Omaa napaa...vuodatusta...
Prkele, että ottaa aivoon. Ollaan rempattu koko hiton viikko (ihan kypsä maalaamiseen) tätä meidän höskää ja ollaan kauan aikaa sitten sovittu että mennään nyt tänään miehen vanhempien mökille keski-suomeen ja ollaan sielä 3-4 yötä. Meille ei aikaisempi käynyt koska miehelläni oli tänään turnaus Lahdessa. Noh, nyt sitten nämä mieheni vanhemmat ovat saaneet päähänsä että halauvat ehdottomasti tulla sinne ma iltana. Yritin kysäistä mieheltän etteikö ne voisi siirtää tuloaan edes yhdellä päivällä, että saisimme olla siellä muutaman päivän kahdestaan. Mutta ei kuulemma käy, hitto soikoon. Kiva nyt ajaa monta tuntia paikkaan jossa ollaan tyyliin yksi yö, max kaksi. En todellakaan halua olla heidän nurkissaan siellä kun on ovis aika ja kaikki (kiva sekstailla seinän takana...jihaa). Mukaviahan ne ovat mutta kyllä sitä aina on sellainen kyläily olo kun he ovat siellä. Hmph x miljoona!!!!
Teksi mieli olla lähtemättä kokonaan mutta mies pahoittaa mielensä siitä. Että osaa ahdistaa näinkin pieni asia.
Kiitos ja kumarrus kun sain purkaa tänne
Tehän olette taas olleet huippu aktiivisia täällä, hyvä hyvä!
Halitukset mi-ulle menkoista! Positiivista kuitenkin että tulivat nyt eikä viikon päästä!
Halitukset kans Sateelle, tiedän tunteen! Mä olen kans muutamat itkut itkenyt ton takia. Mutten enää. Kaikki lähipiirin plussaukset olivat raskaita silloin kun oma mies ei vielä ollut valmis yritykselle. Silloin noi tiedot plussauksista sattui, mutta nyt sitä lähinnä odottaa ja toivoo että omallekin kohdalle sattuisi se plussa
Mä alan nyt laittaa kämppää kuntoon jotta päästään lähtemään sinne helkutin mökille. Pitänee tänään ja huomenna pupuilla urakalla ja toivoa että simpat ovat sissejä jos ovis on nyt ma/ti:na. En taida viitsiä roudata noita ovis testejä mökille anopin silmien alle, huoh. Eli se siitä bongaillusta tässä kierrossa, hmph. (tikutukset tehty eilen ja tänään, negaa näytti)
Ensi viikkoon! Halit kaikille!