Ajatuksista yritykseen 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saana...

Vieras
Iipi 32+36 Y02/07
Erica 31+34 Y3/07 +09/07 km 10/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Lumikukka 26+29 TJOT 10/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet
Ballerina 30+29 Y06/07 +09/07
Angsteri 28+31 Y3/07 +10/07
Mi-iu 22+26 Y08/07 +11/07

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet

Apua, mää olin tippunut listoilta! Se ei ollut Saana-Sammakon vika, vaan tipahdus oli sattunut jo edellisessä ketjussa.

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 33+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet

Ikää päivittelen vähän...

Voi hurja mikä synttäriaalto! Onnea Iipi uudesta kynttilästä kakussa! Onpa täällä paljon loppuvuodesta syntyneitä. Selittäkääs mulle tiivistetysti millaisia on skorpionit (joita Saana ja Iipi käsittääkseni edustaa)

Tosiaan, täällähän on synttäreitä nyt joka viikko ;) missäs ne synttärikakut ja -pullat luuraa? ;)

Mihin aikaan Minnillä on lääkäri?

Ja tosi hassua että Neilikkakin aloittaa terot kp15, sehän kai se yleisin on, mutta en tiedä miksi mulle määräsi vasta kp17?!

Outoa, Sade! No turskin kaksi päivää maata merelle vie. Mikä hassuinta, eka lääkäri määräsi mulle teroja 3 tbl päivässä, mutta seuraava sanoi että kannattaa aloittaa kyllä yhdellä. En tiedä miksi se eka meinasi laittaa mulle heti norsun annoksen!

Neilikka, miksiköhän mä muistelen, että olisin jostain lukenut, että terot pitää aloittaa vasta oviksen jälkeen, siis että ne terot ei häiritsis ovulaatiota.. Siis tottakai lääkärin määräysten mukaan, mutta mun käsittääkseni terojen pitäis vaan tukea mahdollista alkavaa raskautta. Voi olla, että olen ihan väärässä ja saa pommittaa tomaateilla, mutta jotenkin olis sellainen mielikuva, että olisin näin lukenut. Tosin netti ei ole maailman luotettavin tiedonlähde, kuten tiedämme! ;)

Minnille tsemppiä lääkäriin ja tulepa kertomaan kuulumiset asap!

Mulla oli tänä aamuna sellaiset limat, että huhhuh.. Ilmeisesti ovispäivä.. Päätettiin säästellä lasti illaksi, sitten olisivat ehtineet puolitoistapäivää kehittyä priimaksi.. ;) Ihme, että mulla ei ole mitään kipuja ikinä ovispäivänä, vaan ovat aina sitä ennen..

Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 33+36 Y02/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 27+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Sade81 26+28 Y06/07
Saana 25+28 Y11/07

Plussanneet

niin joo munkin piti päivittää tuo ikä jo viime viikolla...

Heikko ilmoittautuminen tästäkin suunnasta... Saanalla tervetuloa takasin! Ja Anna, kuulostaa hyvältä tuo miten hyödynnätte oviksen. Mun käsittääkseni ei kannata paria kertaa päivässä hommassa, vaan odottaa että "lasti muhii" vähän kauemmin, ainakin vuorokauden. Sitten kannattaa muistaa myös, että yli 6 päivää edellisestä laukeamisesta ei saa ikinä olla (meidän överi-hot-ketjussa sellasta ongelmaa tuskin tulee!).

Mulla on tää perjantaina leikattu viisaudenhammas niiiiin kipeä. Se jouduttiin tuolta sisäpuolelta posken puolelta leikkaamaan, kun oli leuassa hampaiden alla ÄLLÖÄ! Alkaa pelottaa jos tää turvotus jää tällaseks. Olen joutunut syömään buranoita; panakodit ja panadolit ei ole auttaneet kipuun yhtään. J

Olen ihan varma että johuu noista päivittäin nautituista buranoista se, ettei ovista tullut. Viime viikon lopussa vatsassa oli sen tyyppistä juilailua, mitä yleensä on ennen ovista. Ovistikkuun ei ole tullut edes haaleaa viivaa (kontrolliviivan lisäksi). Tänään mulla ois pitäny tulla plussa, ja huomenna atai torstaina siis ovis. Mutta ei nyt sit tullut ollenkaan. Ihme kyllä se ei niin haittaa. Ei ole kauheen seksuaainen olo näin hamsterina. Nyyhkin miehelle lauantaina kun yritin piilotella poskeani kaulaliinan sisällä kun oltiin katsomassa futista, ettei se varmaan halua panna mua kuin takaa päin. Mies sanoi, ettei se poski haittaa, että kyllä se näkyy varsin hyvin takaakin päin...

Voi Rosa! Mutta tuo sun miehen kommentti oli aika hauska... :D

Mä olin just lekurissa! Mutta ei se mitään tehny, anto lähetteen gynelle ja sano et miehen pitää mennä purkituttamaan omalla lääkärillä (meillä on omat lekurit kun mun mies ei halua naislääkärille.

No, enivei gynelle on sitten kuulemma pitkä jono. Yritin soittaa ja varata aikaa mutta siellä on linjat tukossa ja laitoin niiden vastaajaan viestin että soittavat mulle että saan varattua ajan. Eli nyt odottelen että saisin sinne gynelle ajan.... Kuulemma toi miehen simppatesti onnistuu hyvinkin sukkelasti, se on vaan meikäläinen joka joutuu odottelemaan varmaan pari kuukautta... Tavallaan oisin toivonut et jo tänään oisin saanut jotain vaikka noihin tiputteluihin, mutta toisaalta oon nyt iloinen että asiat on edes jollain tavalla "edistyny". Plääh, tylsät tälläset jonot. Ja sitten taas varmaan saa odotella tuloksia vaikka kuinka kauan.

Ikävä kuulla Minni =( meinasin jo kommentoida vaikka mitä kunnes muistin että oot Tanskassa ja siellä varmaan aika eri systeemit. Mutta tylsää kun et saanut tiputteluunkaan mitään apua vielä. Toivottavasti nyt pääsisit gynelle äkkiä. Ootko tulossa Suomeen milloin? Kun jos siellä tosi pitkät jonot, niin entä jos kävisit suomessa gynellä?

Rosalle halit! toivottavasti hammas nyt paranisi ja turvotus laskisi pian. Mä meen huomenna poistattamaan nämä luomenpoiston tikit, inhottavaa kun on tällaisiä :(

Anna, terot ei kai periaatteessa häiritse ovista ja siis tosiaan niiden tarkoitus on kai vaan paksuntaa kohdun limakalvoa jotta munasolu voisi sitten paremmin kiinnittyä siihen.

Saapas nähdä mitä gyne sanoo mulle tänään... Ennusmerkkien mukaan (jotka perustuu viime käyntiin) mulle sanotaan, ettei ole aihetta paniikkiin. Ja kattia kanssa! Minä haluan testit ja perusteellisesti hyvinkin!

Työasioissa hulabaloo jatkuu näköjään vielä tämänkin viikon, ja seuraavan, ja seuraavan, jne... *huokaus* Armoa!

Jaa skorpionit...hmm... Me ollaan kuulemma kovin dramaattisia tyyppejä, suututaan kipakasti ja rakastetaan tulisesti. No jaa, oiskohan noin ainakaan mun kohdalla... Tuntuu, että silloin kuin voisi vihoitella pidempäänkin (aiheesta siis) niin meikäläinen leppyy turhan nopeasti ;-) Ja monessa asiassa turhan kiltti :-S

Iipille onnea lekuriin, toivottavasti saat nyt jotain infoa!

Mietin kanssa tota että miksi ei saisi olla yli 6päivää? tai siis kun eikös se Neilikan akunpunktiotäti sanonut että idässä pidetään saharana melkein ovikseen asti?!+ niin käsipelilläkö ne miehet siellä sitten menevät alkukuun?

Kyllä, akupunktiossa ja muuallakin neuvotaan olemaan niin, ettei spermaa mene kohdunsuulle ennen ovista. Että kohdunsuusta tulis mahdollisimman "janoinen". (Oviksen jälkeen ei väliä taas, ja kpi alkaa taas sahara ovikseen asti)

Sade, vähän mielikuvitusta peliin. Me kun toteutettiin tota saharaa, niin ihan normaalisti harrastettiin seksiä mutta mies laukeaa jonnekin muualle kuin kohdunsuulle.

Höh, jonot on keljuja. Pitäisköhän ihan oikeasti vaihtaa alaa ja alkaa joksikin lääkäriksi. Kun tuntuu, että kaikille lääkäreille on jonoja. Suomennettuna töitä siis riittää enemmän kun tekemään ehtii. Hmm...

Voi Rosa sun leukaasi... Mulle määrättiin viisureiden leikkauksen jälkeen miranaxia. Lääkäri sanoi, että se tekee jotain verenkierrolle, ettei turvota niin paljon. Miltähän mäkin olisin näyttänyt ilman sitä... Tosin mulla oli helpompi leikkaus, kun leikattiin just sopivaan aikaan. Hammaslääkäri seurasi tarkasti milloin on se sopiva aika.

Hih, huomaa, että ylimääräiset hormonit ovat taas haihtuneet. Ja olo on kuin pienellä kanilla. Katsoin just tuota yli 6vrk, että mitä h---ttiä, miten kukaan kestää niin kauan ilman miestä. Joo-o, ihan kuin ei voisi muistaa omia kuivia kausia XD

Iipiä komppaan tuossa skorppariasiassa. Leiskahtelen useasti, lepyn yleensä aika nopeasti, tosin poikkeuksiakin on ja paljon...

No, nyt sain ajan gynelle, tammikuulle. Hmph. No odotellaan sit sinne asti, tää elämä on jo muutenkin sellasta perhanan odottelua... Mutta täytyy saada se mies purkitettavaks jo ennen sitä niin tulee vähän enemmän jännättävää.

Yhtä odotusta tämä odotuksen odotus. Hmph.

Tjaa ei me ainakaan olla harrastettu seksiä yli kahteen viikkoon kun menkat on vasta loppunu pari päivää sitten ja sitä ennen oli parin viikon "menkat". Voi mies raukkaa :) No jospa sitä levittäis jalkoja vaikka tänään illalla... (ah kun mä oon romanttinen!)

Hihi, ruokkikset pitäisi kieltää... Puren omassa loossissani huulta, etten ääneen nauraisi. Ilmeisesti on muitakin, joilla ei ole joko tekemistä, eivät viitsi tehdä mitään järkevää, tai ovat pikkuisen väsyksissä... Tai pahin vaihtoehto, ovat ihan tosissaan.
http://keskustelu.kaksplus.fi/t905216

mä oon miettinyt tota kun jossain luki että joillain naisilla voi ovis olla menkkojen aikana..meillä ois kyllä aika hiljasta lastensaannissa jos noin olisi (paitsi tietty jos tietäisi että on ovis niin kai sitä sitten rakastelisi menkkojenkin aikana). Ja ei me tota saharaa harrasteta, mutta nyt kun oli menkat niin ei siis rakasteltu niin pohdin että nyt kun taas rakastelee niin onko ekan kerran lasti ihan huonolaatuista siis?!? no eipä sillä niin väliä kun tuskin ovis nyt sentään kp8 vielä ole ;)

Eihän Minni tammikuulle nyt enää niin pitkä aika ole. ihan järkytyin taas että enää reilu viikko ja on joulukuu! mun piti askarrella miehelle joulukalenteri, mutta se on vielä täysin vaiheessa..täytyypä laittaa vähän vauhtia tai jää ilman kalenteria.

Aika-ajoin ilmeisesti ;D Hormonimyrkyt kunniaan! XD Ja sokerihumala. Itseasiassa hiilihydraattihumala. Senkin voi saada ja näköjää ihan helposti. *hekoti* On tämä hauskaa kun humalaan ei tarvita viinaa. XD

Kaikkea sä luetkin, Saana, hihi!

Juu eikai se nyt niin pitkä aika sitten ole, oon vaan niin kärsimätön! Kun tässä menee kaks ovista ohi ennen sitä aikaa, ja käsittääkseni ne kattoo usein ultralla just oviksen tienoilla että kypsyykö siellä jotain.

Aika oudolta kuullostaa että joillain on ovis menkkojen aikana, mutta niinhän se on että ns niitä varmoja päiviä ei varsinaisesti ole, että kai sitä periaatteessa voi tulla raskaaks milloin vaan, jos kroppa temppuilee.

Mä mietin että oiskohan siitä mitään hyötyä itse hieroskella noita "kohtupisteitä" vyöhyketerapiakartan mukaan, ainakin vaikka alkukierrosta..? Hmm.... Sivulla
www.acuhieronta.com näkyy noi vyöhykekartat.