Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuonne telttaan saattaa mahtua myös paljon vähemmän kuin ruissiin ainakin siltä näytti joten ei oikein ole vertailun arvoisia
Niin, mutta kun muista klipeistä katsoo niin se teltta ei ole kuin joku 1/3 täynnä (yleisö loppuu reilusti ennen noita pylväitä, ja sit seinustaa vasten seisoo hajaporukkaa) niin ei sinne sen takia vähemmän porukkaa ettei sinne ois halukkaita mahtunut teltan pienen koon takia. Suomessa on paljon enemmän faneja.
 
vierailija
No, mun silmissä on. Olen sukupolvea, jolloin oman suosikin keikalla käytiin silloin kun he tulivat kerran Suomeen (eikä keikoilla saanut edes kuvata). Se, että joku matkustaa lähes kaikille keikoille, kuvaa samoilta sijoilta toisen nenäkarvoja 1,5 tuntia ja sama joka ilta, pistää jokaisen biisin nettiin on minusta vain epämukavaa. Ainakin, jos olisin Bojan.
Samaa mieltä olen minä ja noista tekijänoikeusjutuista myös mitä joku muu kirjoitti, että saisi kyllä olla kiellettyä tälläinen toiminta
 
vierailija
Minä en itse ymmärrä sitä että kierretään kaikki keikat läpi ja kuvataan kaikki. Miten siinä pystyy itse nauttimaan keikasta 100%? No ehkä se on hänen tapansa, mutta itse ainakin huomaan selvän eron keskittymisessä siinä jos kuvaan tai en kuvaa
 
vierailija
Voi jeesus noita saksalaisia. Joku oli niin tärkeänä korjannut heti että Dankeschön kirjoitetaan yhteen (ei erikseen). Katsoin hyvittuneena, että sille oli 4 kommenttia.
Avasin ne odotin päivittelyä nillityksestä. Niin mitä vielä, jokainen kauhisteli ihan samaa 🙄
 
vierailija
Voi jeesus noita saksalaisia. Joku oli niin tärkeänä korjannut heti että Dankeschön kirjoitetaan yhteen (ei erikseen). Katsoin hyvittuneena, että sille oli 4 kommenttia.
Avasin ne odotin päivittelyä nillityksestä. Niin mitä vielä, jokainen kauhisteli ihan samaa
Sitten ovat korjanneet väärin, yleisempi tapa on kirjoittaa ne erikseen ja se on ihan oikein
 
vierailija
Miksei Boitsu enää POSTAA mitään Instagramiinsa??? Näköjään viimeinen postaus helmikuulta. Ei mitään _pysyvää jälkeä_ miltään kevään kiertueelta, ei yhdeltäkään kesän festarilta. Siis en ole edes huomannut aiemmin, ne stoorit on kyllä riittäviä, etten moiti, ihmettelen vain tilannetta?
 
vierailija
Miksei Boitsu enää POSTAA mitään Instagramiinsa??? Näköjään viimeinen postaus helmikuulta. Ei mitään _pysyvää jälkeä_ miltään kevään kiertueelta, ei yhdeltäkään kesän festarilta. Siis en ole edes huomannut aiemmin, ne stoorit on kyllä riittäviä, etten moiti, ihmettelen vain tilannetta?
Jos hän ei halua? Ehkä stoorien laitto riittää hänelle tällä hetkellä
 
vierailija
Miksei Boitsu enää POSTAA mitään Instagramiinsa??? Näköjään viimeinen postaus helmikuulta. Ei mitään _pysyvää jälkeä_ miltään kevään kiertueelta, ei yhdeltäkään kesän festarilta. Siis en ole edes huomannut aiemmin, ne stoorit on kyllä riittäviä, etten moiti, ihmettelen vain tilannetta?
Eikö tämä asia jo käsitelty joku aika sitten? Selkeästi ei halua juuri postata someen mitään ja hänellä on siihen täysi oikeus.
 

Yhteistyössä