tosta vauvan koosta ja äitin syömisestä, mä en niinkään allekirjottais sitä et mitä äiti syö niin vauva sen kokonen.. meillä on geeneissä isommat vauvat ja vaikka oksensin ihan kiitettävästi millon ruoat millon pelkät vedet raskauden loppuu asti niin ei vaikuttanut sekään painoon.. enkä mitään suklaata pystyny syömää raskauden aikana,roskaruoasta puhumattakaan.. omppuja vetelin ja sit ihan perusruokaa..
nyt täs raskaudes oon pystyny syömään jopa roskaruokaa eikä suklaakaan oo pahaa ollu vaikka sitä ei enää tarvikaan ostaa itelle, riittää ku joku tarjoo joskus.. ja muuten syön leipää ja vähä makaronia, ehkä puuroa ja omppuja..
öö..pointti hävin.. no kuitenkin,en täysin usko noihin syömiset=vauvan kokoon verrannollinen..

Sf-mitta riippuu jonkun verran aina mittaajastakin (eri mittaajat saa eri tuloksia).. kaverilla oli samat sf-mitat ja niille synty 3,3kilonen ja meille4kilonen..

mut siis pointti oli se et ei sf-mitastakaa voi päätellä et nyt se on pakko olla iso tms. *(oonks mä jotenki vaikeesti ymmärrettävä, vai miten must tuntuu etten osaa tänää kirjottaa ollenkaa)
Maijuliini on kyllä pitkällä, ihanaa!
Onnea Sadelle asunnon myyntiin! Kannattaa ottaa välittäjä joka myös tuntuu hyvältä kuin että pelkästään osaa asiansa.. pystyy sit luottaa paremmin myynnin toisen käsiin ku et jos jolleki pösilölle luottaa myymiset.. tsemppiä!
Nukikselle onnittelut palikoiden hakkaamisesta!!

eiku siis kapuloiden..

no tajusitte kuitenki
Huomen pitäis herätä viemää miekkonen töihin jnejne, sit kaverille päiväks etten pysty niin keskittyy tähän omaa napaa ja ällöttävän ärsyttävään oloon.. hyvän asian puolesta,tiedän

eikä tää oo niin pahaa mitä pikkiksestä niin kai tän jotenki kärvistelee
mulla puristaa jo löysien farkkujen nappi

viimeks puristi viikol 9 ja siit eteepäi ja nyt alko vast viikko 8... :/
pitäis vaihtaa kohta autoon kesärenkaat... meinasin jopa vaihtaa ite jos toi mies suostuu sit pesee ne kuraset renkaat ennen säilöö laittamista.. mut saas nähä josko toi mies vaihtaa.. mut toisaalta se on kyl kivaakin.. (kyllä,t aidan olla sekoamassa)
Joko onnittelin Vinkkua kävelystä?! Onnea kuitenkin! On se hurjaa kun tommonen pieni ihminen kävelee itekseen
nyt tv ja korppuja iltapalaks..
Mi-iu