Täällä on ollut pientä hiljaiseloa. Oon kyllä varmaan viis kertaa kirjottanu pitkät tarinat ja sitten työkone ei oo suostunut lähettää viestiä ketjuun. Joten nyt koitetaan sitten kotoa. Lukenut olen ketju toki ahkeraan
Voih, eikäy kyllä yhtään kateeksi Angsteria eikä Ballerinaa nuo pahoinvoinnit! Mutta eiköhän ne siitä pian mee ohi, muistatte vaan popsia jotain pientä parin tunnin välein
Minä oon kyllä liikkunut ihan normaalisti, ainakin tähän asti vielä. Otin jäsenyyden oikein huippu kuntoklubillekin, kun tähän asti olen treenaillut pesiksen ehdoilla, mutta nyt sitten jää raskaat puntit ja vedot yms. pois, niin korvaan ne lenkillä ja kuntosalilla

Oon käyny pumpissa, spinningissä ja pilateksessa. Sitten käyn juoksemassa ja kuntosalilla, mutta oon tehnyt nyt vain niissä laitteissa ja ehkä vähän keventänyt painoja.
Mulle neuvolassa sanottiin, kun kysyin noista sykerajoista, että ei tarvi niistä välittää mitään. Saan tehä kaikkea mikä tuntuu hyvälle. No tietty mitään kauheeta pomppimista ei suositeltu. Mutta oon kyllä juossu ihan kunnon lenkkiä vielä, kun ei se tunnu mitenkään pahalta.
Oon jo suunnitellu sinne meidän etelänreissuun kaikkea kivaa. Meillä on hotellilla ilmainen kuntosali, niin ajattelin että aamuisin käyn vähän fiiliksen mukaan rannalla lenkillä, salilla tai uimassa. Lisäksi siellä on vissiin jotain järjestettyä jumppaa päivisin, että ei muutakun sekaan vaan
Mutta muuten siis täällä kaikki ok! Me käydään viikon päästä maanantaina vielä kuuntelemassa sydänääniä ja sitten reissuun. Sitten heti reissun jälkeen ultraan
Jouluvaloista ja haaveilen, ehkä viikonloppuna alan asentaan valoja ikkunoihin ja pihalle
Ore rv 15+0