Ansgtis, ihan valtavasti onnea vielä kerran!! on se vaan mieletöntä että olet äiti, niinkuin ballerina ja orekin =)
ja komppaan Brogania..LOMALLA OLLAAN =) tosin pidempi pätkä on vasta myöhemmin mutta kyllä tää viikkokin kelpaa.
käytiin tänään leffassa ja oli vähän vikatikki..sisi leffa oli hyvä mutta se pari tuntia oli ihan yhtä tuskaa kun ei tuntunut missään asennossa hyvältä ja pyörin kuin hyrrä siinä penkillä. onneksi oli aika tyhjä sali. Käytiin siis katsomassa se uusi indiana jones.
Ja onko muilla näin pahoja nivus/häpyluukipuja? siis kun eilen olin 2h kävelyllä niin häpyluun reuna tuolta alhaalta, häpyhuulien alta oli ihan tulessa, en meinannut pystyä enää kävelemään ja koko yö oli tuskaa kun aina kun kääntyi niin sattui. Tänään oli vähän helpottanut mutta edelleenkin kävely ärsyttä ihan hirveästi. ja nyt kun oli tuolla leffassa ja kaikkea niin että on istunut paljon niin alkaa tuntua taas että saattaa pukamaa pukata..täytyy nyt loppuilta välttää istumista niin ehkä sen saa estettyä. Mutta tuo häpyluukipu on kyllä ihan uskomatonta..ei kai se tuolta voi laajentua?!?
Brogan, mä oon onnellinen että ne syntyy lutusina..ajattelepa jotain 2v "kauhukakaraa", sisi kun saa jotain raivaria..jos tupsahtais sellainen tuosta noin vaan niin ei niitä ehkä kestäisi niin hyvin kuin jos on ensin nähnyt sen saman lapsen lutusena
mutta leidit, aivan ihanaa juhannusta kaikille! täällä oli tänään aivan ihana ilma, toivotaan että jatkuisi tällaisena.