B
Brogan*
Vieras
Auts Rous.. Juusto sen vauva-asian monesti tietää ensimmäisenä. (Miksei apteekissa myydä raskaustestihyllyllä juustoja.. hmm.) Mutta ei siis, ihan tosissaan, kuulostaa lupaavalta. Vai onko se lupaavaa jos olet vähän pelonsekaisin tuntein? "Vähän pelonsekaisin".. lienee laimeahko termi. Varmasti mieleen tulvahtaisi sata paniikin aihetta sillä sekunnilla jos testiin tulisi plussa, mutta niinkuin sanoit niin tottakai kaikki lutviutuis. Ymmärrän sen, että oman pään sisällä ei vaan vielä ehkä ole valmis uuteen raskauteen. Mutta hei, jäisi ainakin väliin se yrittämisen stressaaminen
Mä en oo ees ajatellut, että miten sitä toista lasta voisi sitten rakastaa yhtä paljon. Ehkä enemmänkin miettisin sitä, että miten meillä sitten Poju reagoisi, se kun on sellainen tissiposki.
Selitäs mulle miten vauvakino toimii? Ei meillä vaan täällä maalla.. *heinänkorsi hampaissa*
Miiu tarkoitin juuri sitä, että mielenkiinnolla, huvin ja urheilun kannalta voikin vertailla vauvojen osaamista ja kehittymistä. Ja kasvua ynnä muuta. Ja musta se on tärkeääkin, tavallaan miettiä että minkälainen juuri tuo minun lapsi on verrattuna muihin. Mikä hänestä tekee spesiaalin. Jokainen vauva on varmasti äidilleen se kaikkein erityisin
Tai sitten ne kaks vauvaa..
Sadelle tsemppiä auton hankintaan. Ei muuta kun kämppä ja auto vaihtoon, piristää kummasti mieltä.
Nyt tuonne miesteni keskelle, öitä.
Selitäs mulle miten vauvakino toimii? Ei meillä vaan täällä maalla.. *heinänkorsi hampaissa*
Miiu tarkoitin juuri sitä, että mielenkiinnolla, huvin ja urheilun kannalta voikin vertailla vauvojen osaamista ja kehittymistä. Ja kasvua ynnä muuta. Ja musta se on tärkeääkin, tavallaan miettiä että minkälainen juuri tuo minun lapsi on verrattuna muihin. Mikä hänestä tekee spesiaalin. Jokainen vauva on varmasti äidilleen se kaikkein erityisin
Sadelle tsemppiä auton hankintaan. Ei muuta kun kämppä ja auto vaihtoon, piristää kummasti mieltä.
Nyt tuonne miesteni keskelle, öitä.