A
"aapeli"
Vieras
[QUOTE="vieras";23792827]Et se sinäkään tervejärkisesti totisesti vaikuta. Tai sitten olet vaan äärimmäisen vittumainen ja ikävä ihminen, tiedä häntä. Mistä SINÄ tiedät mitä kelläkin on taustoissaan. Mikä SINÄ olet sanomaan että tuo teeskentelee ja vittuilet lääkkeiden käytöstä ja tuo taas on oikeutettu syömään lääkkeitä. Mikä mielenterveyden jumala kuvittelet olevasi?[/QUOTE]
Minun puolestani saatte kaikki vetää nappeja naamaan vaikka kaksin käsin, olen vain edelleen sitä mieltä, että masennus on osittain itseaiheutettua. Onko vaikea ymmärtää, mitä koitan sanoa? En leiki jumalaa, enkä sano, kuka saa syödä ja tehdä mitäkin, enkä ole missään niin kirjoittanut. Haluat vain vääntää juttujani, koska se kolahtaa, että joutuisi katseleen omia virheitään. Se on luonnollista.
Minun puolestani saatte kaikki vetää nappeja naamaan vaikka kaksin käsin, olen vain edelleen sitä mieltä, että masennus on osittain itseaiheutettua. Onko vaikea ymmärtää, mitä koitan sanoa? En leiki jumalaa, enkä sano, kuka saa syödä ja tehdä mitäkin, enkä ole missään niin kirjoittanut. Haluat vain vääntää juttujani, koska se kolahtaa, että joutuisi katseleen omia virheitään. Se on luonnollista.