On varmasti taloudellisesti ihanaa, kun joku maksaa häät, tai vaikka osan niistä. Mutta silti, se päivä on hääparin, eikä maksajan, oli ne sitten kumman tahansa vanhemmat, tulisi saada sanella, että miten jokin asia järjestetään. Eri asia on, että voivat sanoa mitä maksavat ja mitä eivät, mutta tuo kuljetus.. Itse olen ollut monissa häissä, joissa kuljetus on ollut. Joskus on ilmoitettu etukäteen, että kuljetukseen mahtuu rajallinen määrä väkeä, ts. nopeat syövät hitaat. Ja jos kuljetusta ei ole ollut, on se ainakin meille ollut itsestään selvää, että taksilla mennään tai tullaan. Joko kaikki suunnat tai sitten esim. myöhemmin haetaan auto taksilla. Nuo kuljetusasiat ovat loppujen lopuksi vieraiden ongelma, ei hääparin. Ei kukaan voi olettaa, että kaikki hoidetaan loppuun asti. Jos kuitenkin haluat, että kaikki saavat kyydin, voit varmasti yrittää vaihtaa bussia ja esim. maksaa välin itse, jos vanhemmat eivät siihen suostu. Ehkä myös pieni juttelu vanhempien kanssa siitä, että arvostat taloudellista tukea, mutta haluaisit itse saada päättää miltä sinun elämäsi yksi tärkeimmistä päivistä tulee olemaan, voisi olla paikallaan. Tsemppiä, hyvin ne häät loppujen lopuksi menevät!