G: Mitä mieltä: voiko ottaa "vähän" eli 1-2 annosta alkoholia ja lähteä ajamaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "4 lapsen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yhteistyössä