Seuraako kukaan tuota Kolmistaan -blogia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tympääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tympääntynyt

Vieras
Olen lueskellut jonkin kerran, mutta jotenkin kyllästyttää, että joku jaksaa puhua viikko toisensa jälkeen vain ostamisesta ja ostamisesta. Eikö elämässä ole todellakaan mitään muuta sisältöä?
 
Mutta eikös tuossa kuvauksessakin sanota, että "keskittyy vauvamuotiin vaatteista sisustukseen, rattaista tutteihin. Silloin tällöin mukaan mahtuu äitien kauneus- ja terveyspostauksia." Eikö tuo jo kerro, että materiasta siellä kerrotaan? Teidän kannattanee lukea myös niitä lehtiä, missä on kyseisen ihmisen kolumneja. Ovat parempia.
 

Yhteistyössä