Aivan kamal tilanne sattui minulle ja lapsille lauantaina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jeh:
VOI VITTU ITSELLES
Huomasin nyt vasta kun en ollut ihan koko keskustelua lukenut loppuun asti, että oli tullut monta muutakin kommenttia koskien neljää vuotta, mistä itse laitoin äsken viestiä. Tämä taitaa olla provo vaan koko juttu, keksit asioita sitä mukaa lisää kun juttu etenee ja mitä päähän pälkähtää.

Aloituksessasi kyllä kerroit että : "Eikä isännöitsijä ole toimittanut asuntojemme (4kpl) vara-avainta vaikka olisi pitänyt toimittaa jo neljä vuotta."

Eli neljä vuotta olette ton mukaan avaimia odottaneet ettekä tajunneet että ne pitää itse käydä hakemassa ja allekirjoittamassa avaimien saamispaperit.

no voi vittu!!!

joo neljä vuotta pitänyt toimittaa kertoi hallitukse puheenjohtaja!! Vaikea ymmärtää, eikös vain?

mistä teitä oikein sikiää??[/quote]

[/quote]

Ap ei edes maininnut hallituksen puheenjohtajasta mitään kuin vasta tossa kärkkäässä vastauksessaan...:o

no en jaksanut lukea kuin alkua.. mutta neljä vuotta olette odotelleet avainta, mitenkään sen ponnekkaammin sitä vaatimatta (kyllähän se avain jo olisi teillä, jos olisitte asiaksenne ottaneet sen saamisen) ja mies lähtee ryyppyreissulle ottaen sen ainoan avaimen mukaansa?!?

okei.

Oli pakko tulla katsomaan millaiseksi tämä ketju oli paisunut aamusta mutta eihän ap enää ollutkaan kommentoinut loppuja viestejä. Ilmeisesti hänelläkin muutakin elämää kuin tämä palsta. :D

Seuraavan kerran kun käy niin, ettei kaikki menekään suunnitelmien mukaan, ota ihan rauhassa ja retkeilyfiiliksellä. Lapset hätääntyvät kyllä jos vanhempi hätääntyy, mutta jos lähdetäänkin mukavalle retkelle, niin lapsillakin on turvallinen ja mukava olo.

Itse ainakin olisin yöllä vain vaihtanut paskavaipan ja jatkanut unia, enkä olisi alkanut lapsia raahaamaan kotiin. Aamulla oltaisiin menty vaikka kahvilaan ja naurettu koko jutulle ennen kotiin paluuta.

Yhteistyössä