Saana, sellanen kirkasvalolamppu on ihana! mun vanhassa työpaikassa oli sellanen. se tekee niin hyvää.
Mäkin alan nyt mitata aamulämpöä.
En pääse kotona nettiin, joten nyt kerron vain nopeasti aukiolotutkimuksesta.
Ensin totesi oikealla parin sentin munarakkulan, eli ovis juuri tulossa, veikkasi että viimeistään perjantaina ohi. Eli täysin yourdaysin sivun mukaisesti! Mulla on todella säännöllinen kierto siis, yleensä tikutan ovisplussan tiistai-iltapäivänä, illalla näyttää jo negaa ja ovis siis ke-to. Olin oikeassa myös siinä, että vasen munasarja on oikeaa laiskempi, taas ovuloin siis oikealta.
Sitten tunki putkilon ja alkoi truutata sitä suolaliuosta. Vasen oli auki, oikea jotenkin "jumissa", ei virrannut läpi aluksi ja sattui aivan törkeästi (keho alkaa automaattisesti supistella vastaan, ja se SATTUU, pitää odotella hetki että supistukset loppuu ja sitten taas lisää nestettä), mä käskin lekuria painamaan lisää vaan sitä suolaliuosta. Vasen ei sattunut kuin pahojen menkkakipujen verran, mutta oikea sattu niin että kiroilin ja pyysin anteeksi ja taas kiroilin ja pyysin anteeksi. Lopulta oikealla virtasi myös. Gyne sanoi että ei muuta ku kotiin ja hommiin. Ja sanoi itse, että jos nyt natsaa niin on ansainnut konjakkipullon.
Jos en raskaudu kun yritystä vuosi, niin kirjottaa lähetteen yleiselle puolelle (lähetteessä tietty lukee jo tehdyt jutut). Gyne sanoi, että jos meillä on haluja/rahaa, niin voi kirjottaa samantien lähetteen yksityiselle, mutta suositteli odottamaan sen vuoden. Mä teen sen nyt ilomielin, kun kaiken pitäis olla nyt ok. Limakalvokin oli paksu ja "komea".
Ai miksei netti toimi meillä kotona? Jokseenkin noloa... No joku pölvästi oli huvin vuoksi mennyt surffailemaan joillain säädyttömillä sivuilla. Tänä aamuna koneessa virus ja raksuttaa vaan, eikä suostu päästämään nettiin...
Pölö minä! Miehellä tärkeitä työjuttuja mitä pitäis päästä tekemään koneelle, mutta ei raukkaparka voi kun rouva on surffaillut tissisivuilla... Nolooooooo.