H
"hmmmmm"
Vieras
Ja jos ajatellaan, millaisen hinnan olen maksanut siitä, että siellä työterveyshuollossa romahdin: sain diagnoosin, jonka edelleen ajatellaan olevan huuhaata ja ihmisten suoraan sanottua laiskuutta. Minulla ei ole mitään, millä selittää aukkoja työhistoriassa tai miten selittää koulutuksen puute. En ole millään tavalla "hyvä, suorittava ihminen" enää, vaan poissa elämänpyörästä. Sivussa. Se on aika kova hinta maksettavaksi siitä, että haluaa jonain päivänä olla terve.
Enkä minä rämmi suossa päivästä toiseen. Osa masentuneista pitää viimeiseen asti kulissit pystyssä, osa taas ei. Mutta ne jotka pitävät, ei ap heitä näe eikä heistä tiedä yhtään mitään. Harmi että masennus on muotisana, siis harmi meille jotka emme ole ansainneet sellaista mainetta itsestämme, jota ap:kin pitää yllä.
Enkä minä rämmi suossa päivästä toiseen. Osa masentuneista pitää viimeiseen asti kulissit pystyssä, osa taas ei. Mutta ne jotka pitävät, ei ap heitä näe eikä heistä tiedä yhtään mitään. Harmi että masennus on muotisana, siis harmi meille jotka emme ole ansainneet sellaista mainetta itsestämme, jota ap:kin pitää yllä.