J
JONSERED Karhunkantaja
Vieras
Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, tai edes sitä sivutakseni: paha saa palkkansa, hyvä ei sitäkään.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntakoja:Omat "synnit" kostautuvat itselle, ei muille.
Niin mä olen miettinyt kovasti tuota karmaa. Että kuinka huono karma mulla on koska murheita riittää. Ja vaikka kuinka auttaisin muita niin karman keruussa sitä ei oteta huomioon. Ainoastaan ne asiat jos olen toiselle ilkeä tai toinen kuvittelee mun olevan ilkeä.
Voihan sitä auttaa ja tehdä vaikka mitä; ja samalla suullaan tuomitsee muita kokoajan, " Kielellä on vallassa elämä ja kuolema"
????
Niin, sulle taitaa noi uskovaiset olla "punanen vaate", kun usein jaksat tuomita heidän tapojaan
Tuomita? Onko asioista keskusteleminen ja asioiden kyseenalaistaminen tuomitsemista? Eikö se ole tuomitsemista jos sanotaan että lapsen sairaus johtuu vanhempien synneistä? Kaikki syyllistäminen on tuomitsemista. Jos joku tulee sanomaan että oma vikasi että sairastuit syöpään tai että sait keskenmenon, se on syyllistämistä. Vetosi sitten synteihin tai ei.
Niin, liekö sit olet kärkäs kirjottamaan, mutta aika usein teet uskonto-alotuksia, ja varmaan myös provotaksesi uskovaisia?
Jos olet uskovainen niin ehkä sulle pistää vaan silmään ne avaukset mitkä olen tehnyt uskonnosta? Ja täytyy muistaa että mä käsittelen KAIKKIA uskontoja ja niiden tapoja keskusteluissani. Tuskin olen ainut joka on kiinnittänyt huomion uskonnoissa vallitsevaan tuomitsevaan opetukseen siitä mikä on oikea ja mikä väärä.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntakoja:Palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, tai edes sitä sivutakseni: paha saa palkkansa, hyvä ei sitäkään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, se kuva mulle on vaan tullut susta, että olet tuomitseva; sitähän en tiedä oletko irl sellanen
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Palkitkaamme ( me pahat ) itsemme vaikka suklaalla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, se kuva mulle on vaan tullut susta, että olet tuomitseva; sitähän en tiedä oletko irl sellanen
Usein uskovaiset pitää mua tuomitsevana, sallin sen teille/heille. Muiden kanssa olen kyennyt keskustella asioista rakentavasti.
Hyvää joulua!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli jotenkin kamala dokumentti. A. koska mummu ja äiti puhui lapsen kuullen, et tämän syntymä johtuu synnistä, tai se sairaus ja et lapsi on syntynyt heidän koettelemuksekseen ja b. ettei äiti ole halunnut ottaa lastaan omaan kotiin vaan tämä asuu mummulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Duha:Jumala rakastaa synnintekijää, joka katuu ja lähestyy Häntä anteeksi pyytäen.