Ajattelin tulla "kiittämään" oikein henkilökohtaisesti teitä Kaksplussan palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blogisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tämä palsta on YLEENSÄ aika negatiivinen.meikäläisellä on tapana,että kun tuntuu
oma elämä menevän päin puistikkoo,tulen hetkeksi tänne.. : ) ja kappas vaan,jopa
sitä huomaa että aikas mallillaan on elo.
täälä saa kyllä melko varmasti kuraa niskaan ja kunnon negatiiviset arvostelut.
en siis ole itse avautunut tänne,ei tulisi mieleenkään mutta lukenut olen juttuja ja tuntenut
aitoa sääliä ketjun avaajaa kohtaan aina välillä.
ja toinen seikka mikä täälä tuntuu mättäävän on se että kun joku onnellinen tulee jakamaan iloaan,on se että aina,siis joka ainoa kerta jonkun idiootin täytyy kääntää sekin ja laukoa todella ikävästi.täälä ei saa KUKAAN olla onnellinen,jos ei oma elämä ole mallillaan.
ikäviä asioita.ja joskus hävettää kun yleensä näiden ihmisten pitäisi olla AIKUISIA ja vieläpä perheellisiä noin yleensä? minäminä ihmisiä on paljon.
en toki yleistä,löytyy täältä niitäkin jotka osaavat iloita toisen onnesta.tietyt nimimerkit.
yleensä käyn toisella palstalla jossa meno paljon parempaa ja omakin hyvä olo jatkuu : )
nyt vaan satuin eksymään tänne kun googlasin erästä juttua..
säilytä oma positiivinen mielesi tästä palstasta huolimatta : ))))) positiiviset ihmiset on ihanii.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Voi helvetti! Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Oikeesti, tosi ikävää että tämmöistä tapahtuu. Ja kyse pitäisi olla aikuisten ihmisten, vanhempien (äitien) palstasta. Asiasta viidenteen; olimme perheinemme viikonloppuna kylpylässä ja pistin merkille vaikken yleensä muiden katseita noteerakaan että naiset ovat ihme kyyliä!!! Pitää tuijottaa ja mitata kanssasisaria päästä varpaisiin. Varsinkin jos on hieman urheilullisempi vartalo niin saa pahoja katseita. Mitä ne pahat katseet ketään hyödyttää? Tai niinkuin ap:n tapauksessa, mitä se ala-arvoinen kommentointi ketään hyödyttää?

[QUOTE="vieras";24236819]löysin vauvalehden sivulta vaan kaunispienielämä blogistin blogikeskustelun, mutta ei varmasti ole hän![/QUOTE]
Juu ei Anne tulis tänne vänisemään. Hän osaa olla yläpuolella kaiken tuommosen.

Voi helvetti! Mikä ihmisiä oikein vaivaa?? Oikeesti, tosi ikävää että tämmöistä tapahtuu. Ja kyse pitäisi olla aikuisten ihmisten, vanhempien (äitien) palstasta. Asiasta viidenteen; olimme perheinemme viikonloppuna kylpylässä ja pistin merkille vaikken yleensä muiden katseita noteerakaan että naiset ovat ihme kyyliä!!! Pitää tuijottaa ja mitata kanssasisaria päästä varpaisiin. Varsinkin jos on hieman urheilullisempi vartalo niin saa pahoja katseita. Mitä ne pahat katseet ketään hyödyttää? Tai niinkuin ap:n tapauksessa, mitä se ala-arvoinen kommentointi ketään hyödyttää?

Kumma kun minä en saa mitään pahoja katseita, vaikka olen urheilullinen ja timmi, naisellinen nainen. Ja just eilen käytiin miehen sukulaisilla jossa oli oman ikäisiä nuoria naisia myös. Kai se riippuu ja roikkuu kans vähän omasta asenteesta ja persoonasta, moikkailin kaikki läpi enkä esitä leuhkaa. Ja jossain kylpylässä nyt en ikinä ole saanut vinoja katseita! minusta tuntuu muutenkin että jotkut kuvittelee päässään saavansa vinoja katseita, kun kiinnittävät niin paljon huomiota toisiin, keskittyisivät itse itseensä! Sen sijaan saatan tuijottaa ihmistä joka kuvittelee olevansa muita parempi ja näyttää sen.

[QUOTE="vieras";24236848]Kumma kun minä en saa mitään pahoja katseita, vaikka olen urheilullinen ja timmi, naisellinen nainen. Ja just eilen käytiin miehen sukulaisilla jossa oli oman ikäisiä nuoria naisia myös. Kai se riippuu ja roikkuu kans vähän omasta asenteesta ja persoonasta, moikkailin kaikki läpi enkä esitä leuhkaa. Ja jossain kylpylässä nyt en ikinä ole saanut vinoja katseita! minusta tuntuu muutenkin että jotkut kuvittelee päässään saavansa vinoja katseita, kun kiinnittävät niin paljon huomiota toisiin, keskittyisivät itse itseensä! Sen sijaan saatan tuijottaa ihmistä joka kuvittelee olevansa muita parempi ja näyttää sen.[/QUOTE]

Peesi. En minäkään mitään pahoja katseita saa. Luulen, että kyse on ihan omasta mielikuvituksesta, jos kuvittelee toisten naisten kyyläävään itseään "pahasti" päästä varpaisiin. :D

Pakko nyt kommentoida Blogistin hyväksi. Mä jäin tähän palstaan alunperin koukkuun just siksi kun täällä on niin törkeitä ja uskomattomia juttuja ja mt-ongelmaisia/ilkeitä ihmisiä. On kuin seiskaa lukisi, mutta reaaliajassa. Täällä on paljon myös ihan normaaleja ja ihan jopa fiksujakin ihmisiä, ja silloin tällöin käy niinkin että joku ihan tosiaan saa hyviäkin neuvoja kysymyksiinsä. Täällä ei ilmeisesti juurikaan modeja ole, tai sitten ne ovat tosi suurpiirteisiä, kun verrataan esim Helistimeen, jossa ei koskaan ole mitään ilkeksiä esillä, ikinä.

Voin erittäin hyvin kuvitella että ne ilkeät kommentit ovat lähtöisin juurikin täältä, sillä täällä juttujen ja kommenttien taso on samaa luokkaa. Siis oikeusjuttu-tasoista. Ei täällä silti kaikki sellaisia ole.

Itse pidin blogia aikanaan pitkään elämästä pahan paniikki- ja ahdistuneisuushäiriön kanssa, kunnes bloggaamisessa ei ollut enää järkeä kun elämäni olikin jo niin hyvällä tolalla. Aloittaessani olin ihan romuna ja hyvä että hengisä selvisin. Sain "piinakseni" jonkun sekopään, joka haukkui minua mm. narkkariksi koska joduin syömään mielialalääkkeitä (olin jossain vaiheessa myös aika itsetuhoinen, joten ilman lääkkeitä en tässä nyt olisi, myöhemmin lääkitys lopetettiin kun paranin). Viestit olivat törkeitä, tosi kamalia. Pääsin tyypistä eroon vain poistamalla sinnikkäästi joka ikisen kommentin, mitä siltä tyypiltä tuli, koska halusin keskustella muiden nimettömienkin kommentoijien kanssa. Suurin osa kommentoijista kun ei halua pelkästään sen takia rekisteröityä, ja sen ymmärrän hyvin.

On ikävää että ihmiset eivät osaa käyttäytyä internetissä. Tosiasia on, että hyvät käytöstavat ja toisen kunnioittaminen unohtuu monella, kun ei tarvitse pelata omalla nimellä ja naamalla. Mutta on myös kolikon toinen puoli; minusta avoimen blogin pitäjä ottaa tietoisen riskin kertoessaa elämästään ja perheestään (tai mistä sitten blogia pitääkin), sillä arvostelijoita ja marisijoita riittää aina, niin oikeassa elämässä, kuin netissäkin. Anonyymina on vain "turvallisempi" aukoa päätään, kuin päin namaa.

[QUOTE="vieras";24236848]Kumma kun minä en saa mitään pahoja katseita, vaikka olen urheilullinen ja timmi, naisellinen nainen. Ja just eilen käytiin miehen sukulaisilla jossa oli oman ikäisiä nuoria naisia myös. Kai se riippuu ja roikkuu kans vähän omasta asenteesta ja persoonasta, moikkailin kaikki läpi enkä esitä leuhkaa. Ja jossain kylpylässä nyt en ikinä ole saanut vinoja katseita! minusta tuntuu muutenkin että jotkut kuvittelee päässään saavansa vinoja katseita, kun kiinnittävät niin paljon huomiota toisiin, keskittyisivät itse itseensä! Sen sijaan saatan tuijottaa ihmistä joka kuvittelee olevansa muita parempi ja näyttää sen.[/QUOTE]

Täällä on aika-ajoin ollut keskusteluja juuri näistä vinoista katseista. Ja aina tulee näitä jotka sanovat että ne katseet on vain kuvittelua. Ja kirjoitinhan ettei mua yleensä edes toisten katseet kiinnosta. Tämä sattui vaan olemaan ajankohtainen asia mun mielessä kun joku täällä juuri viimeviikkoina kirjoitteli kuinka uimarannalla/kylpylässä (en muista kummassa) häntä katsottiin pahasti. Pistinpä nyt tämän saman juuri merkille.
Eikä se mua kiinnosta. Mun persettä ei paljoa kaivele se että joku kyylää, ihmettelenpä vain että mitä joku tuommoisesta voittaa. Ja ehkäpä on hieman eri asia olla miehen sukulaisilla, tuskinpa kukaan tuttu tai sukulainen ketään kyttää. Kuvittelua tai ei, ei se nyt voi olla ihan tuulesta temmattua jos kuitenkin aika usein naisista siltä tuntuu...

Johtuu siitä, että muut eivät nää sinua timminä ja urheilullisena.

Täällä on aika-ajoin ollut keskusteluja juuri näistä vinoista katseista. Ja aina tulee näitä jotka sanovat että ne katseet on vain kuvittelua. Ja kirjoitinhan ettei mua yleensä edes toisten katseet kiinnosta. Tämä sattui vaan olemaan ajankohtainen asia mun mielessä kun joku täällä juuri viimeviikkoina kirjoitteli kuinka uimarannalla/kylpylässä (en muista kummassa) häntä katsottiin pahasti. Pistinpä nyt tämän saman juuri merkille.
Eikä se mua kiinnosta. Mun persettä ei paljoa kaivele se että joku kyylää, ihmettelenpä vain että mitä joku tuommoisesta voittaa. Ja ehkäpä on hieman eri asia olla miehen sukulaisilla, tuskinpa kukaan tuttu tai sukulainen ketään kyttää. Kuvittelua tai ei, ei se nyt voi olla ihan tuulesta temmattua jos kuitenkin aika usein naisista siltä tuntuu...

Mä taas uskon että se on useinkin omaa kuvittelua. Ollaan niin epävarmoja omasta habituksesta tai toiminnasta, että aletaan tarkkailla miten muut sunhun reagoi ja vedetään ihan vääriä johtopäätöksiä. Ethän sä muuten edes katso muiden naamoja, eritoten vieraiden.

Ja olin miehen sukulaisilla, jossa oli ihmisiä joita me emme tunteneet lainkaan. Ihanteellinen tilanne monelle naiselle vetää johtopäätökset että ne kyyläs mua vinoon!!1

[QUOTE="vieras";24236920]Johtuu siitä, että muut eivät nää sinua timminä ja urheilullisena.[/QUOTE]

No piti ihmistä millaisena tahansa niin pitääkö sitä kyylätä? Enkä oo mikään harhainen pissis vaan näen kyllä milloin ihmiset tuijottavat ja milloin eivät. Toista sarjaa ovat sitten nämä idols-ja malliohjelmiin pyrkivät Tuksu-diagnoosia potevat julkkistyrkyt jotka kuvittelevat kaiken liittyvän häneen...

[QUOTE="vieras";24236920]Johtuu siitä, että muut eivät nää sinua timminä ja urheilullisena.[/QUOTE]

Vainiin :D no usko sä niin jos haluat. Usko sinä että olet niin erinomaisen ihana että vain sinua katsotaan vinoon, eikä se ainakaan johdu sinun omasta toiminnasta tai kuvittelusta.

jos ap on erään tietyn vaatteisiin ja shoppailuun keskittyneen blogin pitäjä jonka blogi on linkitelty tännekin muutamaan kertaan ja sen jälkeen hakuttu maanrakoon jokaikinen ostos hyvin törkeään sävyyn niin en ihmettele ap:n loukkaantumista. eri asia sanoa jollekin että ostitpa ruman laukun (en tosin ymmärrä miksi se pitäisi sanoa sille laukun ostajalle joka varmasti itse on eri mieltä kun sen kerran on ostanut) kuin se että haukkuu koko ihmisen huonoksi ihmiseksi joka ei osaa piitata mistään muusta kuin itsestään ja joka luulee olevansa tiesmitä ja varmaan ostanut kassin rahoilla jotka on saanut huoraamalla...

Yhteistyössä