, että hommouven hoetoon ei länsimaenen leäketije oo löytäny hoetokeinoa, van lespouven hoejossa voejaan käötteä siejätyshoetoa.

Niinkun SPR kaepovaa veren luovuttajie riisikohteisiin, niin se kaepovaa lespojen siejätyshoetoon vappaaehtosie. Minä oon jo ilimottaotunu. Väpä ja Tonkkis! Tuluokoate mukkaan hummaanitäärisseen työhön!

YouTube - Älä alistu! -- Annin tarina

siinäpä joillekkin pohdittavaa, jos kestätte katsoa loppuun asti :)

Mielipiteitä kiitos.
 
Viimeksi muokattu:
Onhanse tosiassie, että hommouven hoetoon ei länsimaenen leäketije oo löytäny hoetokeinoa, van lespouven hoejossa voejaan käötteä siejätyshoetoa.

Niinkun SPR kaepovaa veren luovuttajie riisikohteisiin, niin se kaepovaa lespojen siejätyshoetoon vappaaehtosie. Minä oon jo ilimottaotunu. Väpä ja Tonkkis! Tuluokoate mukkaan hummaanitäärisseen työhön!
Tuo lepsojen hoetaminen. Minähi oon meleko varma, että jos me lepson kanssa oltasi yksi yö saman peiton alla, niin se meleko varmasti tuumovaesi aomulla, että missä oot ollu kaekki nämä vuojet...Van mihin sitä pitteä ilomottautuo jos mukkaa haluvaa? Tulevien vaalijen yhteyvessä se olisi minusta heleppo pisteä rasti ruutuuu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä