Ajatuksista asiaan 04/09

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Brogan*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeks että olen pitänyt jännityksessä pitkään. Apteekista oli herkät testit loppu, mutta apteekin omalla sain negan. Menkat tosin ei ole vielä alkaneet. Onpa Relatipat kalliita muuten.

Mä olen ihan penis otsalla täällä. P*ska haisee ja banjot soi. Todellinen sirkus. On toi mies todella kipeä joo, mutta voi jumprahuiti että se on niiiiiiiin sairas että hyvä ettei tartte arkkua alkaa tilaamaan. Tarkotan, että jos pystyy tarkistaa pelitulokset tekstiteeveestä ja netistä, syömään pullaa ja polttamaan tupakkaa, niin on se kumma ettei pysty 5 minuuttia antaa mulle levähdystä, hampaat ois nasta pestä edes joka toinen päivä. Ei kai hän voi kun on masu kipiä. Joo joo mulla oli vatsa auki lihjaksia myöten ja silti painoin menemään.

Murr!

Rosis, olin juuri tulossa valittamaan tuosta samasta aiheesta, eli miten mies voikin kipeänä olla niiiin kipeä????!!ärsyttää kun koko päivän mies ollut niin kipeä ja väsy ja nyt kun yritän patistella että tulisi nukkumaan niin ei nyt kuulemma vielä tule..siis haloo..luuleeko että saa nukkua huomenna pitkään..

halit negasta, ei tainnut vielä ihan kamalasti kirpaista (jos siis nyt edes on virallinen nega kun ei menkkoja vielä näy)..?!

en tiedä mikä ihme on kun mulla on pari viime päivää kutittanut ihan hulluna joka puolelta, oon yrittänyt rasvata mutta ei auta.

Olikos jollain jotain spessu vkoloppusuunnitelmia? ja mites Mi-iun vointi? oletko säästynyt suuremmalta huonolta ololta? entäs Pimmun kuulumiset??

Juu, osaa nuo miehet olla ääliöitä. Mä puhisen vieläkin. En aio pyytää hetkeen yhtään mitään apua. Tajutkoon itse. Pelkäänpä vain ettei se mitään tajua. Ihan sama kuin olisin yksinhuoltaja. Ärsyttää ettei mitään tukea heru ja minä siivoilen täällä paskasia kalsareita, jaffalaseja ja pullan muruja. Aiemmin halveksuin jos naiset kiristi seksillä, mutta mulla meni nyt jalat ristiin jouluun asti ku "väsyttää ja päätä särkee".

Olen tosi helpottunut negasta, vaikken vielä täysin siihen luota kun ei näy punaista. Kuten sanoin, ollaan kiitollisia ja iloisia jos plussaisi, mutta en ihan vielä sellaista toivoisi. Mulla on haaveena "vain" kaksi lasta, joten seuraava (mahdollinen) raskaus olisi viimeinen. Siksikään en haluisi sitä ihan vielä. Haluan nauttia Puppesta nyt täysillä. Mutta toisaalta, jos nyt natsaisi, niin kaikki järjestyisi hyvin.

Angsteri, juiliiko? Tuleeko verta?

No nih, verta tulee. Huh, täytyy myöntää että olen helpottunut, raskausaikani oli niin kaamea ja Puppe niin pieni vielä, että ei haittaa. Angsteria jännätään nyt.

Hyvää yötä!

Ehdinpä vielä katsoon Rousan kuulumiset. Hieno homma, et menkat alkoi ja sait helpotuksen. Vaikka kakkonen onkin tervetullut, niin kiva ettei nyt ihan vielä natsannut. Saat tosiaan nauttia Puppelssonista täysin rinnoin.

Jaksuja Sadelle ja Rosalle miesten sairasteluun. Miehet kun tosiaan tuppaa sit olemaan niin todella kipeitä.

Ihania kuvia tosiaan Facessa Nukin ja Vinkun hiekkalaatikkoleikeistä. On ne vaan jo niin ison oloisia ja suloisia :)

Hyvät yöt! Palailen aamulla katsomaan, josko Angsterilta olis uutisia...

Nonni, ei tullut vielä plussaa Rosalle. Tosiaan Angsteri, mikäs se tilanne teillä olikaan? Tunnen pari tyyppiä jotka ovat saaneet alkunsa keskeytetystä ;) Joo ja tunnen myös yhden, joka on saanut alkunsa kierukasta huolimatta. Onneksi en ole maailman hedelmällisintä tyyppiä. (Jännä sana muuten tuo hedelmällinen, kun alkaa miettiä mistä se on johdettu.. Eikös kasvissa oo hede? Hede L. Mällinen.. Hmm. Huomaako, että olen nauttinut liki kokonaisen siiderin??)

Täällä viikonloppusuunnitelmat ovat sellaiset, että ollaan Pojun kanssa hissuksiin, että mies saa lepäillä rankan työviikon jälkeen. Onhan se tosi epistä, että mä vaan saan täällä rentoutua ja maata kaikki päivät ja toinen joutuu käymään töissä. (Huomatkaa pienehkö sarkasmi. Ihan pieni vain.) Mies kun on sairaana vielä kaiken lisäksi. (Sillä vuotaa vain nenä, ei muut ontelot.) (Sivuhuomautusten tekeminen sulkujen sisään on tosi hauskaa).

Mä aion myös ottaa seuraavasta, toivottavasti sellainen tulee joskus, raskaudesta kaiken irti. Tuttavapiirissä on äitejä, joilla on about kolmas tai neljäs lapsi nyt, joka on tarkoitettu viimeiseksi ja heidän raskausaikansa oli kyllä ihan erilainen kuin mun. He kertoi raskaudestaan heti kaikille ja vauvanvaatteita pestiin ja pinottiin viikolta 4 lähtien. On kestovaippaa ja niin edelleen. Ja minä taas sulkeuduin itteeni ja nyt koetan jotenkin selvitä tuon pojan kanssa.

Poju muuten nukkui viime yönä 22-05, sitten pikainen tankkaus ja unet jatkui aamulla yhdeksään. Toivottavasti tämä yö olisi samanlainen. Typerää muuten edes sanoa, että "koetan jotenkin selvitä tuon pojan kanssa". Onhan se tosi helppo lapsi, mitä kuuntelee millaisia esim. yöt voisivat olla. Poju oli niin hauska illalla, kun se oli ihan väsyksissä ja mun ei tarvinnut kun vilkaista sitä ja se repes nauramaan. Hekotteli ääneen oikeen kunnolla. Tiiättekö sellainen nauruhepakka, jota ei vaan saa loppumaan, josta ei enää lopussa tiedä onko se itkua vai naurua. Toinen kirkui ja ulvoi naurusta ja mä matkin sitä ja siitähän se vain yltyi. Suloinen pakkaus. Sitten tuli uni äkkiä.

Mutta nyt vilkaisen vielä pikkusen telkkua ja painun pehkuihin.

Brogan, lisää siideriä ja jutut aina vaan paranee! Hassu olet. :D

Rosaa voi ilmeisesti onnitella menkoista. Ja aiotteko nyt sitten ottaa varman päälle ehkäisyn kanssa? Jos se mies vaikka taas järkiintyisi? Tuo on kyllä niin totta: mies kipeänä on täysi vauva. Huomattu jo kotona oman isän kanssa.

Halipus kaikille, tässä tulee varmaan pieni nettitauko muutamaksi päiväksi. Angstis, jos plussaat sillä välin, telepatioi tieto minullekin. :)

Nauttikaa auringosta!

aargh!!! nyt miehellä vatsa ok mutta kuumetta jne. Ei sitten mennä sitä autoa katsomaan, saa nähdä jääkö nyt homma siihen. Ja joudun hoitamaan Nöpöä koko päivän..jee..siis miksi mies sairastaa aina viikonloput???? ja aiotaan aloittaa tänään soseet kun on pitkitetty että oltaisiin molemmat kotona jne, niin nyt joo ollaan mutta toinen ei ku7itenkaan tee mitään.

Heippa hei!

Siis toi miesten sairastus on niin tota. Meillä ainakin pienikin kipu on jotain ihan järkyttävää. Ja pienen nuhan kanssa ollaan niiiin kipeitä. Mutta lääkäriin ei meillä mennä, ei sitten millään. Jaksuja siis kaikille kipeiden miesten kanssa!

Mä kirjoittelen kuulumisia paremmin meilin kautta. Mutta kaikki hyvin, vauvasta on tullut parin päivän sisällä ikiliikkuja :)

pimmu 21+5

Rosalle erityishalitukset negasta!! Siltihän sitä plussaa haluaa, vaikkei haluakaan. Samma på här. Punaa ei näy, mutta oloja on eli kyllä ne ihanaiset sieltä kohta alkaa. Ja juu Bro, keskeytyksellä mennään, mutta en oikeasti usko, että se riittää meillä raskautumiseen.

Ihana aurinko ja kesä!! Mä vedin heti mun kesä-helle-mekkot, ym.rekvisiitat esiin ja heitin villaneuleet odottelemaan seuraavaa lumi-aikaa. Orvokitkin tuli istutettua. Täytyy Tammisena taputella itseään selkään!

Auringon lisäksi myös Pojun naurunhekotukset kuulostaa ihanilta!!

Toivottavasti teidän ukkelit toipuu pian ja pääsevät taas itsenäisiksi Miehiksi isolla ÄMMÄLLÄ ;)

heipsis!

täällä kuuluu myöskin väsynyt kikatus :D mies leikkii pikkiksen kans lattial ja toinen vaan kikattaa, ihana!
täällä voidaan todella hyvin jos verrataan pikkiksen ootteluun (kun meinasin etten selviä hengissä, enkä muista kahdesta-kolmesta kuukaudesta mitään) mut silti tuntuu et ei jaksais aina kärsiä näitä pieniä oloja mitä on.. päänsärkyä ja ällötystä.. eli todella helpolla päästy nyt, mut luulen et osasyy tähän on vielä pikkiksestä johtuvat hormonit jne. maha on turvoksissa ja pallo, löysät farkut kiristää :/ et varmaan monet huomaa kuinka oon "lihonu"..

tein siman just käymään, meinaatteko muuten mitä tehdä vappuna?!

ilma on kyl ihana ja tuntuu et pikkis paistuu vaikka sil on vaan kuoripuku päällä tänää... huomen täytyy varmaa suosiol jättää kuoripuku pois ja laittaa takki vaa päälle ku lähetää mummilaa käymään.. sinne ei oo autol ku se 40min ja tuskin hirveesti pihal ollaa.. ja jos ollaa niin luulis pärjäävän...

nyt toi pikkis kiukkuaa.. uskomaton ku unet meni pipariks (käytii kaupas just sillon niin nyt se rissaa senkin edestä..)

rousalle onnittelut menkoista! jos niin voi sanoa.. :)

mun tekee mieli hirveesti sitruunaa ku äsken söin vähän ku tein simaa :)

Miehistä sen verran et miten ne voi olla oikeesti niin kipeenä sillon ku on?! mä en tajua.. ihan totta se et naiset joutuu ne pakolliset hommat tekee vaikka pää kainalos mut mies vaan lepää ja kärsii kipeeä... ja vielä ehkä vaikeroi.. äh!

Pimmu,ihanaa että beibestä on tullu ikiliikkuja, on se hurjaa kuinka pieni ihminen myllertää mahassa! :)

mut nyt kattoo kuvat facebookista... ->

Mi-iu

munkin piti tehdä simaa mutta jäi kun ei nyt aika riitä kaikkeen..ehkä sitten ensi vappuna.

päästiin sitten lopultakin sinne autokauppaan niin ensi viikolla meillä on sitten uusi auto, päädyttiin Citroen C4 picassoon, mahtuu meidän tuleva suurperhe sitten hyvin kyytiin ;) ei vaiskaan mutta tilaa siis piisaa niin onpa sitten ainakin hyvä auto. meni taas vaan Nöpön nukkumiset niin penkin alle että saa nähdä..tuossa se nyt leikkimatolla hihkuu innoissaan.

ja otii niin päähän mies tänään, meni taas yllättäen pidempään kuin ajateltiin tuolla reissulla eikä oltu syöty 6h mitään kun tultiin kotiin. mies sitten syömään ja minä syöttämään Nöpöä ja kun oli valmis niin pitikin jo ruveta nukuttamaan niin mies makaa sohvalla ja on niin kipeää eikä voinut hetkeksi Nöpöä ottaa joten en sitten syönyt ja istuin vaan lattialla Nöpö sylissä ja itkin kun olin niin väsy. Onneksi Nöpö oli kiltti ja jaksoi odottaa että sain vähän jotain syötyä vaikka olikin ihan silmät ristissä.

Pimmu, kun lukee sun juttuja niin tulee ihan hirveä vauvakuume...mäkin haluan taas jonkun liikkumaan masuuni!

ehkä sitten ensi viikolla saan jonkun lepoillan kun nyt yötä päivää huhkin ja hoidan miestä, nöpöä ja kotia. Mites Rosis teillä, joko mies on tolpillaan (siis muutenkin kuin lätkää seuraamassa tms)??

Angstis, sähän oot oikein uurastanut tänään, tosi harmi että teidän vierailu siirtyi niin ei nähdä vielä millainen multasormi oletkaan =)

niin ja käytiin aamulla torilla, siellä on porkkanoita vaikka kaupoisa loppuneet. ja aloitetaan soseet vasta huomenna..joo, taas siirtyi..saa nähdä syökö nöpö loppuikänsä mun tissejä..pahasti näyttää siltä.

Anoppi oli sitten kuitenkin yrittänyt itsaria. Niellyt kaikki tabletit mitä käsiinsä sai ja saanut siitä hirveän jysärin ja mahansa kipeäksi. Sai ambulanssikyydin lasarettiin ja on siellä selvittelemässä päätään. Toinen hyväkäs on mun äiti, joka on sotkenut asiansa nyt ihan perustellisesti. Ihan surettaa. Sama kai aikuiselle naiselle, jos on niin typerä että vaikka tapattaa itsensä, mutta mun pikkuveljet.. Ihminen, joka vielä viime vuonna oli ihan tavallinen ja järkevä, normaali ihminen.

Sadelle onnittelut auto-ostoksesta! Nyt on sitten varmasti tarpeeksi suuri kulkupeli.

Kiva kuunnella odottajien kertomuksia. Tässähän ihan raskauskuume nousee! Onneksi ei vielä vauvakuume, kun sitten olisin pulassa.

Angsteri on ollut taas aikaansaava, ihailtavaa!

Rosalle onnittelut/pahoittelut negasta. Vielä se teidänkin aika koittaa.

Pojulle ja Broganille onnittelut hyvin menneestä yöstä, toivottavasti lisää samanlaisia tulossa.

Viime yönä yritin Eetiltä ottaa yösyöttöä pois. Kello kahden syöttö jäi välistä kun vaan laitoin tuttia suuhun, mutta viiden syötöllä ei enää höynäytynytkään tuttiin tai vesipulloon. Reppana, vissiin ihan oikeasti on vielä nälkä öisin joten jatkamme siis maitolinjalla.

Sähköpostit kyllä luen kaikki, mutta vastaaminen on jäänyt kaiken tämän ylimääräisen häslingin takia. Amildalle erityinen halaus, olet ajatuksissa. Kiitos Pimmu kuvasta!

Vetää JB sanattomaksi...en tiedä mitä sanoisin. Todella surullista, että ympärillä olevat ihmiset, joiden pitäisi ns. olla niitä läheisimpiä, toimivat noin. Pakko kysyä, että soittiko anoppi itse ambulanssin vai joku muu? Kurja, että myös äitisi aiheuttaa harmia! Voi, kun ihmiset osaisivat elää normaalia (mikä sitten sitä onkaan) tasaista elämää...

Sadelle onnittelut uudesta autosta! Olen ihan kateellinen -mäkin haluan tila-ihmeen!! Kumpi valitsi värin ;) ?
Niin ja mä en oikeasti ole YHTÄÄN viherpeukalo. Noi istutukset hoidan mielelläni, hoidon usein vahingossa(hmm...) laiminlyön ja etenkin rikkaruohojen kitkemistä vihaan. Ja ihan vain ruukkuihin istutin, kun meillä tosiaan revitään kohta puolet pihaa irti.

Kiva, että Miiun olot on suht ok!

Mä muuten tein jostain päähän pinttymästä raskaustestin ja - näytti, huh. Syksyllä tää asia ei olisi enää huh.

Öitä hanimanini!

Kamalaa JB!! Mulle on iskostettu selkäytimeen, että aina jos joku puhuu itsetuhoisia asioita, se otetaan vakavasti. Mutta, ymmärrän ihan täysin ettette uskoneet anopin juttuja, kun historia on mikä on. Hamsterin huolehtimiseen ja kaikkineen kuulosti vain epätoivoisen ihmisen huomionhalulta. Mutta että sitten hän veikin asian askeleen pidemmälle. Mites sun mies jaksaa? Toivottavasti anoppi saa apua. Kerro vaikka privana tuosta äitihommasta, jos haluat enemmän valottaa? :S

Oukkei Angsteri, mikä se olikaan Nukin tarinan takana kun en muista? Ts. en sillon vielä ollut palstalla kun Nuudeli sai alkunsa. Oliko sulla jotain apuja raskautumiseen?
(Mää vissiin kysyin tätä joskus jo, mutta en nyt muista sainko vastausta..)

Onko Tamminen taputellut itseään selkään??

Sadelle onnittelut autonhankinnasta! Tai siis tulevasta :)

Pimmun maha on suloinen.

JB, on tuo niin kamalaa =(

Nöpö sai nyt sitten ensimmäisen soseensa, kyllä se sisälle meni mutta ei nyt tainnut ainakaan vielä maitoa parempaa olla..tankkasi maitoa ennen ja jälkeen, porkkanalla siis lähdettiin ja sitä nyt sitten viikko vedetään. Meillä on sellainen ensilusikkakin mutta kun on niin kuppi niin eihän sellaisesta vauva mitään saa??

Angstikselle halit negasta vaikka olikin huh.

mies edelleen kipeänä.plaah. menee taas ihanat ilmat hukkaan noilta osin. ja itse niin väsynyt että en jaksa lähteä edes lenkille, työnnän vaan pihalla sen verran että Nöpö nukahtaa ja sitten itse lepäämään.

Minkähän valmistajan lusikat meillä on, sellaiset kovamuoviset väriä kuumassa vaihtavat. Ne on tarpeeksi pienet Pojulle. Sitten on sellaisia silikonisia ensilusikoita, joita on lähinnä kiva purra. Ja siis hei, keksin ihan loistavan iltapalan Pojulle, riisiä ja kuningatar- tai hedelmäsosetta sekoitettuna. Tässä kohtaa voitte katsoa mua kieroon, kun olette varmaan jokainen tajunneet tuon jo ajat sitten :D Mutta Riisifruttia syödessäni keksin tällaisen neronleimauksen ja hyvin upposi. Nöpölle tsemppiä kiinteiden aloitukseen. Aluksi Pojukin vain pyöritteli ruokaa suussaan, kunnes noin viikon päästä huomasi että sillä voi myös taltuttaa nälkänsä.

Mä olen puuhastellut pihalla päivän ja nyt kolottaa joka lihasta! Haravoinut ja kaikkea. Suunnitellut istutuksia ;) Jos ei tekisi mitään niin jaksaisi hyvin tuon vauvanhoidon, mutta heti jos herää aikaisin tai tekee jotain fyysistä niin tuntuu Pojun hoitokin paljon raskaammalta. Nyt kullanmuru nukkuu. Mä en oisi millään malttanut edes viedä sitä nukkumaan, kun se oli niin kultaisella tuulella taas illalla. Musta on niin ihanaa, että se on koko ajan enemmän messissä eikä enää mikään vauva :)

Mikä Saanan tilanne?? Saiko sua jännätä?

Rosis, joko teillä ollaan terveitä?

bro, totta turiset!! jaksaisi tosi hyvin joko vauvan hoidon TAI jotain muuta mutta yhdessä very bad idea :/ Nöpö heräsi tänään 4.30 ja olin ihan varma että kakka tulossa kun oli väsy mutta ei suostunut nukkumaan. Oltiin sitten kylppärissä nakuilemassa mutta ei tulosta. puol 7 mentiin nukkumaan ja ihana neitimme nukkui 3,5h!!!! olisinkin muuten ollut niin hajalla, mies siis edelleen vähän kuumeessa =(

ja kakkajuttu..kakka sitten tuli jatkounien jälkeen ja siellä oli seassa pieniä porkkanan jämiä, saakin nyt sitten jotain ihan uutta ihmeteltävää kun voi ruveta kakkaakin tutkimaan jos aika muuten käy pitkäksi ;)

onko muuten normaalia että vauvat örisee? nöpöllä on nyt menossa joku ihan ihme örinä kausi, ja haluaisi kai jo liikkua niin paljon enemmän mitä pystyy kun kiemurtelee vaan sylissäkin ja örisee..ei kovin neitimäistä tuo örinä.

Naapureilla on pihat taas nin koreina ja meillä on vielä kaikki kalusteet pressujen alla..onneksi lupasivat vielä vähän viileämpää niin ei täysin pudottu kelkasta.

Hei donnat, what's up?? Linjoille mars. :)

JB, mitäs kuuluu?

Joo Sade, tuo kakan tutkiskelu on oma taiteen (vai tieteen?) lajinsa.. Heh.

Täällä on tosi lämmintä ja tuntuu oikein sellaiselta painostavalta, kaiketi sadetta enteilee. En olisi yllättynyt vaikka tulisi ukkonenkin. Kävin ostamassa kukkamultaa ja työhanskat. Onkohan routa jo kadonnut maasta?? :) Poju oli kuin aurinko kun käytiin ostoksilla, siellä kaupassa oli sellaiset hienot, oikein nahkaiset vauvakaukalot niissä kärryissä ja toinen istui ja ilveili mummoille. Ja mummot oli sulaa vahaa ;)

sade, heh täälläkin öristään.. :D tai oikeestaan muristaan.. "pienestä" pitäen kiljumisen lisäks on löytyny tämä ihana muriseminen.. nykyään kyl jo "juttelee" tavujakin,mut kyl se tietääkseni on ihan normaalia ;) toinen on varmaan innoissaan kun saa uusia äänteitä aikaseks! :D
vitsi mä nauroin tota porkkanajuttua :) heh, tosiaan jos aika käy pitkäks niin aina voi tutkia mitäs se napero onkaan syönyt ;)

täällä hyviä uutisia.. sain kesäks töitä.. laitoin s.postia eri paikkaan ja toisesta paikasta sit soitettii tuunko käymään ja sit menin ja lupasin mennä töihin :) kivaa! samaa "yhteisöä" noi paikat siis.. oli välittäny mun tiedot tälle naiselle joka soitti sit mulle.. :)

ja syksyks olis ehkä ja töitä luvassa vielä enempi omaa alaa, meen ma käymää höpöttelemäs siel ja kerron kyl tästä pikkukakkosesta että ottaa vaan jonkun muun vaikka must oliski kiva mennä sinne töihin.. mut en vaan viitti vajaaks kolmeks kuukaudeks..

sain eilen vihdoin pestyä auton ja kyl se nyt kiiltää ;) arvatkaa vaa ärsyttääkö ku siihen tulee heti jotain kuraa ku jossain ajaa..

brogis on ollu taas ahkera! munkin pitäis haravoida mutku ei millään viittis... eikä nyt oikein oo paljo ehtinykään..

onko baltsu vinkulla näkyny eroahdistus miten?! meillä likka kiljuu täyttä kurkkua keskellä yötä ja laitoin eroahdistuksen piikkin,mut nyt rupesin miettii josko se ois taas korvat mitä huutaa :/ ku luulis et eroahdistus helpottaa sylissä/kun vähän tokenee unesta jne.. en tiedä :/
onks Nuudelssonilla ollu oireita öisin?!

mut nyt täytyy käydä jotain haukkaamas ja sit hakee miekkosta töistä.. :)

Mi-iu

Vaikka en mikään Unikko-fani olekaan, niin ostin olkkariin verhot vihreällä unikkokuviolla. Vähän piristystä kevääseen. Sekä valkoisen puuvilla-paperinarumaton ja vihreän nukkamaton, joita voin vaihdella mielen mukaan. :) Paitsi matot ei ole vielä tulleet. :(

Pitäisi ulos kohta lähteä, mutta on niin saamaton olo. Painaa vähän kaikki jututkin mielessä, niin on vaan älytön väsymys. Tulisi mies kotiin, kun siitä saan vähän virtaa.

Uskon kyllä, että Poju on laittanut mummeleiden päät pyörälle!

Eeti myös ärisee. Silloin kun aina muistaa ärinän, niin tekee sitä niin kauan kunnes taas sen unohtaa.

Hitsi tiiättekö mammulit, kun oon monta kuukautta jo haikaillut kuntosalille ja vaan ajatellut että lähimmälle on matkaa 50 kilsaa. No nyt tajusin, että ihanhan mulla on naapurissa kuntosali! Se on vaan sellainen seniorisali, mut kyllä siellä kaikki tärkeimmät laitteet on. Siis mähän alan käymään salilla! Miten te juoksijat, miten neuvoisitte moisen aloittamaan? Mulla on hinku päästä takaisin kuntoon, mut oon oikeasti ihan surkeassa kunnossa kun en ole laittanut moneen vuoteen rikkaa ristiin. Joskus maailmassa olin hyvässä kunnossa kun treenasin lentosotakoulun pääsykokeisiin. Olisin halunnut hävittäjälentäjäksi ja oli melko hilkulla etten päässytkin. Mut se siitä, nyt oon ihan sohvaperuna, joka tahtoo kuntoon. Vinkkejä otetaan vastaan!!!!

Ihanalta kuulostaa teidän vauvojen murinat ja örinät, supernaisellista tosiaan :) Pitäähän sitä testailla minkälaisia kaikkia ääniä sitä saa päästeltyä.

Miiulle onnittelut työpaikasta. Ja JB:lle uusista verhoista. Lykkyä salitreeneihin. Mä oon viimeinen ihminen, jolta kannattaa aiheesta kysellä, en oo oikein sali-ihmisiä.