Kattelin eilen telkkarista "tosi tarina" ohjelmaa, ja siinä ortodoksit olivat sitä mieltä että jos vaikka saa sairaan lapsen se johtuu vanhempien ( tai jopa isovanhempien ) synneistä.
Eli onko elämän vastoinkäymiset synneistä johtuvia?
Mielipiteitä kiitos.
Eli onko elämän vastoinkäymiset synneistä johtuvia?
Mielipiteitä kiitos.