Ajatuksista yritykseen 19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joo, mittaan aamulla ennenkuin nousen ylös..tosin nukuin yön vähän huonosti niin ehkäpä se vaikuttaa lämpöönkin?!

Minni, kuulostaa ihan mielettömän ihanalta *huokailee syvään ja haaveillen*

*ryömii paperipinon alta*
Voi elämä mikä päivä! Ja jatkossa samanlaisia. Ainakin vähän aikaa.

Kirkasvalolamppu on muuten maailman paras keksintö! Olen varmaan jossain serotoniinipöhnässä ollut viimeiset pari tuntia. Ihanaa :D

Voih, Minnillä ihania vieraita.... *piiiiitkä huokaus* :)

Heh, työkavereilla on ollut tänään hauskaa mun kustannuksella. Olen tänään todennut, että en osaa syödä. Ainakaan ihmismäisesti. Ruoka ei pysy haarukassa tai ainakaan haarukka ei kestä kädessä. Ja kaapista tippuva rasia aiheutti järkyttävän rääkäyksen. Ja sitten viel luin lehdestä sellaisesta silikonisesta varvastuesta, jonka on tarkoitus suoristaa varvas, ettei tule vaivaisenluita. Mä sitten aloin itsekseni miettimään, että siis oikeasti, ottaako ihmiset silikoneja varpaisiinkin, siis samanlaisia kuin tisseihin. No, pakkohan se oli työkavereille kertoa ajatuksenjuoksusta, kun mua tirskututti niin paljon. *huoh* Onneksi on hyvä porukka. Tosin yksi jo totesi, että mun käytös on ajatuksia herättävää... Hmm...
Eikö tämä työpäivä koskaan lopu?!?

tahtoo vauvan!!! en tiedä miksi mutta tuntuu että aina menkkojen aikaan on ihan hirveä vauvakuume =(

ja rupesin miettimään että kesäkuussa kun jätettiin ehkäisy pois niin jotenkin ajattelin että kyllä sitä nyt vielä tämän vuoden puolella on raskaana..no onhan tässä vielä 2kk aikaa niin voi hyvinkin olla, mutta en nyt silti kuvitellut että tämän vuoden aikana mies käy jo tutkimuksissa ja mä popsin hormoneita..mutta kai asiaan kuuluu ajatella vähän naivisti alussa?!?

ja nyt pohtii sitäkin että olisi pitänyt ruveta heti silloin vuoden alussa kun lopetin pillerit, tarkkailemaan omaa kroppaansa paremmin niin olisi oppinut nämä asiat jo etukäteen..tuntuu että nyt hukkaantuu aikaa kun opettelee miten oma keho toimii.

Minni, kerro sitten miten ne lääkkeet(?) toimii mitä tilasit ihoa varten..mulla edelleenkin finnejä, tai eivät ole oikeita finnejä vaan sellaisia punaisia pisteitä..plaah..Onneksi illalla taas tanssikurssille niin tulee parempi olo =)

Joo mä kerron sit kun ne Proactivet tulee et miten se toimii. Tai siis se on sellanen Tv-shopin kosmetiikkasarja, se mitä tyyliin Jessica Simpson ja Puff Daddy mainostaa.... Pöh kun sillä TV-shopilla on 14 pvän toimitusaika...

Saana, sellanen kirkasvalolamppu on ihana! mun vanhassa työpaikassa oli sellanen. se tekee niin hyvää.

Mäkin alan nyt mitata aamulämpöä.

En pääse kotona nettiin, joten nyt kerron vain nopeasti aukiolotutkimuksesta.

Ensin totesi oikealla parin sentin munarakkulan, eli ovis juuri tulossa, veikkasi että viimeistään perjantaina ohi. Eli täysin yourdaysin sivun mukaisesti! Mulla on todella säännöllinen kierto siis, yleensä tikutan ovisplussan tiistai-iltapäivänä, illalla näyttää jo negaa ja ovis siis ke-to. Olin oikeassa myös siinä, että vasen munasarja on oikeaa laiskempi, taas ovuloin siis oikealta.

Sitten tunki putkilon ja alkoi truutata sitä suolaliuosta. Vasen oli auki, oikea jotenkin "jumissa", ei virrannut läpi aluksi ja sattui aivan törkeästi (keho alkaa automaattisesti supistella vastaan, ja se SATTUU, pitää odotella hetki että supistukset loppuu ja sitten taas lisää nestettä), mä käskin lekuria painamaan lisää vaan sitä suolaliuosta. Vasen ei sattunut kuin pahojen menkkakipujen verran, mutta oikea sattu niin että kiroilin ja pyysin anteeksi ja taas kiroilin ja pyysin anteeksi. Lopulta oikealla virtasi myös. Gyne sanoi että ei muuta ku kotiin ja hommiin. Ja sanoi itse, että jos nyt natsaa niin on ansainnut konjakkipullon.

Jos en raskaudu kun yritystä vuosi, niin kirjottaa lähetteen yleiselle puolelle (lähetteessä tietty lukee jo tehdyt jutut). Gyne sanoi, että jos meillä on haluja/rahaa, niin voi kirjottaa samantien lähetteen yksityiselle, mutta suositteli odottamaan sen vuoden. Mä teen sen nyt ilomielin, kun kaiken pitäis olla nyt ok. Limakalvokin oli paksu ja "komea".

Ai miksei netti toimi meillä kotona? Jokseenkin noloa... No joku pölvästi oli huvin vuoksi mennyt surffailemaan joillain säädyttömillä sivuilla. Tänä aamuna koneessa virus ja raksuttaa vaan, eikä suostu päästämään nettiin...

Pölö minä! Miehellä tärkeitä työjuttuja mitä pitäis päästä tekemään koneelle, mutta ei raukkaparka voi kun rouva on surffaillut tissisivuilla... Nolooooooo.

Hieno juttu, että nyt kaikki on kunnossa!! Tuskin te mitään hoitoja tarvitsette, kun nyt toi oikeakin on auki!!! Ei muuta kuin pian hommiin ja plussa-junan kyytiin!!!

Rosa ihan loistavia uutisia!! luulisi että nyt tärppää kun oikeakin on oikein aukaistu valmiiksi ;) ja siis jos sulla tosiaan on noin säännöllinen kierto niin pakkohan ihan kohta on jo tärpätä!!

mä juuri mittailin noista ultrakuvistani ja siellä suurin munasolu oli 1cm eli ei siis todellakaan riittävä..ja siksi kai jäikin menkkoja välistä. Toivon nyt että ei tuo puhkea mihinkään vaan jatkaisi kasvua ja tässä kuussa olisi sitten ihan oikea ovis. Tosin tällä ovulointi tahdillani saattaa mennä pitkään ennenkun tärppää..onneksi nykyään on hoitoja. Harmi kun gyneille ei ole ikinä mitään tarjouksia, ei voi siis oikein huvikseen vaan käydä tutkituttamassa :(

niin ja Rosa, älä liikaa nolostele..eiköhän itse kukin ole joskus "eksynyt" vähän väärille sivuille..toivotaan nyt että ei ole mikään kauhea virus että ette menetä mitään tietoja ja saatta koneen taas toimimaan.

Huomenta!

Ihanaa Rosa! Heh, mä voin kuvitella kuinka viime yönä naapurit ovat joutuneet nukkumaan tulpat korvissa XD Jee, päästään jännäämään sua ihan urakalla :)

Heh, Felicitas on ainakin ajoissa mainostamisensa kanssa. Heti kun ajattelen tilata vauvalehden, niin heiltä tulee mainos postiluukusta. Siitä jo mieskin vähän hätkähti. Että mitä se rouva nyt taaaas on tehnyt...

Kirjoitelkaapa ahkerasti!

miten te kaikki saatte noin paljon vauvapostia? mulle ei ole tullut mitään mainoksia muista kuin jostain autolehdistä...ja kyllä mun nimi on niin naismainen että luulisi ettei voi siitäkään johtua että luulevat mun olevan mies ;) no ihan hyvä kyllä että ei tule..

pitäisi kohta pitää joku koulutus, en tiedä aiheesta hirveästi ja vähän ahdistaa..ei mulla koulutuksia vastaan muuten ole mitään mutta jos ei itse tiedä kunnolla niin on noloa kun ihmiset kuitenkin kysyvät jotain ja sitten vaan yrittää keksiä jotain..huoh..onpa sitten ainakin ohi..mutta täytyy mennä..palailen iltapäivällä..

Sadelle tsemppiä koulutukseen!

Huoh, mulla on tänään se ultra ja mulle on tullut ihan sellainen olo, että mennään liian aikaisin. Tuskin siellä ne sydänäänet vielä kuuluvat. Mies lohdutteli sillä, että näkeepähän sitten muuten, että onko kaikki kunnossa. Onko kiinnittynyt hyvään paikkaan ja ettei ole kohdun ulkopuolinen raskaus. Ja onhan se lekuri erikoistunut tähän veritulppageeniin, joten kai siltä jotain hyödyllistä tietoa saa. Hope so!

Plussatuulia!

Tsemppiä angsteri ultraan!
Ja Sadelle koulutukseen!

Tilasitko Sade näytenumeroa Vauva-lehdestä? Mä luulen, että mulle tuli sen takia tuo mainos. Ja joku puhelinmyyjä yritti myydä jotain kirjaa sen takia.

Onnittelut Rosalle hyvästä tuloksesta gynellä! Ja Tsemppiä angsterille ja sateelle.

Mullekaan ei kyllä tule mitään vauvapostia. Joskus puhelimessa kaupataan jotain lasten kirjakerhoa tms. Nähtävästi sen takia, kun tilaan Aku Ankkaa :D

Nälkä...

Heh, mua rupes naurattaa toi vauva-lehden näytenumeron tilaaminen... mä tilasin meinaa ensin itelle.. mut sit ku se lehti oli tullu niin mietin että saanko toista samalla nimellä ja mies sano että no tilaa se mun nimellä :DD sit ku se lehti kolahti postiluukusta, ja mies oli unohtanu koko jutun, niin se meinas revetä ku luuli et oon tilannu koko lehden... :D sit se oliki sen nimellä :)

Mä varasin itelle just parturiajan... täytyy nyt vaan laittaa työlistaan, että en tuu töihin aikasemmin, ku vasta 12sta... toivottavasti kellään ei oo mitään sanomista siihen :P tosin se on vasta ens viikolla...

Hmm... mulle ei näköjään lähetetä tota vauvalehden näytenumeroa tänne ulkomaille, hmph. Tilaan sen mun kaverin osoitteeseen Suomessa, kun oon kohta kuitenkin pian menossa vierailulle ja se tietää yrityksestä. Hehe, mitähän sen poikaystävä ajattelee (kun niillä ei yritys ole tosiaankaan vielä ajankohtaista), no täytyy varottaa etukäteen.

Mä en vaan löydä sitä tilaa näytenumero-linkkiä mistään enää, onkohan se tarjous jo päättynyt...?

Täällä kp 12 ja ovista odotellaan hyödynnettäväks, jos se siis ei mennyt ohi. Mutta tuskin nyt kuitenkaan, eiköhän se sieltä vajaa viikon päästä tule, toivotaan.

Nyt on meidän vauvelivieras lähtenyt pois. *huokaus* Eilen kun mä söin vauvan äidin kanssa ja mies piti vauvaa sylissä, niin kysyin jossain vaiheessa (kun vauvan äiti oli vessassa tai jotain) et onks teil kahdella kivaa siellä, johon mies hymyili sohvalta maireasti. Kysyin et ootko silitelly sitä, johon mies vastas hymyillen "joo, ja pussannu". Sit tänään vauvan lähdettyä se sano et mä olin hassu eilen kun mä "leikin äitiä". Kun mä olin siinä vauvassa kiinni koko eilisillan -heti kun se rupes vähän kitisemään kun sillä oli kai vähän ilmaa mahassa, niin menin heti ottamaan syliin ja kiikuttamana ympäri olkkaria. Niin vauvan äiti sai olla "rauhassa" ja mä sain leikkiä äitiä :) hiiiii :)

huh, selvisin hengissä koulutuksesta vaikka joku ääliö puhui jotain omaa puheluaan linjoilla ja kaikki kuuli siis sen jutut eikä kukaan kuullut sitten mitään mitä itse yritin selittää...=(

En mä oo tilannut mitään vauvalehden näytenumeroita..eiköhän noi vaunut ja muut vauvakamat riitä nyt hetkeksi..olen kirjastossakin onnistuneesti vältellyt vauvalehtiosastot ;)

Tule sitten Ansteri heti kertomaan miten ultra meni!

Kuulostaa hyvältä toi Minnin "leikkiäitiys", mun pitäs varmaan hakea vanhemmiltani joku vanha nukke ja ruveta sitä hoivaamaan ;) tuollainen oikea vaan olisi niin paljon kivempi..

Täällä alkaa menkat ehkä pikkuhiljaa loppua, nyt menossa kp5 että on syytäkin jo loppua kohta..sitten pääsen aloittamaan ekan terokierron. Selasin eilen kirjastossa jotain vyöhyketerapia kirjaa kun siinä oli ohjeet miten voi itse/kaveri vyöhyketerapioida, oli lapsettomuus ihan omana lukunaan ja siinä oli kaikki pisteet käsissä ja jaloissa joita pitäisi hieroa. En kuitenkaan lainannut tota kirjaa kun ajattelin että täytyy nyt vielä yrittää vaan ihan perusluomuna ennenkun mitään rupean ainakaan itse tekemään. Olen tosin laittanut miehen hieromaan jalkojani joka ilta ja luulen että jotain tekee koska pitää ainakin juosta vessassa useammin..ja siellä on jotkut munuaispisteet niin ehkä sitten perushieronta stimuloi niitä?!? tekisi toisaalta mieli mennä anopin hoidettavaksi mutta kun ei olla niin läheisiä eikä ikinä taideta tullakaan vaikka kuinka haluaisin =(

Missä vaiheessa sinun Sade pitää uudestaan alkaa syömään niitä teroja? Tai siis mikä kp... Vai onko vuodon loputtua? Voiko kuurista odottaa tuloksia jo heti ekassa kierrossa? bdbd

Varmaan PMS kiusaa... Aamulla oli olo ihan normaali ja nyt oon ihan alamaissa.

mulla on kp17-26, eli 10pv kierron puolivälissä. Ja enpä nyt noista tuloksista tiedä, siis pitäisi nyt ainakin lyhentää kierto siihen 28-30pv, joten se nyt aluksi olisi jo ihan hyvä juttu. Jos vielä kroppa tajuaisi ovuloida niin mikäs sen parempi..

oliko sulla Lumikukka ensi viikolla jännät päivät? ja voihan mielialavaihtelut aina riippua jostai muustakin ;)

Jooh tai itseasiassa sunnuntaina pitäisi jo alkaa. Mutta en halua kuvitella turhia. Aikaisemmin oli sellainen olo, että ehkäpä tärppääkin heti, mutta enää en siihen usko. Perinteinen ankeusmieliala nostaa päätään. Mutta ei se mitään. Toisaalta saisi mennäkin useampi kuukausi, helteillä olisi ikävä olla viimeisillään. Hankala olla normaalitilassakin kuumuudessa. Mutta katsotaan miten käy, kaikki on vielä mahdollista.

Mä oon miettinyt tuota samaa ja lisäksi kun kesällä on loma-ajat niin onko sairaalassa riittävästi kätilöitä jne. Mutta olisin silti ihan yli-onnellinen jos nyt jo tärppäisi vaikka olisi vaan yksi kätilö koko sairaalassa kun pitäisi synnyttää.

En tiedä johtuuko nyt siitä että lääkkeillä käynnistettiin menkat kun siis nyt jo kp5 ja vieläkin vauhdissa..tosin 2 ekaa päivää oli outoja, siis kun vessassa käydessä tuli ihan selkeästi mutta housuihin ei juurikaan..lasken silti sen ekan päivän siitä kun tuli selkeetä verta.

Hauskaa illanjatkoa, mä lähden nyt kotiin =)! tuun ehkä illalla vielä kurkkimaan miten angsterin ultra meni..

Tulen nyt tällekin puolelle kertomaan suru-uutisen. Tänään ultrassa, 9+4 ei sydänääniä enää kuulunut ja saimme lähetteen sairaalaan jossa todettiin pienokaisemme menehtyneen n. 2 viikkoa sitten, 7+ viikolla :(
Huomenna menen sairaalaan jossa mulle tehdään lääkkeellinen keskeytys.
En pysty sanoin kuvamaan tätä surun määrää. Tuntuu että koko maailma romahti kerta heitolla.
Pidän nyt taukoa palstailusta kunnes saan hieman lisää voimia. Kenties tulen sitten takaisin tänne (jos vielä huolitaan) jännämään plussia teidän kanssa. Toivoa kuitenkin sopii että pääsette siirtymään tuolle toiselle puolelle ennen sitä!! *täällä pidetään peukkuja teille!!*

Plussa tuulia kaikille!!

Erica.

Isot halitukset Ericalle! Mulla tuli ihan kylmät väreet ja tippa linssiin vaikka oonki töissä! :(

Ihan kamalasti haleja ja voimia sulle ja sun miehelle, ja tule sitten takaisin kun olet siihen valmis!

*ISO RUTISTUS*

Yhteistyössä