oli miehen kanssa aivan hirveä riita lauantaina.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valmis sopimaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valmis sopimaan

Vieras
se johti siihen, että mä olen siitä asti nukkunut sohvalla eikä me olla puhuttu sanaakaan. olen koittanut mennä miehen jutulle, mutta se on kun myrskynmerkki ja sen katsekin vois tappaa. meillä ei ikinä ole ollut sellaista riitaa, kumpikin sanoi aivan karmeita asioita ja loukkas toista todella pahasti.
mä en kestä nahoissani tätä mykkäkoulua ja vihoittelua enää, mutta mun miehestä näkee, että se ei ole valmis keskustelemaan. tää on ihan kamalaa kärvistelyä, on niin paha olla henkisesti että vois oksentaa.
muksu on ollut mummulassa reissussa perjantaista asti ja tulee tänään kotiin, millä mä sille selitän miks nukun sohvalla? tai jos meenkin sänkyyn niin kyllä se huomaa et me ei puhuta toisillemme ja voi luoja tää on lapsellista!!!! mut tunnen mieheni, jos se on päättäny mököttää niin sehän mököttää vaikka kuinka vetoaisin lapsen hyvinvointiin tai mihin tahansa....
voi taivas. kai se on jäätävä mummulaan yöksi..... huokausten huokaus!!!!

Siis miksi sinä nukut sohvalla? Eikö miehesi muka päästä sänkyyn nukkumaan?
No mitäs siinä kun kerrot sitten lapselle ettei isä päästä äitiä sänkyyn nukkumaan ja
kysy isältä minkä vuoksi kun äiti ei tiedä

mä olin niin vihanen sillon la, et ei käyny mielessäkään nukkua miehen vieressä ja meillä on oikein mukava sohva :D mies kyllä varmasti päästäis mut sinne, mutta emminä tiedä. törkeän lapsellista, naurettavaa ja turhauttavaa, mutta.... tiedän et mies ei ole valmis sopimaan.. se osaa olla pitkävihainen..

Siis sinä itse olet mennyt sohvalle, sinä itse nukut siellä edelleen....
Et voi sanoa tietäväs mitä miehesi päässä liikkuu niin niele se ylpeytesi ja mene nukkumaan sänkyyn.
Tai sitten sanot lapselle että äiti nukkuu sohvalla kun on niin jästi pää ettei pää kestä mennä nukkumaan sänkyyn isän viereen.

Sano sille miehellesi että nyt olisi hyvä aika opetella luopumaan pitkävihaisuudesta ja opetella myös sopimaan, ei kai lapselle voi tuollaista mallia antaa. Lapsi helposti ahdistuukin vanhempien eripurasta. Vai mitä hirveän kamalaa te nyt oikein sanoitte toisillenne?

Yhteistyössä