Ajattelin tulla "kiittämään" oikein henkilökohtaisesti teitä Kaksplussan palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blogisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blogisti

Vieras
Kirjoitan erästä kohtuullisen suosittua blogia, jonka kirjoittaminen on aina tuntunut hyvältä. Se on tärkeä harrastukseni. Eräänä päivänä joku ystävällinen oli linkittänyt blogini tälle palstalle - sen jälkeen kommentointi blogissani on ollut sellaista, ettei läheskään kaikkia kommentteja voi enää julkaista. Joudun ehkä ottamaan koko anonyymisti kommentoinnin mahdollisuuden kokonaan pois.

En voi poissulkea sitä tosiasiaa, että häijy ja epäasiallinen kommentointi alkoi tälle palstalle linkittämisen jälkeen - kuin taikaiskusta. Joten kiitos teille jostakin syystä niin katkeroituneille ihmisille, että tavallaan pilasitte - tai ainakin värjäsitte, pelkästään positiivisen asian minulta. Sillä vaikka en kommenttejanne enää julkaisisikaan niin ei silti ole kiva lukea päivittäin suoltamaanne ala-arvoista tekstiä koneellani.

Minun ohjeeni teille: hakeutukaa hoitoon, omaan elämäänsä tyytyväinen ihminen ei koe tarvetta heittää lokaa toisen ihmisen niskaan.

mä taidan tietää mistä blogista on kyse,oot tainnu kirjottaakin siellä tästä huomiosta jota sait kaksplussan kautta.. ja onhan se harmi että toisilla ei oo omaa elämää vaan pitää toisten elämää yrittää pilata.. :/

[QUOTE="vieras";24235717]No kerrohan se blogi niin minä kerron, oletko ehkä ansainnut ne kommentit, jotka eivät pelkästään kehu sinua.[/QUOTE]

Miten niin ansainnut? Olipas tämä typerä kommentti.
Voit miettiä asiaa omalle kohalles. Tuskin kuitenkaan pystyt moiseen...

Miten tuollaiseen voisi/pitäisi varautua? Vai tarkoitatko sitä, että aina kannatta pelätä pahinta?

No netissä voi käydä mitä vaan. Niin kannattaisi muistaa että voi olla myös näitä "blogin pilaajia". Varautua negatiivisiin kommentteihin kun niitä varmasti joltakin saa. Palstallakin saa paskaa niskaan jos joku tietty sanoo Pöö.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24235724:
Utelias!!!

Varmasti hän nyt uudelleen bloginsa nimen täällä antaa, jos on sitä mieltä että juuri 2+ naiset sen ovat tärvänneet......

Ikävä kyllä ero oli kuin yöllä ja päivällä - kommenttien sävy muuttui "yhdessä yössä". Tietysti edelleen vakiolukijat kommentoivat vanhaan tapaansa ja keskustelua syntyy, mutta eron huomaa vaikka tulisi pystymetsästä blogimaailmaan.

Kun eräs blogini vakiolukija informoi minua siitä, että blogini oli linkitetty tänne ja hienovaraisesti vihjaisi, että ikävät kommentit johtuvat tästä, minun oli pakko tulla tänne lukemaan kirjoittelua. Olen viikon verran seurannut silloin tällöin palstaa ja olen aina vain vakuuttuneempi asiastani. Uskomatonta, mutta yksi linkki väärään paikkaan voi saada paljon pahaa aikaan..

En aio linkittää blogiani tänne uudelleen, missään tapauksessa.

[QUOTE="vieras";24235717]No kerrohan se blogi niin minä kerron, oletko ehkä ansainnut ne kommentit, jotka eivät pelkästään kehu sinua.[/QUOTE]

Ei kai kukaan _ansaitse_ herjaavia kommentteja? Tai muutakaan epäasiallista ja henkilökohtaisuuksiin menevää tekstiä? Perin kummallista ajattelua.

En myöskään koe _ansaitsevani_ kehuja, mutta keskustelu on enemmän kuin tervetullutta. Ja sellaista minun blogissani on paljon.

Bloggaajathan ovat tunnetusti huomiohakuista väkeä, joten mitä väniset, kun sitä nyt sait?
Vai eikö kelpaa kuin ylenpalttiset kehut?
Helppo arvata, kuka tää herkkähipiäinen on.

No netissä voi käydä mitä vaan. Niin kannattaisi muistaa että voi olla myös näitä "blogin pilaajia". Varautua negatiivisiin kommentteihin kun niitä varmasti joltakin saa. Palstallakin saa paskaa niskaan jos joku tietty sanoo Pöö.

Olen aikuinen ihminen, joten osaan käsitellä negatiivisen kommentoinnin - se on sitä paitsi osa julkista blogin pitämistä. Sen sijaan törkeyksien suoltamista en osaa käsitellä, enkä henkilökohtaisuuksiin menevää tölvimistä. Siinä kulkee mielestäni raja terveen aikuisen ihmisen ja häiriintyneen ihmisen välillä.

Ikävä kyllä ero oli kuin yöllä ja päivällä - kommenttien sävy muuttui "yhdessä yössä". Tietysti edelleen vakiolukijat kommentoivat vanhaan tapaansa ja keskustelua syntyy, mutta eron huomaa vaikka tulisi pystymetsästä blogimaailmaan.

Kun eräs blogini vakiolukija informoi minua siitä, että blogini oli linkitetty tänne ja hienovaraisesti vihjaisi, että ikävät kommentit johtuvat tästä, minun oli pakko tulla tänne lukemaan kirjoittelua. Olen viikon verran seurannut silloin tällöin palstaa ja olen aina vain vakuuttuneempi asiastani. Uskomatonta, mutta yksi linkki väärään paikkaan voi saada paljon pahaa aikaan..

En aio linkittää blogiani tänne uudelleen, missään tapauksessa.

On ikävää, että blogillesi on käynyt noin, mutta otathan silti huomioon, että tätä palstaa lukee todella suuri ihmisjoukko, joista suurin osa ei kirjoita tänne mitään, ehkä ikinä ole kirjoittanut tänne, on vain lukija ja kenties sellainen henkilö tai useampikin on poiminut blogisi linkityksestä. En yhtään puolustele tuollaista käytöstä ja yhtä hyvin se voi olla joku tai jotkut tämän palstan aktiivikirjoittelijoista. Omaa blogiani en tänne halua linkittää, osaksi juuri tuollaisten kokemusten pelossa. Toivottavasti tuollaiset ilkeilijät lopettavat. Me tällä palstalla kirjoittelevat olemme vastuussa siitä, mitä itse kirjoitamme, emme kollektiivisesti. Tosin et sellaista väittänytkään. Ymmärrän tai ainakin luulen ymmärtäväni, miksi teit avauksen aiheesta, mutta toivon ettei se vie ojasta allikkoon, yllytä vain.

[QUOTE="vieras";24235800]Bloggaajathan ovat tunnetusti huomiohakuista väkeä, joten mitä väniset, kun sitä nyt sait?
Vai eikö kelpaa kuin ylenpalttiset kehut?
Helppo arvata, kuka tää herkkähipiäinen on.[/QUOTE]

Ja vielä helpompi on arvata, mistä herjaavat kommentit ovat kotoisin. Kiitos kun todistit epäilyni oikeiksi.

Kovin syyttävälläsormella osoitat kaksplussaa :O Oletko ihan varma ettei ole linkitetty vauva palstalle tai suomi24 siellä se meno vasta "mukavaa" onkin ;)
Ja muistathan senkin että itse vapaaehtoisesti kirjoitat ja mielipiteitä on monia,
älä ota kaikkea niin vakavasti.

Olen aikuinen ihminen, joten osaan käsitellä negatiivisen kommentoinnin - se on sitä paitsi osa julkista blogin pitämistä. Sen sijaan törkeyksien suoltamista en osaa käsitellä, enkä henkilökohtaisuuksiin menevää tölvimistä. Siinä kulkee mielestäni raja terveen aikuisen ihmisen ja häiriintyneen ihmisen välillä.
Jos joku ei pidä tukkasi väristä niin se on gamalaa ja kommentoija on häiriintynyt. Joopa.

Ikävä kuttu, että noin on käynyt :( Vaikka luulisi, errä porukka perhelehden nettsuvuilla on aikuista, niin ei.
Kannattaa varmaan poistaa kommentointi oikeus ilman rekisteröitymistä, kummasti juttu siistiytyy,kun sen joutuu omalla nimellään kirjoittamaan.

Näin ikävä kyllä täytyy ilmeisesti toimia. Harmillista sinänsä, sillä osa anonyymisti kommentoivista on vakiolukijoita, jotka eivät nyt syystä tai toisesta ole rekisteröityneet. Kirjoittavat silti omalla nimellään kommenttiboksiin.

En vain voi olla tuntematta kiukkua ja jopa hienoista katkeruuttakin siitä, että siisti, asiallinen ja usein hyväntuulinen keskustelu on vaihtunut eripuraan ja loanheittoon.

Näin ikävä kyllä täytyy ilmeisesti toimia. Harmillista sinänsä, sillä osa anonyymisti kommentoivista on vakiolukijoita, jotka eivät nyt syystä tai toisesta ole rekisteröityneet. Kirjoittavat silti omalla nimellään kommenttiboksiin.

En vain voi olla tuntematta kiukkua ja jopa hienoista katkeruuttakin siitä, että siisti, asiallinen ja usein hyväntuulinen keskustelu on vaihtunut eripuraan ja loanheittoon.

Lopeta toi perkeleen valitus ja mene puihalle haistelemaan KESÄÄ

Yhteistyössä