Ajatuksista yritykseen 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä hyvä että Saana sai kierron normaaliks.

Mä sain äsken influenssarokotuksen!!

Meillä oli työpaikalla hoitsu joka anto niitä ilmaseks (normaalisti ne maksaa jos hankkii ite mutta firma tarjoaa meillä kerran vuodessa) niin ajattelin et mikä ettei. Odotin hätistin muut rokotettavat pois huoneesta kun sanoin et mulla on neulafobia et haluan olla yksin, mutta halusin tietty kysyä hoitsulta että sopiiko se kun suunnittelen raskautta, ja tiedän vasta aikasintaan viikon päästä oonko raskaana. Ja kuulemma no problem.

Ja nyt sitten Googletin kaikesta asiaan liittyen, ja oon vähän paniikissa. Jospa ei ois sittenkään pitäny...

Aijai kuinka ihania vauvanvaatteita... Varsinkin ne raidalliset paidat ja samettivelurit... ja oranssit vastasyntyneen uimahousut... (en kyllä tajua uiko vauva vaipat jalassa (??).

http://www.baobabbaby.com/index.php

Kauhea päivä, onneksi pulkassa. Mä lähden nyt avantouimaan. Oon jäänyt siihen täysin koukkuun.

Kiva kuulla Saanastakin!

Kiitos kovin peukutuksista asianosaisille, mutta peukalot voi nyt rentouttaa. Elikäs tänään alkoi sitten menkat, mutta mieli on tosi hyvä. Olisi ollut pieni shokki silti, jos heti olisi tärpännyt :) Viikonloppuna aion käyttäytyä niin edesvastuuttomasti kuin suinkin pystyn ja nauttia siitä täysin rinnoin :) Vastuunkannon aikakin tulee vielä.

Parempaa onnea muille jännäilijöille! bd

Aika jännä kyllä kun olivat noin paljon myöhässä aiemmin kellontarkasta 28 päivän kierrosta. Ehkäpä pillereillä on ollut jotain vaikutusta vielä tähän saakka? Edellinen kiertokin venyi parilla päivällä ja tämä vielä enemmän. Mutta pitää pistää korvan taakse, että kuukauden päästä ei hätkähdä jos ei aikanaan näy.

Ihania vauvanvaatteita... :)

Halit Lumikukalle tädin tulon johdosta, vaikkei se nyt mikään yllätys ollutkaan. Kiva että pysyt meidän seurassa vielä ainakin kuukauden :) Eli seuraavaks ois sitten iipin vuoro olla jännättävänä! Pakko meidän on ainakin yksi plussa saada nyt marraskuussa... :D

Jännäyslista
iipi 6.11.
Rosa 8.11.
Minni 10-11.11.
Sade 15-18.11
Mi-iu 1-7.11

Meillä oli mies alussa aika pettynyt kun se oli luullu et sen sperma on jotenkin niin superturbotavaraa, et se vaan pamauttaa mut paksuks noin vaan... Mut eihän se nyt ihan niin sit ollutkaan... (tai voihan se vika olla mussakin!)

heh, täälläkin mies toivoo et olis jo tärpänny ajat sitte, vaikka yritys on alkanut elokuussa... heh :) kummallisia nuo miehet kun kuvittelee että on supersimppoja :D

Tosin täällä jomottelee vieläkin, tätiä ei vain näy eikä kuulu... kp31 siis menossa...
Mulla on oviksesta lähtien yleensä tissit tosi arat, mut nyt ku olin ulkona jonku vartin ja oli hieman kylmä niin tuntu et tissejä oikein vihloo ja et ne jäätyy ja koht irtoo ku siis se kylmä sattu NIIN paljon... ei oo koskaa tommost viel ollu :P ja ku ei voinu oikein alkaa lämmittämäänkään niitä pihalla :DD

No saa nähdä... odotan ainakin viikonloppuun... ja mielellää myös ens viikkoo.. en vaan halua tehdä negatestiä enää.. katsotaan! *toivoo niin kamalasti että se olis pieni joka jomottelis eikä täti*

Plussa-huomen kaikille jännäilijöille! Voi, kun nyt plussailisitte! Meidän odotus-ketjussa on ainoastaan Ballerina, Ore ja minä, joten mielellämme otamme lisää porukkaa sinne! (pientä ystävällistä painostusta heitän nyt teidän suuntaanne ;) )!

Mä poden edelleen hammastani. Soitin eilen h-lääkärille, mutta mun oman päivystysajat oli jo menneet sille päivälle. Koitan nyt tänään uudella onnella. Aamuisin toi hammas on ihan ok, mutta iltaa kohden kipu lisääntyy. Neilikalle kiitos tiedosta -uskon nyt, että mulla on sinne jotain jäänyt. HArmittaa vain, kun ne joutuu vähän mututuntumalla hoitamaan, kun eivät voi ottaa röntgeniä.

Välillä mietityttää onko sitä edes raskaana, kun oireita on niin vähän. Kuvotus on vähentynyt, mutta kai se on ihan normaalia. Muita oireitahan mulla ei ole oikein edes ollut. Saa nähdä kestänkö viikolle 11, jolloin pitäisi ottaa neuvolassa sydänäänet ja vk:lla 12 on sairaalassa ultra ja muita tutkimuksia. Nyt mennään viikkoa 8. Jos meille tulee lähtö, niin sitten käyn kyllä uudestaan varhaisultrassa...

plussatuulia!

Huomenta ketjuun!

Lumikukalle rutistus menkoista! Päästään ilmeisesti jännäilemään samaan aikaan.

Rosa, joissain halleissa täytyy pitää uimavaippoja, toisissa halleissa ne ovat kielletty. Ihan hullua ettei tuossakaan asiassa ole yhteneväistä käytäntöä...

Huh, vaikuttaa taas siltä, että tästä päivästä tulee kiireinen. *huokaus* perjantai ja pelkkä työnteko ei sovi yhteen...

Angsteri, joo kokeiltiin jo vaunuja ulkona. Sellaisen hiekan/soran päällä. Mielestäni oli ihan kevyet työntää ja pyörät ainakin siinä toimivat hyvin (ei siis jäänyt kiviä tms kuten jossain keskusteluissa ovat väittäneet). Tietenkään ei tiedä miten jäällä toimisivat, mutta sitä nyt on vähän paha testata. Mun mielestä kuitenkin tosi hyvän oloiset ja ovat nyt vanhempien varastossa odottamassa käyttöä (vanhemmat eivät kyllä vielä tiedä että heillä on varasto täynnä meidän vauvatarvikkeita ;) Ja mitä nyt olen katsellut naapureiden vaunuja (heillä ilmeisesti Briot) niin ainakin kasaus on paaaljon helpompi noissa meidän vaunuissa (tai sitten naapurit eivät vaan osaa..) Suosittelen siis kyllä edelleen, mielestäni hinta-laatu suhde hyvä.

Sitten omaa napaa...

Oon niiiin iloinen =)!! bongasin varmaan eilen elämäni ekat tiedostetut ovislimat..olin koko päivän tosi märkä mutta se oli sellaista vesimäistä, tai siis ihan kirkasta ja illalla kun mies tuli kotiin niin sille valitin että kun koko ajan pöksyt märkinä ja kokeilin sitten sormella niin olikin muuttunut..oli sellaista venyvää, pystyn venyttämään sormien välissä melkein 5cm (en nyt mitannut mutta siis tosi paljon). Hihkuin sitten miehelle että katso ja venyttelin sitä siinä. Kiskoin sen sitten samantien makkarin puolelle ;) Täytyyhän tuo nyt hyödyntää vaikka ei mitään varmuutta olekaan oliko ovis. Normaali ihmisellä voisi hyvinkin osua mutta mulla näin aikaisin (kp13 oli eilen). JOka tapauksessa olen siis superonnellinen vaikka ei edes tulosta tulisi..siis ajatus siitä että olisin ovuloinut on jo ihan uskomaton =)!! (ja nyt taas joku sivullinen voi tulla sanomaan että ei limat vielä mitään tarkoita, eikä tarkoitakaan mutta saan ja aion silti olla onnellinen. Ihan sama mitä limaa oli mutta ei ole ikinä ennen tolleen venynyt..ja siis ikinä ennen tarkoittaa viimeistä 3kk kun olen niitä yrittänyt tarkkailla)

Miulle kovasti peukkuja, kuulostaa hyvältä! samoin muille jännäilijöille!

Ja Angsterille peukkuja että sait ajan jotta ei tarvi viikonloppua kärvistellä hampaan kanssa.

rupean syömään niitä teroja siis maanantaina (mulle se määräsi kp17-26)..toivottavasti nyt sitten paksuntavat limakalvoa niin että sinne olisi helppo jonkun kiinnittyä jos tärppäisi.

Luin eilen joltain keskustelupalstalta, että pco olisi jopa joka neljännellä naisella. Mutta koska tuo pelkkä pco ei aiheuta pakosti ongelmia niin vaan harva siitä tietää.

Upeaa Sade!!! Varmasti sulla oli nyt ovis!! Nyt peukut pystyyn!!! Toivotaan, että rattaille tulee pian käyttöä!!!

Täällä hammas kunnossa. Sain uuden lääkepaikan. Ja nyt lopetan tästä höpöttämisen -oli se vaan helvetin tuskaista... sori,kun olette joutuneet kuuntelemaan, mun valitusta!

Hyvä sade! Eiköhän se tullut nyt ovis hyödynnettyä :) Nauratti tuo, että ensin näytetään miehelle limoja ja sitten makkariin :) Hyvä esileikki ;) ;)

Hitsi kun on kipuisat menkat. Ei saanut oikein yöllä kivulta nukuttua. Menevät näköjään pikkuhiljaa sinne suuntaan, millaiset olivat ennen pillereitä. Jos siihen pisteeseen päästään, joutuu töistäkin kerran kuussa sairaslomalle (ja sehän passaa).

Voi harmi Lumppari, jos sulla on pahat menkkakivut, koita jaksaa! Ja hyvänä puolena se, että eikös ne kestä vaan jonkun aikaa aluksi, viikonloppuna saat varmaan olla jo rauhassa.
Mitäs viikonloppusuunnitelmia väellä on? Meillä ei oikeastaan mitään, jotain kivaa puuhailtavaa voisi keksiä huomiselle, kun on vähän kehnoa keliä luvattu. Voisi vaikka suunnitella tän vuoden joulukortteja. Niin ja talvirenkaat pitäisi kait vaihtaa. Joku elokuva voisi myös houkutella, pitääpä katsoa mitä nyt menee, tai sitten tsekata mitkä on meidän seudun teatteri- ja muu esitystarjonta... Oon muuten unohtanut kertoa, että oltiin tiistaina katsomassa sitä ruotsin euroviisuedustajaa the Arkia. Oli kyllä hauska ja menevä show! Oikein kivasti meni ilta, vaikka me oltiinkin vähän yleisön keskiarvoa vanhempia... Mutta kun tajusi laittaa teinimäisimmät vaatteet mitkä kaapista löytyi, niin hyvin me vielä joukkoon sulauduttiin!

Jospa Lumikukka sun menkat eivät ehtisi muuttua ihan niin kipeiksi ;)

Huh, hyvä Angsteri, että sun hammasongelma selvisi :)

Hihi, ja voin kuvitella kuinka Sadella rymistellään tänä iltana oikein kunnolla....

Hyvä, Sade, kuulotaa tosiaan siltä että saitte oikean hetken hyödynnettyä ja rattaat pääsevät käyttöön loppukesästä. Ja hyvä että angsterin hammas saatiin kuntoon!

Tahtoo vauvan heinäkuussa!

Hei Minni sullahan jo viikon päästä tuomion hetki... On tää hyvä että kuukauteen mahtuu aina monta jännättävää, kun pelkästään omia kiertoja jännätessä tulisi aika niin pitkäksi.
Tulkaapa höpisemään jotain nerokasta, nyt en jaksaisi tehdä töitä ihan täysillä. Ei oo pitkään aikaan ollut mitään galluppiakaan. Keksikääpä jotain te, joita on siunattu mielikuvitksella...