Booty! Oletko paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselyikä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24013990]Olisit voinut miettiä oliko aloituksesi alunperinkään asiallinen. :headwall:[/QUOTE]

Jos aloitus ei ole ystävällinen ja aloittajalle tullaan tästä räksyttämään, onko ne räksyttäjät sen parempia?

Oletin booty, että kykenet vastaamaan kysymykseen. En oikein ymmärrä miksi jotkut laittaa itsensä lasten edelle. Toivottavasti lapsesi ei kulje rääsyissä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24014033:
Oletin booty, että kykenet vastaamaan kysymykseen. En oikein ymmärrä miksi jotkut laittaa itsensä lasten edelle. Toivottavasti lapsesi ei kulje rääsyissä kuitenkaan.

Hän ei ole velvollinen vastaamaan mitään kaltaisellesi nuuskijalle, joka yrittää pahoittaa toisen mielen. :hug: Sori nyt vaan, mahtaa harmittaa.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";24014048]Hän ei ole velvollinen vastaamaan mitään kaltaisellesi nuuskijalle, joka yrittää pahoittaa toisen mielen. :hug: Sori nyt vaan, mahtaa harmittaa.[/QUOTE]

Mua ei ainakaan harmita ja en ole alottaja, mutta eiks kyseinen nikki pidä jotain blogia tms? Ihmeellistä että ei voi vastata jos blogiaan tääläki mainostanut. Laita ap sinne kyssäreitä,,

[QUOTE="jaa";24014064]Mua ei ainakaan harmita ja en ole alottaja, mutta eiks kyseinen nikki pidä jotain blogia tms? Ihmeellistä että ei voi vastata jos blogiaan tääläki mainostanut. Laita ap sinne kyssäreitä,,[/QUOTE]

Kun ei ole vastauksella mitään merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselyikä;24014070:
Valitettavasti sitä näkee paljon. Äiti hienona ja lapset rrääsyissä.

Mua kun taas ei vaatteet vois vähempää kiinnostaa niin meillä kulkee kaikki rääsyissä. Ja äitilläkin näkyy rintaliivin olkaimet. Ja mulla on tramp stampkin joka vilkkuu stringin yläpuolla kun housut on niiiiiin lantio mallia.

• Tykkää
Mua kun taas ei vaatteet vois vähempää kiinnostaa niin meillä kulkee kaikki rääsyissä. Ja äitilläkin näkyy rintaliivin olkaimet. Ja mulla on tramp stampkin joka vilkkuu stringin yläpuolla kun housut on niiiiiin lantio mallia.

Niin mullakin näkyy noi rintsikoiden olkaimet....laitan jopa ihan eriväriset liivit jos tiedän niiden vilkkuvan paidan olkainten välistä....

Ei jösses, mikä aloitus.

Vaatteiden ompelu on itsensä lasten edelle laittamista. No johan on.

On se kumma, miten vaateblogistit saavat ihan jatkuvalla syötöllä kuraa niskaansa, koska vaatteiden osteuun (ja nyt näemmä myös ompeluun) käytetään lukijoiden mielestä niin paljon aikaa, ettei aikaa enää mitenkään voi jäädä lapsille. Miksei ruoka-kaupassa käyviä äitejä sätitä siitä, että heillä menee laatuaika lapsen kanssa ruokaa ostellessa ja sitten vielä ruokaa tehdessä! Kelatkaa...aika huisia, eikö.

• Tykkää
Ei jösses, mikä aloitus.

Vaatteiden ompelu on itsensä lasten edelle laittamista. No johan on.

On se kumma, miten vaateblogistit saavat ihan jatkuvalla syötöllä kuraa niskaansa, koska vaatteiden osteuun (ja nyt näemmä myös ompeluun) käytetään lukijoiden mielestä niin paljon aikaa, ettei aikaa enää mitenkään voi jäädä lapsille. Miksei ruoka-kaupassa käyviä äitejä sätitä siitä, että heillä menee laatuaika lapsen kanssa ruokaa ostellessa ja sitten vielä ruokaa tehdessä! Kelatkaa...aika huisia, eikö.

Äitien pitää vaan istua nököttää kotosalla tekemättä yhtään mitään :)