Ajatuksista yritykseen 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi ei, siis mä vahingossa uteliaisuuttanu testasin vaikka lupasin itelle et huomenna...

haalea plussa tuli!!

ja siis ei oo pitkä aika ku viimeks kävin vessas jne, eli täytyy tää kai uskoa... tääl kyyneleet valuu... huh! huomen otan kyl aamuvirtsasta viel toisen... ehkä...

tää on ihan uskomatonta! en tiiä miten päin olisin.. täytyy kyl viel olla varovainen mutta silti!!!!! apua :DD

Kiitos muru!!
Tänään on siis kp35.. En viel oo kertonu, tai no laitoin sille harkkoihin viestin et testasin vahingossa vaikka piti vast huomen et haluuko kuulla... eiköhän se lue mun hymystä sitte ku tulee.. :D mut miten tän hymyn saa kummaltakaan sen jälkeen piiloon ettei kaikki tiedä heti huomenna?!

En uskaltanut uskoa tähän tässä kuussa,vaikka hieman epäilinkin.. aah!!

Anteeks tää omanapailu ja innostus, en tosiaan vaan tiedä miten täs olis ja kelle muille mä edes hehkuttaisin!! että te ootte ihania!!

Koitin selata mutten löytänyt... Eli pongasitko oviksen? Tikuilla vai ihan tuntemuksilla? Näköjään siis pongasitte, mutta olitteko sängyssä (tai pöydällä ta missä vaan) monena päivänä silloin?

Milläs viikolla olet jouluna? Silloin olis aika ihanaa kun voisit kertoa ilouutiset!

Ja höpöhöpöt "omanapaisuudesta"! Siksihän tää ketju on. Onnea vielä!

Mi-iu: ihan mieletöntä!! roppakaupalla onnea!! aivan ihanaa kun meidän ketjussakin nyt tasaisesti plussia!!!!

Kysymys spermatestistä niille jotka ovat jo saaneet tulokset..mainittiinko teillä mitään mar-testistä tai vasta-aineista? luin jostain palstalta että kaikkialla eivät edes testaa noita!

Mi-iu, tällä laskurilla voi helposti laskea että milloin oot milläkin viikolla... http://www.perhenetti.com/index.php?name=Kalkulaator

Ihanaa, ihanaa !Nyt on meidän ketjussa oikein kunnolla plussajuna liikkeellä, joka kuukausi plussia! Nyt vaan pitäis meidän muiden hypätä samaan junaan... :D

ONNEA MI-IU!!! Kyllähän tämä tiedettiiin ;) ! Saat kanssa kesävauvan! ONNEA ONNEA!! Milloin sulla on laskettu-aika?

Lisää porukkaa odotuspuolelle!!!! Kiiiiitooooos!!

joo siis uskomatonta todellakin...

Rosa, en tiiä tasantarkkaan millon ovis oli, limoja seurailin vähä ja nippailuja mut me taidettii taas painaa joka päivä tai ilta niin sen viikon aikana mitä aattelin et ovis on.. ja kyl ne halutkin jotain kerto... :) ja jos ei huvittanu niin sit ei.. tosin se tais olla jo seuraaval viikol, en oo varma... mut pakkojyystöö ei ollu :D hah! viimekierros yks pakkojyystökerta oli tarpeeks... miks pitää panna jos ei huvita?! :D ja ku mua ainaki viel huvittaa suht usein niin en tajua tätä :D heh!

en oo varma mitä tää kierto olis ollu mut jos 30nen mukaa lasketaa niin olisin neljännel viikol (+neljä pv) ja laskettu aika olis 10.7...

Joo sitä se vyöhyketerapeutti just et ei uskalla hieroa jos oon raskaana ettei tuu ulos.. eli olis lähettäny ostaa testiä että voiko hieroa vai ei.. :D

että te ootte ihania!!! mä kyl taidan hengata viel tääl teijän kanssa tovin... :) sitten ku tää menee päähän niin voin miettiä tota odotukseen siirtymistä... :D

Mi-iulla ja miehellä on varmaan ihanat hetket parhaillaan!!

Mulla on kuumetta ja flunssa, ärsyttävää. Täysin veto pois, villasukat jalassa peiton alla, kissa toimittaa kuumavesipullon virkaa, onneks äskön tuli Täydelliset naiset.

Ne on varmaan onnensa kukkuloilla :)

Koska on muitakin asiaan vihkiytyneitä... Kuka siinä täydellisissä naisissa oli se pikkutyttö Tomin kanssa, kun Lynette palasi kotiin sairaalasta?!

Se tyttö oli Tomin oma lapsi (ei siis Lynetten). Siellä ostoskeskuksen panttivankitilanteessa kuoli sen tytän oma äiti, joten huoltajuuskiista selkis aika lutvikkaasti. Multa mennyt ohi miten tyttö sai alkunsa, mutta Tom ei ole pettänyt Lynetteä, vaikka Lynette sitä epäili. Heillä oli siis riitaisa yhteishuoltajuus, kunnes nyt sit asiat "ratkes".

Sade, en löydä nyt meidän spermatestiä, mutta meillä oli ne vasta-aineet otettu, ja ok olivat. En tiedä mikä se "mar" on...

Totta, niin olikin ihan eri tyyppi (jos on vaihtaneet näyttelijää, en tajuu).

Mua jänskättää, torstaina pitäs tädin tulla. Tosi ristiriitaset filikset, olen ihan varma että on natsannut ja samaan aikaan olen täysin varma että kyllä ne menkat alkaa.

Plussaunia kaikille! Ja Mi-iulle vielä halaus!

Huikkaan vaan tästä välistä, että se pikkutyttö Tomin sylissä ei ollut Tomin ja Noran tytär Kayla vaan Tomin ja Lynetten kuopus Penny joka on aiemmissa jaksoissa ollut vauva ja nyt siis jo jotain parivuotias...:)Niillähän on kaksospojat, poika ja pikkutyttö...:)

Onnea Mi-iulle multakin toisesta ketjusta...

Wilma80

Lämpimät onnittelut plussasta, Mi-iu!!! Upeita uutisia! Ja tervetuloa odotus-puolelle pikapikaa! Lisää plussia luvassa tässä ketjussa, uskon näin!

Iipiä ainakin jännätään, entäs muita? Peukkuja!

Suuri hali mi-iulle!!! Jippii!!!

Tämä viettää koko päivän palaverissa - ja tänäänhän on mun jännäyspäivä, iiks... Heh, ei ole ainakaan mahdollisuutta ravata vähän väliä veskissä ;-)

Olipa kivoja uutisia, onnea Miiu!

Ja Iipille valtaisat peukutukset! Mää jännään sun puolesta - ja ottaisin mielelläni sen tädinkin sun puolesta. Muista raportoida illalla tilanne ennen kotiin lähtöä!!!

Iipille peukutuksia! itsekin olen tänään kokouksissa melkein koko päivän, mutta yritän ehtiä välillä täälläkin pyörähtämään.

Ja pitäisi jossain välissä soittaa sille lääkärillekin niin tietäisi miten paha juttu noi vasta-aineet on. Ja kun raja-arvo niissä oli alle 50% niin miehellä on 52%..eli ei nyt luulisi että ihan hirveän paha juttu?!? no sittenpä sen kuulee..

Ihanaa! Onnea Mi-iu! :D
Onneksi on flunssakausi, menee tämä niiskutus sen piikkiin. Ja sermit onneksi on edes vähän näkösuojana :D

Ja Iipille hurjasti peukutuksia! Jospa saataisiin seuraava ryöppy plussapuolelle... :D

Yhteistyössä