V
vierailija
Vieras
no onko pakko ottaa yksi? Mä olen usein iltatilaisuuksissa, joissa ruoka+viiniä. Otan kyllä lasillisen viiniä, mutta siemailen siitä vain muutaman pienen siemauksen, sillä tiedän ajavani kotiin.
Miksi? Siis ei toki ole pakko ottaa.mutta ei myöskään pakkoa tai syytä miksei.