*huokaus* Miten mä voin unohtaa kirjoittaa puolet siitä mitä piti ja sitten vielä luulla, että kirjoitin sen mitä ajattelin, kunnes vilkaisen kirjoittamaani uudelleen ja totean, että taas unohdin?
Siis ihanaa, että angsterin miehen työkuviot selvisivät! Toivottavasti sunkin kuviot selvenevät nopeasti
Plaah. Nyt ei taas jaksaisi töitä yhtään. Ihan liian pimeää ulkona.
Voi kun munkin mies leipoisi! Ei ole varmaan kotitaloustuntien jälkeen leiponut mitään. Kuulemma tuli traumoja

Ruokaa kyllä laittaa mielellään. Toisaalta mulle, laiskalle vaimolle, se sopii oikein hyvin kun ruokaa tarvitaan joka päivä, mutta leipomista voi harrastaa silloin kun sille päälle sattuu
Hiii, joulujoulujoulu

Joulu on aina hyvä aihe

Hih, olihan meidän ääriryhmässä joku joulua sydämensä pohjasta inhoava?
Galluppiin. En tee itse joulukortteja. Opiskeluiden takia monta vuotta on mennyt niin, että ennen joulua on ollut aivan karmea kiire. Joten olen mennyt siitä, mistä aita on matalin. Tylsää kyllä lähetellä valmiita halpiskortteja, mutta...
Muuten jouluun valmistaudutaan siivoamalla kämppä, laittamalla ruokaa ja leipomalla. Joista kahdella viimeisellä on tietenkin se suurin painoarvo.
Lisägallup. Mikä on joulunajan ihanin leivonnainen? Tai oikeastaan monikossa, vastausten määrää ei ole rajoitettu
Joulutortut, luumukermahyytelökakku, mascarponejuustotorttu, puolukkakermahyydykekakku, perinteinen taatelikakku, suklaakinuskileivokset.... *kuivaa taas lammikkoa lattialta*