Perjantaita kaikille!
Ihanaa, aurinko paistaa ja alkaa oikeesti tuntua että nyt on KESÄ! Hyvähyvähyvä!!
Flunssakin alkaa helpottamaan ja mieli sen mukana piristymään
Katriina ja hj: Voi kun harmi teidän duuni juttujen kanssa

Noita paikkoja kyllä varmasti tulee vielä. Mäkin just emmin, että uskaltaakohan sitä laittaa hakemusta menemään. Ei kai sitä paikkaa voi saada jos ei yritä..

Mä olen sen verran hupsu, että ajattelen asioista tyyliin: kaikella on tarkoituskensa ja asioilla on tapana järjestyä. Jos ei muuta niin ainakin toi ajattelumalli lohduttaa
Ja toivotaan nyt Katriina, ettei niitä menkkoja tulisi sieltä... eihän sitä koskaan tiedä! Mut oikeesti toivon, että saisit selvyyden tohon endo juttuun. Tsemiä sinne gynelle!!
Anttuli: Toi on niin raivostuttavaa kun autoon murtaudutaan. Ei sillä ole väliä onko vakuutusta vai ei, kun hommaa siitä tulee mahottomasti... Kauhee vaiva ja paperityö, yöks ja murrr!! Ymmärrän sua oikeesti. Nimim. mun autoon on kans joskus murtauduttu.
Vanilla: Söpöä kun sun mies on noin ""huolissaan"" ja innoissaan odotuksesta

Ja joo, pakkailut sujuu hyvin

. Eilen uhmattiin meidän flunssia avokin kanssa ja tyhjennettiin varastoa. Päätettiin meinaa, että KAIKKI turha saa nyt lähteä. Ja kyllähän sitä tavaraa roskiin menikin... Ihan älytöntä hilloa suomeks sanottuna krääsää, jota ei ikinä tarvitse. Vie vain tilaa!
Tänään aloitan keittiön pakkaamisen. Sama juttu keittiössä. Kaikki risat ja epäpari muovi -kipot, -purnukat ja -kulhot saa nyt lähteä. Ja sitten kun ollaan muutettu; IKEA here I come

!
On kyllä ihanaa muuttaa omaan taloon. Varsinkin se oma piha mua miellyttää. Tykkään laittaa puutarhaa ja nyplätä kukkia, selvää hortonomin vikaa siis...
Rahan menoa ei voi estää kun muuttaa... Pitää ostaa uusia mattoja, verhoja, keittiöön ruokailuryhmä, pesukone, vierashuoneeseen sohva jne jne. Huh, mutta me ajateltiin nyt kerralla satsata. Tarkoitus ois asua tossa pidempään. Kun ollaan remppa tehty tulee siitä 5 h +k, joten muksuja mahtuu sekaan
Daisy, mun mielestä on kans ihana järkkäillä ylläreitä avokille. Muutenkin on niiiin ihanaa antaa ihmisille lahjoja. Mä oon joulunakin aina ihan hassu kun odotan niin kovasti että päästään siihen pakettien avaamis-vaiheeseen. En sen takia että itse pääsis avamaan omia lahjoja - vaan että muut vois avata ne mun ostamat lahjat... Hulluja on monenlaisia..heh.
Noista yllärilomista: Mä olisin ihan ikionnellinen ja otettu tommosesta yllärilemmenlomasta, jos mun kulta sellaisen äkkäis järkätä
Välillä sitä oikein pakahtuu kun toista ajattelee ja miettii, että minkälaisen aarteen sitä onkaan saanut vierelleen. Avokki on maailman hellin ja rakastettavin ihminen.

Meillä on samoin kun Daisyllä, saan yllinkyllin hellyyttä, suukkoja ja just niitä ihania hempeitä viestejä jotka piristävät mustempaakin päivää.
Seksistä, meillä puuhastellaan 3-4 krt/viikko. Joskus voi olla vähempi tai vastaavasti enempi mutta keskimäärin noin. Mä en tajuu, olin edellisessä suhteessani ihan totaalisen haluton. Ja loppuaikoina seksi loppuikin ihan kokonaan (vika vuosi). Mä oikeesti luulin, että mussa on jotain vikaa kun en vain halunnut. Mutta nyt tämän suhteen myötä olen huomannut olleeni totaalisen väärässä...heh, nyt välillä tuntuu etten saa kyllikseni sitten millään
Minnille ihanaa Lontoo-viikonloppua!! Nauttikaa!

Nyt tämä tyttö lähtee taas pakkailemaan...
Aurinkoista kesäviikonloppua kaikille!
Erica