AJATUKSISTA ODOTUKSEEN 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mukavaa lomaa tosiaan kaikille lomalaisille! Täällä pitäis vielä pari viikkoa jaksaa painaa...

Viinakeskustelu käynyt kuumana edelleen. On se kyllä vaan niin pepusta, että toisen juomisesta ei voi sanoa olematta itse heti nipo mäkättäjä :( Vaikka toisaalta kun miettii asiaa päinvastoin, en kyllä kestäis jos tuo mun miekkonen rupeis mun menemisistä ja juomisista sanoon. Ja tuskin tulevaisuudessa on enää niin paljon aihettakaan... Tosin mä olen kyllä ainakin vielä tähän asti tajunnut, koska mun tarvii/kannattaa lopettaa juominen ja se ei! Siinä on vissi ero.. (eiks oo? ;) )
Ehkä täytyy yrittää nyt niellä tämä jo valmiiksi kasattu kiukku ja olla vähän avoimemmin mielin tuota juhannusta kohtaan ja yrittää nauttia kavereiden seurasta, kesästä, saunasta, grillailusta yms. vaikka saattaa ulkopuolinen olo tullakin... Onneks siellä on kuitenkin toinenkin raskaana oleva mukana.

Oikein ihanaa juhannusta joka tapauksessa kaikille!

Just se mua lisäksi ärsyttää juomisessa, että vaikka on hauska ilta niin seuraava päivä menee ihan pikkaripäiväksi kun ei kykene eikä jaksa tehdä mitään.

Mulla on taas mennyt elämä ihan herkutteluksi. Näin niitä kiloja kerätään. On niin kuumakin, että kotoa poistuminen tuntuu liian hankalalta operaatiolta. Ollaan sitten neljän seinän sisällä ja välillä käväistään takapihalla tuulettumassa. Sinnekin kun koko päivän paistaa aurinko niin eipä kovin viiti siellä istuskella.

Ensi viikolla käydään kysymässä muutamalta talotoimittajalta tarjoukset. Talo on alustavasti sovittu rakennettavaksi miehen mummolan maille, tietenkin luvat yms on vielä hakematta ja maaperätutkimus tekemättä. Toivottavasti miehen sukulaiset vaan sit ymmärtää, että se on ihan erillinen taloutensa eikä sen mummolan jatke jossa voi piipahtaa kylässä milloin huvittaa. Oon sen verran erakkoluonne, etten tykkää jos vieraita tulee etukäteen ilmoittamatta. Saatan olla kotona pelkissä alushousuissa ja asunto kaaoksessa jos en odota ketään tulevaksi.

jellybean 23+0

Huomenta... *näyttää suosta nousseelle hirviölle*

Tää on niin tätä. Mähän yritin eilen pysyä poissa koko viinakeskustelusta. No miespä piti sitten eilen saunaillan yhden kaverinsa kanssa. No ei siinä sinänsä mitään, oli ihan sovittu juttu. Aloittivatkin ihan aikaisin, eikä sitä kaljaa nyt kovin paljon mennyt. Mutta kun jatkoivat yli puolen yön! Keskellä viikkoa... Äärimmäisen raivostuttavaa yrittää itse nukkua kun miehet _puhuvat_ muutaman kaljan ottaneina toisessa huoneessa. Ärrrrh! Kymppiuutisten jälkeen alkaa nukkuma-aika, jolloin olisi toivottavaa, että jokainen, joka haluaa säilyä hengissä pitäisi turpansa kiinni. Grr... Ihan varmasti vetäisen kostoksi kokonaisen suklaalevyn ja saan siitä hiivan ja mies on sitten taas pitkään saamatta. Nih. Pannullinen (no okei okei, yksi kuppi) kahvia olisi nyt kyllä pelastus... Millä mä kestän hereillä muuten?!?
Anteeksi valitus...

Sadelle ja Brogikselle ihanaa lomaa :)

Tervetuloa Saana meidän keski-ikäistyneiden seuraan :) No ei me olla keski-ikäisiä vaan kypsiä aikuisia naisia!

Voidaan mun puolesta lopettaa viinakeskustelu jos ette siitä jaksa enää jauhaa.

Mä ostin eilen muka juhannukseksi vähän karkkia eli suklaalevyn. Arvatkaapa onko sitä enää?? Noh, pitää käydä kaupassa muutenkin, kissinruoka on loppu. Mitä siitäkin tulee jos kissat joikaa nälkäisenä koko jussin? Ei mitään. Joskus ovat joutuneet syömään koiranruokaa - mikä nöyryytys!

Hihi, mä voin kuvitella kun toisilla on suunnilleen kyyneleet silmissä. "Mamma, mamma, ne syövät aivan kaiken ja meillä on niiiiiiin nälkä!" Ja ehdottomasti: "Kuinka sä saatoit antaa meidän ruoat NOILLE?!?"
Karvanaamoja ajatellessa tulee kyllä aina paremmalle tuulelle :) *huokaus* Ikävä Kollia jo nyt...

Tervehdys ja hyvää lomaa ja juhannusta kaikille!:)Myös mä jään tänään lomalle,ihan ensimmäinen oikea palkallinen kesäloma:)Lauantaina lähdetään matkalle..Siihen asti täytyy pakkailla yms..Mutta nyt vielä päivä töitä.

Me olimme tänään np-ultrassa,kaikki oli oikein hyvin.Niskapoimumitta oli 1,2.Siellä se vauva liikkui ihan hirveesti.Ei meinannut saada kuvaa ollenkaan:)Ihan siinä tippa tuli silmään kun sitä seurasi.Me saadaan oikeasti vauva:)Aika ihanaa:)

Ultraaja oli todella töykeä,mutta osasi hommansa ja kertoi hyvin mitä missäkin on.Tosi hiljaa vaan puhui,ihan sai keskittyä että kuuli mitä se sanoi..

Minisun 13+1

Onnittelut minisunille hyvästä ultrakokemuksesta :) Musta tuo on ollut tähän mennessä ehkä se tärkein juttu. Tai en tiiä voiko niitä nyt niin järjestykseen laittaa, mutta toi suurimman helpotuksen stressiin :) Ja tervetuloa lomalaisten joukkoon.

Angsteri, me kaivataan sinua!! :)

*hillitöntä itkun sekaista kiroilua* Nyt saa kyllä työt jäädä tasan siihen pisteeseen missä ne nyt on. *hirveää valitusta pomosta* Kun pilkkua (kirjaimellisesti!) pitäisi viilata niiiiin tarkkaan asiassa jossa sillä ei ole edes mitään väliä. Pitäköön pilkkunsa, mä lähden kotiin rapsuttelemaan kissaa. Voi hemmetti, että se viinilasillinen maistuisi.

Kiitos ihanaiset rakkaat onnitteluista ja tsemppauksista ennen synnytystä!! Ja Rosis, et todellakaan häirinnyt!!! Et ollut ainoa, jolle lauantainen viesti ei ollut mennyt perille :( .

Kirjoittelen huomenna enemmän, kun kotiuduttiin vasta eilen (ja mulla on antiikkipuhelin, josta ei todellakaan pääse nettiin). Kaikki on tosiaan hyvin ja Nuki vain tuhisee koko ajan (on muuten identtinen 4D:n kasvokuvien kanssa!!!!). Musta tuntuu ettei se muuta teekään kuin nukkuu, syö ja itkee, kun tulee nälkä ja taas nukkuu, kakkaa, syö ja nukkuu....herää itkien tavarat vaipassa, syö, nukkuu, herää itkien tavarat.... etc...

Synnytyskertomusta tulee huomenissa ja luen sitten tarkkaan teidänkin kuulumiset. Juhannuspusuja koko ääriryhmälle...siis Nukilta ;)!

Onnea angsterille ja koko perheelle!!!! Ihan mieletöntä ajatella, että vielä joku aika sitten sä olit meidän kanssa piinaamassa ovista sun muuta ja nyt sä olet ÄITI!! Mä olen niin onnellinen sun/teidän puolesta!!! Halit!

Täälläpä on vilkasta keskustelua, hieno juttu.

Mä olen vielä duunissa tän illan ja vasta huomenna sitten juhannuksen viettoon. Eka viikko plussauksen jälkeen on mennyt uusia asioita opetellessa. Eilen sitten mokasin ja ostin smoothien ja puolessa välissä juomaa tajusin, että just: tässähän on pakastemansikoita...ja se listeria...

Outoa oli myös tänään kaupassa, kun Carlsbergin sijasta latasin kärryy alkoholitonta Nikolaita juhannusjuomaksi.

Hieman pelottaa kun vatsassa nipistelee ja juimii menkkamaisesti vähän väliä. Pari tuntia sitten lorahti jotain housuun ja sitten kiireellä vessaan tsekkaamaan mitä sieltä löytyy...onneksi vain valkkaria.

On tää niin outoa ja jännää..

Onkos täällä muita ihan alussa olevia?

Ja ihanaa juhannusta kaikille

Ihanaa kuulla Angsteroksesta ja Nukista. Sellastahan se on, nukku-kakka-syömis-elämää :) Mä muuten odotan kaikkein eniten sitä, että laps alkaa olla sellainen 2-vuotias, jonka kanssa voi kunnolla keskustella. Voisko lapsen synnyttää valmiiksi kaksvuotiaana? No joo, on ne vauvat kuitenki niin lutusia, mutta hiffaatteko mitä tarkoitan?

Kukas se Liliania sinä olet? :) Onnea plussauksesta, kun ilmeisesti vasta olet plussannut.

Juhannuksia tulin toivottelemaan ääriryhmällemme, vaikka täällä ei kyllä juhannukselta tunnu. Huomenna menemme kavereille grillaamaan, enpä muista koska olisimme viimeksi viettäneet jussin kaupungissa. Ei kyllä haittaa pätkääkään!

Nuki on päässyt kotiin, mahtavaa, odottelemme siis kertomusta syntymästä.

Saaba, mies haki imetystyynyn sellaisesta pienestä liikkeestä, jossa tekevät tyynyjä yms itse. Hintaa oli 34e ja samalla tuli kannatettua yrittäjiä. :)

Ore, mekin olimme tänään vyöhyketerapiassa. Onko teillä kitinä jo helpottanut? Aluksi tuntui tosiaan, että vauva vain nukkui ja söi, mutta nyt seurustelee jo useita tunteja päivässä. Tarkaavainen kaveri, tykkää lauleskelusta ja sylittelystä. Vatsan väänteitä on alkanut olla, joten ajattelimme reagoida heti, jos vaikka saisi koliikin ehkäistyä. Minulla on vahva luotto terapeuttiimme, hänen avullaan koin raskautuneenikin. Ainakin kannattaa kokeilla!

Brogikselle leppoisaa lomailua! Ja aurinkoista (?) juhannusta!

Olen tuolta Haaveissa vauva ketjusta ja päätin jatkaa täällä kun Lumiskin näyttää täällä hengailevan...oliskohan joku muukin siitä ketjusta ollut täällä

Ansgtis, ihan valtavasti onnea vielä kerran!! on se vaan mieletöntä että olet äiti, niinkuin ballerina ja orekin =)

ja komppaan Brogania..LOMALLA OLLAAN =) tosin pidempi pätkä on vasta myöhemmin mutta kyllä tää viikkokin kelpaa.

käytiin tänään leffassa ja oli vähän vikatikki..sisi leffa oli hyvä mutta se pari tuntia oli ihan yhtä tuskaa kun ei tuntunut missään asennossa hyvältä ja pyörin kuin hyrrä siinä penkillä. onneksi oli aika tyhjä sali. Käytiin siis katsomassa se uusi indiana jones.

Ja onko muilla näin pahoja nivus/häpyluukipuja? siis kun eilen olin 2h kävelyllä niin häpyluun reuna tuolta alhaalta, häpyhuulien alta oli ihan tulessa, en meinannut pystyä enää kävelemään ja koko yö oli tuskaa kun aina kun kääntyi niin sattui. Tänään oli vähän helpottanut mutta edelleenkin kävely ärsyttä ihan hirveästi. ja nyt kun oli tuolla leffassa ja kaikkea niin että on istunut paljon niin alkaa tuntua taas että saattaa pukamaa pukata..täytyy nyt loppuilta välttää istumista niin ehkä sen saa estettyä. Mutta tuo häpyluukipu on kyllä ihan uskomatonta..ei kai se tuolta voi laajentua?!?

Brogan, mä oon onnellinen että ne syntyy lutusina..ajattelepa jotain 2v "kauhukakaraa", sisi kun saa jotain raivaria..jos tupsahtais sellainen tuosta noin vaan niin ei niitä ehkä kestäisi niin hyvin kuin jos on ensin nähnyt sen saman lapsen lutusena ;)

mutta leidit, aivan ihanaa juhannusta kaikille! täällä oli tänään aivan ihana ilma, toivotaan että jatkuisi tällaisena.

Liliania, mä oon ainakin ja täällä ;)

niin ja noista pakastemarjoista... mä oon syönyt ulkomaisia pakastemarjoja rahkassa ja vaikka missä ilman mitn kuumennuksia.. harvemminhan niissä mitään on, mut se taas ei sulje sitä pois jos just siinä on minkä suuhun laitat... mies välillä toppuutteli että älä ota paljoa, mut samahan se siinä vaiheessa on ottaako paljon vai vähän kun jos niis jotain on niin se tulee kans olemaan siin vähässä määrässä...

Mut nyt suihkuun ja nukkumaan... tämä joutuu herätä jo 7tunnin päästä et ehtii huomenna viel tekemään kaiken ennen kuin lähdetään iltaa viettämään kaverien mökille...

Tänään kasattiin kaappia makkariin :)

Hyvää juhannusta kaikille!!

Niin ja angsterille onnittelut vielä <3 aivan ihanaa... sitten kun jaksat ja ehdit niin synnytyskertomusta odotellessa... mä kun taidan olla seuraava joka poksahtaa.. :)
millään ei meinais enää jaksaa oottaa vauvaa, mut parempi vielä se pari viikkoa olla masussa niin saa rempan ja talon suht kondikseen... sit voikin se kolmas saatika neljäs viikko olla jo tosi malttamatonta oottaa... :)

Mi-iu rv 37+3

Yhteistyössä