Hyvä äitiys on
Mä en tällä hetkellä pystyis sitomaan itseäni mihinkään 18vuoden projektiin mutta ihailen suunnattomasti vanhempia jotka niin tekee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äsken kun tätä palstaa luin olin neutraalisti teidän molempien väittelystä mutta nytten voin sanoa että tuo lauseesi ei tee sinusta pelkästään huonoa äitiä vaan erittäin epämielyttävän ja huonon ihmisen.
Eivät ne naiset niitä raskauksia ja raiskauksia päätä, Mene käymään kehitys maissa niin ymmärrät ja kun tuosta kasvat kuten lapsesi niin tiedät ettei elämä ole mitään sateenkaaria täynnä.
Itse olen yhden lapsen äiti ja lapsi on jo 25vuotias mutta voin sanoa että tottakai lapseni on tärkeimmistä asioista maailmassa kun se on nyt syntynyt ja maaimassa mutta kyllä se elämäni se kasvatus ja lapsen pito pois hukkasi.
Mutta eihän tietenkään voi sanoa enää olemassa olevasta lapsestani mitään mutta jos uusiksi joutuisin lapsen kasvattamaan ja olisin siinä iässä (31) kun lapseni sain niin ei ikinä! enää. en kyllä tekisi toiste. onneksi on ihana tyttö mutta elämänihän siinä meni. Enkä syytä tyttöäni tietenkään.
Hyvä vanhemmuus on.
Alkuperäinen kirjoittaja näin;29695762:Jos ei sinusta ole muuhun kuin äidiksi et ole saavuttanut elämässäsi yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä se on.;29695771:Arvostan suuresti ihmisiä ja naisia joilla ei ole lapsia, he ovat epäitsekkäitä ja ajattelevia! maailmassa on hirveästi jo nälkää näkeviä yms yli populaatiota.
Kyllä lapsien teko on mitei itsekkäin teko maailmassa varsinkin jos on joku nuori (alle 30v nainen)
Suomalaisuus on siis kokonaan hävitettävä maapallolta, koska jotkut neekerit eivät osaa käyttää ehkäisyä?