moikkis.
on pitänyt kirjottaa, mutta en oo halunnu laittaa pelkkää valivaliviestiä tulemaan ja oon yrittäny josko mieli paranis ensin vähän jne, mutta samat asiat vaivaa edelleen.
mutta sentään jotain hyvääkin, oltiin miehen kanssa viettämässä laatuaikaa kaksin nyt vkloppuna ja meidän pienokainen oli hyvällä kaverilla hoidossa.. niillä on siis kaks lasta entuudestaan joista pikkis tykkää hurjana <3 ihanaa oli! ja pikkiksellä oli mennyt superhyvin <3
Lumis on ollut täällä myös ajatuksissa ja yritin aikasemmin blogiakin kommentoida mutta ei tainnu viesti mennä perille.. en voi muuta toivoa kun voimia jaksaa eteenpäin, en käsitä miten toisien pitää kulkea maailman vaikein tie ja sit toiset vaan pamahtaa paksuks.. vaikka eihän se ole iteltä pois mutta kun miettii noita sekopäisäitejä jotka pamahtaa hetkessä paksuks eikä kykene huoltamaan edes lasta..

surullista! ja mäkin olen katkera.. vähän vaan enää.. eteenpäin on mentävä! **Halauksia kovin Lumis** ei tässä voi oikein mitään sanoa, kun mikään ei tossa tilanteessa lohduta.. mutta me ollaan täällä kun tarvitset olkapäätä!!
meillä pitäis olla jo eka nyytti sylissä.. tai tokasta näkyvä maha.. mahaa kyllä on ja näkyvissä asti mutta ilman kunnon syytä.

Raivostuttaa miehen suku.. mummo rupes sanomaan että mun täytyy sopia tämän siskon kanssa. ja syyksi sanoi meidän riidalle että pelkään menettäväni miehen. jäin suu auki ja pystyin vaan sanomaan että asioilla on kaksi puolta et sen pohjalta on turha mitään päätöksiä tehdä. olisi pitänyt sanoa syy riidalle, tämän siskon törkeä käytös meidän vieraita ja mua kohtaan sekä erityishuomion hakuisuus (esim ei vastaa kun kysyn jotain, vaan kun mieheni kutsuu häntä nimeltä niin sit vastaa.. ja tämä toimii myös muiden puhuessa hänelle, että mies nimeltä kutsuu ja pyytää kuunnella sitä henkilöä joka yritti jotain hänelle puhua).. näin lyhykäisyydessään.. hän saa kyllä loukata minua mutta minä en häntä. missään vaiheessa en ole pelännyt miehen menettämistä, enkä myöskään kieltänyt olemasta siskon kanssa tekemisissä. sisko on taas tehnyt selväksi ettei tänne tule kun olen kotona eikä minulla ole hänen luokseen asiaa, vaan ainoastaan miehellä ja lapsellamme.. joten en käsitä miten toi riidan-aihe on esitetty mummolle, en vaan tajua.. mutta onhan se kiva että koko suku saa jonkun syypään riidalle, minut. Loukkaannuin kyllä tästä, enkä tiedä millon voin sille siskolle selventää asioita nätisti kun päässä kiehuu.. kiehuu se mitä inhoan, juoruilua pitkin kyliä.. :/
No se siitäkin.. pakko oli purkaa.. pakko vaan saada itsensä ensin kasaan ennenkuin kykenee rakentavaan keskusteluun..
no nyt keskityn taas positiivisempiin puoliin.. Pikkis on ihana, aivan mahtava tyyppi! komentaa meitä jos väitellään jostain ja kaikkea

Mitä ootte hankkinu muuten lapsille jouluksi?! JB,mitä pikkuämmät saavat?
entä mitä Rous ja Ankeroinen meinaa typyille ostaa? entäs Hugo-vauva?
broggis, baltsu, amilda,saana,sade, kaikki?? ootteko kaikki kertonut toiveita sukulaisille vai onko ne päättäneet itse? me ollaan osa päätetty itse kun toiset vaan tivaa ja tivaa (kauhea keksiminen) ja osa on keksinyt itse.
Miehelle ostin yhden t-paidan jota oli toivonut.. sovittiin ettei toiselle ostettais mitään paljouksia.. josko ostettais yhdessä kannettava kotiin kun se on rikki.. matkoihin ei ole vissiin varaa kun säästetään remontteja varten ja toista autoa varten (harmaassa tulevaisuudessa se auto)..

Niin ja mulla tais ovistesti näyttää eilen plussaa.. mutta en innostu, pidän jalat maassa enkä ajattele sitä ennen ensvuotta.. kyllähän sen huomaa jos menkat alkaa mut muuten en ajattele ennen ens vuotta.. hiljaa toivon ja vähän.. en uskalla sen enempää.
Hauskaa alkavaa ensviikkoa!!
tykkään teistä.