AJATUKSESTA YRITYKSEEN 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sade81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sade81

Vieras
Lissu28 28+26 Y12/05
Neilikka 26+26 Y01/07
Iipi 32+36 Y02/07
Angsteri 28+31 Y3/07
Anna 27+25 Y04/07
Minni 26+25 Y04/07
Rosa78 29+32 Y05/07
Pimmu 22+24 Y05/07
Ballerina 30+28 Y06/07
Sade81 26+28 Y06/07
Mi-iu 22+26 Y08/07
Maijuliini81 26+26 poika 08/06, TJOT 08/07
Saana

Plussanneet
Erica 31+34 Y3/07 +09/07

Huomenia kaikille! Ja Rosalle onnellista hääpäivää toivotellaan täältä.

Huhhuh luulin tekeväni pitkiä lenkkejä, mutta iipin kymmenen kilometriä herättää kyllä kunnioitusta!

Täällä taas sataa sataa... Tuli mieleen tuosta tapaamisesta, että oletteko koskaan irkanneet ja kenties käyneet miiteissä? Mä irkkasin monta monta vuotta sitten jonkun aikaa ja yhden poitsun tapasin sitä kautta. Siitä jopa kehittyi on/off suhde suunnilleen puoleksi vuodeksi. Syystä tai toisesta tapaus hävettää kovasti, mutta pitäähän sitä kaikkea kokeilla eikös vain...

Sade 28-30.9(tuhrua koko ajan niin en tiedä onko mitään jännäiltävää)
Saana 4.10 (toivorikkaana, jospa kuitenkin)

Heh, aloin miettimään jo tosissani niiden haalareiden värejä. Ja sitten välähti mieleen: eihän niitä pakkauksen haalareiden värejä kai tiedä etukäteen?

Mä en oo koskaan irkannu. Chatti riitti mulle ;)

mä en ole koskaan kokeillut irkkausta enkä edes tiedä mitä miitit tarkoittaa *punastuu*

chattia ja deittipalveluita olen joskus kokeillut ja sieltä muutaman miehen löytänytkin, mutta ei niistä tullut sitten "sitä oikeaa"..eli nykyisen mieheni tapasin ihan tosielämässä ;)

Tuo on kyllä jännää kun noita nettituttavuuksia jotenkin häpeää vaikka nykyäänhän se on ihan luonnollinen tapa löytää ihmisiä. Olen tosin äärettömän onnellinen että enää ei tarvitse etsiä vaan on jo löytänyt sen jonka kanssa haluaa olla elämänsä =)

Saana, mites teillä nyt ne työhommelit/asuinpaikka-asiat selvisi?

nyt iski ihan hirveä vauvakuume kun luin ton Saanan tekstin..tai siis että olisipa ihana tutkia äitiyspakkauksia ym jos olisi raskaana...*tahtoo vauva* Mies jo eilen illalla puhui mun masulle että jos siellä on joku niin pidä tiukasti kiinni. Siis voiko olla suloisempaa?!?

Mullakin on aivan karmea kuume. *huoh* Ja säälittävää ehkä, mutta mietin melkein tosissani jo, että kun Anttilassa kerran on se ota 3 maksa kaksi lastenvaatteista, niin eikös sitä voisi vähän jo varastoon jotain ottaa...

Ihana sun mies Sade :,)

Mä pääsen ehkä kuitenkin ensi kuusta alkaen etätöihin. Toivottavasti. Pitäkää peukkuja!
Pah. Mä saatan olla ilman töitä alkuvuodesta. Ja sitten jatkuu. Ehkä. Voi että raivostuttaa!

Saana, siis olitko määräaikaisena vai miten tuo alkuvuoden työtilanne on noin epävarma?!

Minni, laitoin sun blogin suosikkeihini, joten aion käyn lukemassa sitä aktiivisesti =)

Juu, määräaikainen soppari.
Hmph. Olisi paljon helpompaa jos asiat olisivat niinkuin joskus ennenvanhaan. Että suunnilleen teininä töihin ja eläkkeelle samalta työnantajalta.

miitti=tapaaminen
Irkkaaminenhan ei hirveästi eroa chatista. Mutta irkki voi viedä ihmisen mennessään...

Jooh nuo työasiat on kyllä aika hankalia tänä päivänä... Mä sain olla viisi vuotta eri työpaikoissa määräaikaisena kunnes viime kuun alusta vakipaikka. Melkein kuin olisi plussan saanut ;)

Jännäyslistaan jatkoa:

Sade 28.-30.9. (tuhrua koko ajan niin en tiedä onko mitään jännäiltävää)
Saana 4.10. (toivorikkaana, jospa kuitenkin)
iipi 9.-13.10. (synttärilahjaa odotellen ;-)

Lumikukka: Mullekin tuo 10 km on uusi aluevaltaus *röyhistelee ylpeänä* Normilenkit on tähän mennessä olleet 5-8 km. Mutta Ballerinan lukuihin on vielä matkaa (nimim. en pysty edes kuvittelemaan maratonia, hih)

Me ollaan muuten miehen kanssa tavattu sähköpostin välityksellä! Siis selvennyksenä: vaihdeltiin muutama sähköposti ja sitten vasta tavattiin livenä. Ollaan me sitten niiiiin moderneja :-D

Jännäyslistaan jatkoa:

Maijuliini81 1.-5.10 (pikku2:sta ootellessa ;))

Pikaisesti tulin käväseen kurkkaamassa kuulumisia. Samalla laitoin tuon oman jännäyksen, eli viivettä on. Plussia kaikille odotellessa :)))))

Ai on Iipillä tulossa synttärit, kiva kiva, saadaan kakkua ;-) mullakin on nimpparit ensi kuussa niin voin tarjota vaikka pullaa..

mä taidan mennä syömään ja sitten takaisin sänkyyn jospa saisi vaikka tämän flunssan katomaan. Vähän muuten jännittää alkaako ensi viikolla tuhrut lisääntymään kun menkka-aika lähenee..täytyy yrittää pitää itsensä kiireisenä niin ei ehdi ajatella..nyt kipeänä kun on ollut vähän liiankin paljon aikaa :(

Nimistä tuli mieleen, onko Sointu miehen vai naisen nimi?

Hih, kakkua pitkin syksyä... :)

Mullakin 1v päivä lähestyy uhkaavasti, samoin synttärit...

Sade, on muuten harvinaisen sitkeä flunssa. Kollega on uudestaan kipeä, mulla taas kurkku kipeämpi. Mikä hiivatin pöpö se näin kiusaa? Hihi, tietysti toivon, että Kollegan flunssa olisi jotain muuta...

Iipi, kuinka te huomasitte toisenne?

Ei ole vielä edes puolipäivä ja mä jo lasken minuutteja milloin voin lähteä täältä...

Mun mielestä ehdottomasti naisen nimi! muistelen ainakin lukeneeni jostain lehdestä jostain naisesta jonka nimi oli sointu.

Älä nyt pelottele että pitäisi vielä jaksaa pitkään tätä flunssaa..ainoastaan jos ei olisikaan oikeaa flunssaa niin kestäisin. Miehellä on ensi viikolla iltavuoro joten mulle jää ihan liikaa aikaa jännäillä ja tarkkailla jokaista pientäkin kolotusta..Hmm, täytyy tosiaan ruveta suunnittelemaan paljon tekemistä ensi viikolle.

Mä olen tälleen puolittain saikulla, katselen työmaileja aina välillä mutta muuten olen sängyssä. Ei enää Saana montaa tuntia ja pääset perjantain viettoon!

Minkälaisia viikonloppusuunnitelmia teillä on? mun vkoloppu taitaa kulua sairastaessa

Seikkailin huvikseni jollain deittisivustolla ja pisti silmään kotipaikkakunnan nimi. No, pienellä paikkakunnalla tunnetusti tuntee tai tietää melkein jokaisen, joten tietysti aloin ottaa selvää tästä tyypistä. Kävi ilmi, ettei sitä nyt ihan jokaista tunne - varsinkin kun on riittävästi ikäeroa.

Sointu on muuten tytön nimi. Mulla oli joskus sen niminen kaveri.

Sade: Liika joutilas aika on tosiaankin omiaan yltiöpäiselle itsetutkiskelulle... Hyvä keino on järjestää joka päivälle jotain ohjelmaa. Mutta tiedän kokemuksesta, ettei sekään ole ihan satavarma keino ;-)

Mulla ei ole ihmeempiä suunnitelmia... Peliä varmaan on taas jossain vaiheessa ja huomenna tulee miehen kavereita saunomaan ym ym. Pitänee lähteä evakkoon.

Nyt siivoamaan!

Mulla on ihan liikaa aikaa oman pääni kanssa. Nytkin mun toinen kone on muualla käytössä niin en käytännössä voi tehdä töitä.

Eikö sun Lumikukka kannattaisi siivoilla vasta ylihuomenna? ;) Heh, mulla taitaa olla opiskeluajat vielä mielessä liian hyvin ;)
Mitä peliä?

Jee, puoli tuntia töitä :D Perjantai! :D

Ok, niin vähän ajattelin siitä nimestä, mutta piti tarkistaa.

Hihi, nimistä tuli mieleen. Jos lapsi ristittäisiin Melissaksi, niin mikäpä olisi sopivampi ristiäiskakuksi kuin sitruunanmakuinen kakku, joka koristeltaisiin sitruunamelissalla... Huoh, liikaa aikaa ja liikaa sokeria...

Pieni purkaus aamusta. Hmph. työkaveri oli pyytänyt vaimoltaan, että josko nyt tehtäisiin pikkukakkonen. Hmph. Siis silloin parikymmentä vuotta sitten, mutta, noh, tiedätte mitä tarkoitan. Hmph.

pimmu 23.-27.9 (gynen mukaan)
Maijuliini81 1.-5.10 (pikku2:sta ootellessa ;))

Täällä on aivan sika masentava ilma.. Yöllä ukkosti ja salamoi ihan hirveesti. Ja sato kaatamalla. Nyt on vaan ihan harmaata ja koleeta.. Tekis mieli mennä kotiin peiton alle mönkimään..

Ei se mun ukkeli sit päässykään testeihin. He ilmotti eilen, ku me sinne mentiin, et hänen tarvii mennä runkuttaa yhteen sairaalaan mikä on n. 50km päässä.. Ja siellä tarvii olla kasilta aamulla.. Joo'o. No katotaan mitä tapahtuu.

Nyt tarvii taas mennä. Palailen myöhemmin. Rosalle oikein ihanaa hääpäivää!!!

Pelaan pokeria livenä ja joskus netissäkin freeroll -turnauksia.

Huh nyt on siivottu ja käyty uimassa ja ruokaakin laitettu... Olo on kuin kunnon ihmisellä. Eli ei kun sikailemaan! ;) Hauskaa viikonloppua!