B
Blogisti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkirja;24235838:Vanha kunnon päiväkirja niin ei kukaan pilaa sinun päivääsi kommenteillaan![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkirja;24235838:Vanha kunnon päiväkirja niin ei kukaan pilaa sinun päivääsi kommenteillaan![]()
Odotinkin tätäJa vielä helpompi on arvata, mistä herjaavat kommentit ovat kotoisin. Kiitos kun todistit epäilyni oikeiksi.
Kun niin ei tule huomatuksi ja sillähän nää blogistit elää, kun sitä ei irl saa.Alkuperäinen kirjoittaja päiväkirja;24235838:Vanha kunnon päiväkirja niin ei kukaan pilaa sinun päivääsi kommenteillaan![]()
Lopeta toi perkeleen valitus ja mene puihalle haistelemaan KESÄÄ
Ja jos blogin tiimoilta on tänne avattu oikein oma ketjunsa, ja se ketju on jatkunut useamman sivun mittaiseksi (ja sitä on useampana päivänä nostettu etusivulle), niin sen todennäköisemmin sen on myös nähnyt joku satunnainen sankari, joka on myös voinut linkittää blogia eteenpäin.
päiväkirja on aina hyvä idea ja sellaista olen kirjoitellut aivan pikkutytöstä saakka - siinä vain ei ole blogin tuomaa vuorovaikutuksen mahdollisuutta..
Ikävä kyllä kommentointi ei liity tukan väriin, mutta henkilökohtaisuuksiin menevää se kyllä on. Hiuksiini liittyvät loukkaukset olisi helppo ohittaa, usko pois![]()
En vain voi olla tuntematta kiukkua ja jopa hienoista katkeruuttakin siitä, että siisti, asiallinen ja usein hyväntuulinen keskustelu on vaihtunut eripuraan ja loanheittoon.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkirja;24235900:Eli suomeksi olet huomionhakuinenvaikka et myönnä
Pakko ihmetellä että Blogisti solvaa meitä palstalaisia mutta itsekin on jo viihtynyt linjoilla todistettavasti jo yli 30min![]()
-Todella paska palsta vai mitäjää koukkuun ja viihtyy
![]()
Mitä järkeä sitten on pitää henkilökohtasuuksista blogia? Narsismia minusta.
Oletko sinä sitä mieltä, että blogin pitäminen on poikkeuksetta huomionhakua? Että kaikki blogistit ovat vain huomionhakuisia eikä blogin pitämisellä ole muuta funktiota?
Oletko sinä sitä mieltä, että blogin pitäminen on poikkeuksetta huomionhakua? Että kaikki blogistit ovat vain huomionhakuisia eikä blogin pitämisellä ole muuta funktiota?
Naulankantaan! Ja itse tuon sanoit.Mistä minä sitten bloggaisin/kirjoittaisin ellen itsestäni ja henkilökohtaisesta elämästäni. Tietyin rajanvedoin totta kai.
Oletko sinä sitä mieltä, että blogin pitäminen on poikkeuksetta narsistista? Että kaikki blogistit ovat vain huomionhakuisia narsisteja, eikä blogin pitämisellä ole muuta funktiota?
Olen "viihtynyt" tällä palstalla viikon verran useita kertoja, joten tuo 30min ei aivan riitä. Halusin lukailla läpi kirjoittelua ennen omien johtopäätelmien tekemistä. Et varmaankaan voi väittää, ettei niissä ole mitään perää - luettuasi esim. tämän ketjun. Osa minulle vastanneista on sitä mieltä, että tavalla tai toisella ansaitsen törkeydet.
Olen "viihtynyt" tällä palstalla viikon verran useita kertoja, joten tuo 30min ei aivan riitä. Halusin lukailla läpi kirjoittelua ennen omien johtopäätelmien tekemistä.
En ole tuo kommentoija, mutta kyllä bloggailu vaatii huomionhalun. Eikä siinä ole mitään pahaaKuka muka kirjoittaa blogia ilman, että sitä joku lukeekin? Kyllä ne blogit kuolee ihan alkuunsa, jos kukaan ei lue. Se vuorovaikutuskin on huomionhalua, ei sitä tarvitse ymmärtää niin negatiivisesti.
Minäkin kirjoitan blogia, ja vaikka se ei nyt käsittele esimerkiksi ulkoisia asioita minussa tai kodissani, niin silti kyse on huomionhalusta, minun ajatuksilleni ja kirjoituksilleni![]()