AJATUKSISSA 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, siippa on sitä mieltä että kosiminen ja naimisiinmeno on "yliarvostettua". Ei kai se tosissaan ole sitä mieltä, mutta sillä kommentilla saa ainakin kyselijät nopeasti hiljaiseksi ;-) Ollaan kyllä molemmat jo ns. toisella kierroksella, joten on avioliitosta oikeasti mennyt hehku... Minusta on ainakin tärkeämpää, että rinnalla on ihminen jonka kanssa on hyvä elää, ollaan sitten naimisissa tai ei.

Nimenomaan se on tärkeää, että on ihminen, jonka kanssa on hyvä elää ja olla vierekkäin. :)

Mites oliko teillä sun exän kanssa vauvahaaveita? Ei ole pakko vastailla, jos et halua. :)

mua oikeasti hirvittää onko jokin vialla..siis nyt on jo pari päivää sattunut oikealle alavatsaan (ei umpisuoli kuitenkaan), ei kai nyt oviskaan näin kauaa kestä?!?

millos Saana voisit tehdä sen testin? onko sun kierto siis normaalisti 28 eli voisitko siis jo huomenna testata?

Vaan saapa nähdä miten Saanan käy... Entäpä jos Sade sinullakin olisi plussaa tulossa?

Tekisi mieli tehdä testi ihan vaan huvin vuoksi kun en oo ikinä tehnyt. Harjoitella ;) Tyhmää kai se olisi.

Saana: miksi miehesi halusikaan odottaa joulukuulle?

Argh taistelin miehen kanssakin äsken ja kyllä nyt ottaa hermoon. Pitäiskö vetäytyä talviunille??

kiitos Lumikukka, toivotaan että kaikki menee hyvin ja varmaan meneekin :) luulen että ihana juhla on edessä <3

Neilikka,pahoitteluni!! :(

kaikille terveisiä, en ehdi nyt enempää keskustelemaan sattuneesta syystä, kiirusta meinaa olla...

Mutta ensi viikkoon!! <3

Turhien testien kuningatar ilmoittautuu. Nega. Hmph.

Voi Neilikka! Valtaisa rutistus! Tule purkamaan kun jaksat... :(

Mi-iulle paljon onnea huomiselle! Nauti siitä päivästä! :)

Sade, mulla oli ovis(?)kipuja monena päivänä tässä kierrossa.

Lumikukka, mun laihdutusprojekti menee takapakkia hirveää vauhtia. Kohta on kaikki ne talvesta laihdutetut kilot saatu takaisin. Hmph, pitäisi kai ottaa itseään niskasta ihan oikeasti kiinni.

Omanapaista itsesäälillä rypemistä, hypätkää yli.
Nega testattu, kivut jatkuu, menkat edelleen hukassa? Tässä vaiheessa mun kuuluisi vuotaa ihan kunnolla. Prkl.
Mies oli aika helpottunut negasta, mutta myönsi olevansa myös pikkuisen pettynyt. Lähinnä kun mä olen niin tolkuttoman pettynyt. Heh, yritti sitten lohduttaa omalla kömpelöllä tavallaan, saa pitää mut itseni ilman ylimääräisiä hormonipiikkejä vielä ainakin kuukauden (mun yltiöoptimistinen sivupersoonani oli riemastua tuosta) ja päästään sitten kun se aika on niin yhdessä jännäämään.

Ja se miksi mies on puhunut siitä joulukuusta on että mies valmistuu vuoden vaihteessa, jonka jälkeen on mahdollisuuksia päästä töihin. Ja sitten on nämä tekosyyt, häämatka ja muutto..

Voi Neilikka ystäväiseni, tosijättisuurimegarutistus sinne! Voisin kuvitella, että olo on kuin halolla päähän lyödyllä. *halaa vielä kerran* PCO:ta on käsittääkseni hyvin "eritasoisia". Jos jotain positiivista haluaa hakea, niin nyt ainakin tiedät, mikä sinulla on ja miten kyseistä asiaa voidaan hoitaa vauvajuttujen kannalta. Kun jaksat, niin tule kertomaan tarkemmin mitä lääkäri sanoi ja miten jatkossa. Höh, nyt tää ei ole enää hauskaa, tähän saakka ollaan vaan huolettomasti tässäkin ketjussa yritelty, kun oon huomannut ainakin joissain ketjuissa vähän enemmän negatiivisuutta, mutta nyt tulee itellekin pelko pepun alle, että mitähän mulla on.. No, kovasti voimia nyt Neilikka ensishokkiin! :))

Ja Saanalle harmitushali negasta.. Testasitko aamulla? Mikä sun oma analyysi nyt on, kun ei tätiä, mut ei plussaakaan toistaiseksi?

Ja Mi-ulle ihanaa hääpäivää, hyvin se menee ja olet maailman onnellisin morsian! :))

Joo, aamulla testasin, ei haamunhäivähdystäkään. Miten ihmiset onnistuu saamaan viivanpaikkojakin testeihin?!? Kaipa ne menkat alkaa viimeistään siinä vaiheessa kun kurvataan mökin pihaan... En jaksa enää uskoa muuhun. Vaikka eilen lakritsapala aiheutti järkyttävän huonon olon. Vaikka mä pidän lakritsatsa. H----tin valeraskausoireet!

Saisi alkaa ihan kunnolla tai alkaa vähän myöhässä, mutta nää kivut ilman mitään hyvää syytä on ---stä. Enkä muistanut ottaa pancodeja mukaan...

On nämä kyllä kummia asioita. Kai se viivanpaikka tulee vain johonkin testeihin..? Ja siinä apteekin omassa testissä ei ole sitä mahdollisuutta. Mut se ei taida olla kovin herkkä testi tai siis ainakaan herkin, että mahdollisesti voit silti vielä olla raskaana. Mut toisaalta jos siitä oviksesta on jo 14 päivää (vai montako), niin kyllä se kait pitäis näyttää.. Mut pidetään toivoa yllä.. :)) bd bd bd

Mä itse seurailin hulluna kaikkia oireita, plus kirjailin niitä ylös ensimmäisessä kierrossa ja jälkikäteen kun katsoin, niin ei edes harrastettu seksiä silloin, kun lopulta olin ovuloinut, koska se ovis oli niin paljon myöhässä stressailujen takia. Ja oli niitä oireita, voi tajuton, että mulla oli niitä. Toisessa kierrossa kans harrastin tota oireiden hullua tarkkailua, mutta nyt tää kolmas ja neljäs oon ottanut rauhallisemmin ja enemmän silleen analyyttisesti eli ihan mielenkiinnosta seurailen, miten mun kroppa toimii ja nyt näytti ainakin limailut alkavan ihan just samana kp:nä kuin viime kierrossa, että oon ihan tyytyväinen, jos kroppa toimii halutulla tavalla, vaikka se ei vielä johtaiskaan mihinkään, siis lähinnä raskauteen. Hehheh. Oon jotenkin ajatellut mielessäni, että raskaudun joulukuussa (mistä lie tällainen ajatus tullut) ja se on jotenkin mua rauhoittanut. Ja nyt jotenkaan ei tulevat pettymykset tunnu niin suurilta, kun mähän siis raskaudun joulukuussa.. Joo ja sit kun se joulukuu tulee, niin mulla on kauheet paineet! No, saanpahan ne siirrettyä ainakin sinne. No, ei tästä mun "musta tuntuu" -ajattelumallista varmaan kukaan mitään tajunnut ja vaikea kai tätä on selittääkään. Heh. Pitäiskö lähteä teelle, kahviahan en enää juo, jos pää tästä selkiintyis! :))

Lohtuhalit Saanalle. Mutta jospa testasit hieman liian aikaisin... Siis täällähän on monessa ketjussa kerrottu, kuinka eka (ja ehkä tokakin) testi on ollut nega, mutta 1-2 vkoa menkkojen myöhästymisen jälkeen plussa on vasta ilmestynyt. Liittyi jotenkin raskaushormonien erittymiseen eri tahtiin eri ihmisillä...

Voi Neilikka :-S Mutta nyt ainakin tiedät missä vika. On siinä se positiivinen puoli.

Sade: Minä en ole kertaakaan tunnistanut kunnolla ovisoireita näinä pillerien jälkeisinä luomukiertoina. Mutta eilen oli outoa vatsakipua, vähän sellaisia menkkamaisia. Ja oletan että ovis oli eilen, joten se ainakin täsmäisi... Milloin jätitkään ehkäisyn pois?

Saana, (enkä nyt tarkoita yrittää vain olla optimistinen) sulla on toivoa kunnes täti tulee! Muista se. Olet varmaan lukenut täältäkin palstalta, ettei plussa aina näy heti. Varsinkin jos testaa vähemmän herkillä testeillä. Tietenkin olet pettynyt, mutta odota nyt vielä siihen asti kunnes verta tulee. Olet varmasti lukenut myös, että MONET raskaana olevat on tunteneet kuin menkat alkaa, eikä ole vaan alkaneet ja raskaana ovat olleet. Eli tsemppiä ja rutistus, mutta odota nyt vielä kunnes.... (Ja ihan hyvä ettei sulla ole panacodeja jos sittenkin...)

Sympatiat sulle Neilikka! Kerro (purkaudu) tänne heti kun jaksat. Mielelläni kuuntelisin mitä sulle kerrottiin ja mitä nyt mietit.

Sade, mä olen "tutustunut" mun ovikseen nyt neljän kuukauden ajan ja alkanut hahmottaa sitä, ovis itsellä aina samanlainen. Sun ovis kuulostaa aika samalta, vaikka yksilöllisiähän nämä aina ovat. Mutta mulla siis kovat kouristavat kivut tiistaina ja ovistikut näytti selkeän plussan, iltaan mennessä (tikutin toisen kerran) vain 1 viiva, eli LH kadonnut kokonaan. Ennen luulin, että ovis oli nimenomaan samaan aikaan kuin nuo kovat vihlaisut, mutta se olikin vain munasolun irtoamiskipua. Varsinainen ovis oli siis aikaisintaan 12 tuntia tästä (voi olla jopa 2 päivää myöhemminkin). Ja vielä viime yönäkin alavatsaa juili kovasti, eli sellaista outoa tuntemusta vaikkei varsinaista kipua kuitenkaan. Eli sulla varmaan myös oviskipuilua.