En lue yhtään blogeja, eikä tulis mieleenkään kenenkään blogiin mennä häiriköimään.
sama täällä !
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En lue yhtään blogeja, eikä tulis mieleenkään kenenkään blogiin mennä häiriköimään.
Voi helvetti! Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Oikeesti, tosi ikävää että tämmöistä tapahtuu. Ja kyse pitäisi olla aikuisten ihmisten, vanhempien (äitien) palstasta. Asiasta viidenteen; olimme perheinemme viikonloppuna kylpylässä ja pistin merkille vaikken yleensä muiden katseita noteerakaan että naiset ovat ihme kyyliä!!! Pitää tuijottaa ja mitata kanssasisaria päästä varpaisiin. Varsinkin jos on hieman urheilullisempi vartalo niin saa pahoja katseita. Mitä ne pahat katseet ketään hyödyttää? Tai niinkuin ap:n tapauksessa, mitä se ala-arvoinen kommentointi ketään hyödyttää?
Mikä blogi? Harmi kun on noin käynytAina kannattaa varautua kaikkeen..
Täällä on aika-ajoin ollut keskusteluja juuri näistä vinoista katseista. Ja aina tulee näitä jotka sanovat että ne katseet on vain kuvittelua. Ja kirjoitinhan ettei mua yleensä edes toisten katseet kiinnosta. Tämä sattui vaan olemaan ajankohtainen asia mun mielessä kun joku täällä juuri viimeviikkoina kirjoitteli kuinka uimarannalla/kylpylässä (en muista kummassa) häntä katsottiin pahasti. Pistinpä nyt tämän saman juuri merkille.
Eikä se mua kiinnosta. Mun persettä ei paljoa kaivele se että joku kyylää, ihmettelenpä vain että mitä joku tuommoisesta voittaa. Ja ehkäpä on hieman eri asia olla miehen sukulaisilla, tuskinpa kukaan tuttu tai sukulainen ketään kyttää. Kuvittelua tai ei, ei se nyt voi olla ihan tuulesta temmattua jos kuitenkin aika usein naisista siltä tuntuu...
Alkuperäinen kirjoittaja no pöh;24236796:Av:n arkistoista löytyi aarteita.. jos on oikeesti kyseinen bloggaaja, ni mun lukeminen ei kyllä jatku. Harmin paikka.