Mulla on kanssa käsitys, että kaksosuus periytyy vain äidin puolelta. Mun äidin suvussa on yhdet kaksoset ja minusta hekin identtiset eli sukurasitteena toi kaksosuus ei liene. Mutta haaveilen seuraavaksi kaksosista, sitten oliskin lapsiluku heti täynnä... Tuttavapiirissä on yhdet kolmoset, hedelmötyshoidoilla aikaansaadut, vaikka kait se luomukolmosuuskin mahdollista on. Ei ole kyllä heidän arkensa ollut helppoa.
Gallupeihin... minä oon leijona ja mies on oinas, joten huippuyhteensopiva pari siinä mielessä ollaan, vaikken uskokaan horoskooppeihin. Poikamme on härkä ja nyt jos oisin raskaana niin tulokas olisi oinas. Raskausoireena edelleen väsymys, mutta raskauden epätodennäköisyyteen uskoen en ole testannut, ja kondomittomasta kerrasta on vasta reilu pari viikkoa, joten tuskin testissä näkyisikään. Ehkä ens viikolla testaan kuitenkin varmuuden vuoksi, kun pitäs lähtee ulos viikonloppuna. Edellisestä kerrasta onkin miltei vuosi aikaa... Testejä onkin kaapissa valmiina.
Ballerina ja Saana: eihän teillä korvissa ole tukkoisuutta? Se oli mulla oireena jälkikäteen mietittynä ja korvat on tukkoisen tuntuiset nytkin... mut todennäkösyydet ei kuitenkaan ihan oo mun puolella.
Kiitos muuten hääkoristeluvinkeistä, oli apuja, kun mä oon tollasissa hommissa ihan avuton ja mies vielä avuttomampi.