L
Lumikukka80
Vieras
Pilleireiden lopettamisen jälkeen ennen ensimmäisiä menkkoja oli kyllä runsaampi valkovuoto, mutta nyt on toinen kierto ja ilmiö ei ole toistunut... Muita oireita en ole vielä huomannut... Kaverilla laski verenpaine. Itse täti kyllä on huomattavasti kivuliaampi ja runsaampi kuin pillereillä. Mä oon kyllä ajatellut ihan samaa: minkä ihmeen takia niitä piti niin kauan syödä? Että miehellä ois kivempaa kun ei tarvi käyttää kumia?? Käsittämätöntä. Eniten tässä ottaa hermoon se, kun vasta julkaistiin se tutkimus, miten pillereitä käyttäneiden naisten lapset ovat usein allergisia. En muista miten suuri osuus se oli, mutta oliko jopa yli puolet... Ja meillä on kissoja ja koiria. Sydän särkyy jos niistä pitäisi luopua! En kyllä luovu! Me ei olla kumpikaan allergisia millekään eikä kummankaan perheessäkään kukaan, joten toivotaan että perintötekijät ois vahvempi tekijä...
Suunnittelin tässä dietin aloittamista... Ylipainoa on hieman, sama työstää sitä pois jo valmiiksi, ettei yrittäminen ainakaan siitä hankaloituisi.
Ei kait sitä tarvitse Saana huonoa omaatuntoa potea
Suunnittelin tässä dietin aloittamista... Ylipainoa on hieman, sama työstää sitä pois jo valmiiksi, ettei yrittäminen ainakaan siitä hankaloituisi.
Ei kait sitä tarvitse Saana huonoa omaatuntoa potea