Moiks!
Laita Rosamunda viestiä tänne, jollei mun s.posti löytänyt perille. En tule vielä täysin juttuun ton luukun kanssa ja se väittää, ettei mulla ole lainkaan lähetettyjä viestejä, vaikka täppäsin sen tallenna-ruudun.
Mulla oli eilen oma päivä ja miehellä nyt sitten vuorostaan tänään. Minä join omallani siideriä ja juorusin kavereiden kanssa, mies puolestaan on kuntoillut ahkerasti. Kukin tyylillään.

Tänään olin siis ukkelin kanssa kaksin ja mentiin pojan toiveiden mukaisesti "keskustaan hengaamaan" eli käytiin syömässä, pyörittiin kaupoissa ja luettiin lehtiä puiston nurtsilla maaten. Annoin pojan siinä riekkua mun ympärillä ja uppouduin itse Me naisten-maailmaan (Aika korni nimi lehdelle muuten, miksiköhän hyllyistä ei löydy myös Me miehet-lehteä..), poika päätti sitten äkkiä nykäistä mun housut alas..joten jos joku näki tänään Espan puistossa yhden kalpean takapuolen, se olin minä.

Lisätunnisteena vieressä hirnui pitkätukkainen 115 senttinen miehenalku. Huomenna ollaankin sitten kaikki yhdessä, syödään illalla herkkuja ja mä koitan saada miestä jälkkäriksi. Nää on osin aika mauttomia nämä pikkutuhmat kaksimielisyydet, mutta annetaan nyt mennä, kun mieleen tuli tämäkin: Olin menomatkalla anoppilaan vinkannut miehelle tietyllä äänellä, että mun tekisi mieli "makkaraa", luullen pojan olevan unessa takapenkillä. No, perillä sitten kun miehen vanhemmat kyseli, että joko laitetaan ruokaa tulemaan, niin poika vastasi, että "Joo, äiti sanoi isälle autossa, että se haluaa makkaraa." Ei siinä muuta, mutta olen ollut kasvissyöjä n. 16 vuotta. Hih.
Brou, stadiumissa näkyi niitä juoksuhamosia. Ajattelin sinua.
Mulla on uusi suunnitelma ehkäisyn poistolle, TAMMIKUU. Sitten kerkeisin takuulla olla töissä riittävästi ja josko se mieskin sitten suostuisi ihan omaehtoisesti luovuttamaan niitä siemeniään. Pidetään maaliskuu sapattikuukautena, jossain päin maailmaa, niin sehän vois toimia sitten vauvantekolomana. Suuret on tytöllä taas suunnitelmat. Mutta pitäähän niitä olla, eikö?
Odottajien määrä sen kun kasvaa, ihanaa!