K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen ja oisin Jereä vähän pidempi itse mut hänet ottaisin heti eikä olis mikään ongelma. Tomi on niin paljon lyhempi ja siis huomattavan lyhyt mies eikä mitenkään erikoinen muuten niin häntä en huolisi vaikka tarjottas.
Mä olen 178cm nainen ja ottaisin kumman vaan anyday! Tuppaa vaan miehille pidempi nainen olemaan ongelma omien kokemusten mukaan.
 
vierailija
Täähän on täynnä Bojere-shippausta, näkee siitä jo miten Sadie-hommaan täällä suhtaudutaan, ja niin mielipuolisen kiihkeää (tosiasioiden) vastustamista muutenkin. Tarkoitan tosiasioilla ihan kaikkea muutakin (kuin vain Sadie) kuten sitä, et on ihan normaalia et myös Bojan alkaisi seurustella tai kuka tietää seurustelisikin jo ja - naisen kanssa. Ei Bojanin seksuaalisesta suuntautumisesta ole kenellekään tietty varmuutta, mut onhan tää esim jossain vanhassa haastattelussakin ollut et haastattelija totesi et ovat oletetusti heteroita kaikki Joksut (juu, sanoivat, toki joojoo ei siinä edes vois muuta sanoa), Bojan puhunut ihannenaisestaan ja seurustellut aiemmin naisen kanssa. Hyvin todennäköisesti on naisiin (kuten Kärtsäkin on). Mutta ei tämä mikään bojereton ketju musta ole ollut. Mulle itselle se on ihan se ja sama. Tänne mahtuu kyllä.
Ei näiden takana ole kyllä bojere-shippi. Keskustelu olisi ihan olennaisesti helpompaa ilman tällaisia motiivioletuksia. Itse esimerkiksi olen pitänyt sadieta kaikkein ikävimpänä vaihtoehtona ihan siksi että se suhde veisi b:n jossain määrin piiloon faneilta, K ei ole missään vaiheessa edes piipahtanut mielessäni! Ja seurustelusta ylipäätään moni onkin jo avannut ajatuksiaan useaan otteeseen, että se ei ole "pakollista" sillä perusteella että on nuori ja komea. Se ei tarkoita sitä etteikö B harrastaisi seksiä kenenkään kanssa tai etteikö tulevaisuudessa, tai nytkin, seurustelisi. Mutta on jotenkin vanhanaikaista olettaa että kaikki vimmatusti etsisivät parisuhdetta, vaikka elämässä olisi käynnissä jotain ihan muuta. Kyse ei siis ole siitä, että ei haluaisi bojanin seurustelevan ikinä eikä varsinkaan siitä että ei haluaisi sen seurustelevan muiden kuin K:n kanssa 😄 Nämä ovat ihan vaan näkemyksiä seurustelusta ylipäätään. Yhtä hyvin voisi väittää mielipuolisen kiihkeäksi sitä, että on tarve väittää B:n seurustelevan jonkun kanssa, vaikka hän on toistuvasti ilmaissut että kumppania ei ole.
 
vierailija
Ei näiden takana ole kyllä bojere-shippi. Keskustelu olisi ihan olennaisesti helpompaa ilman tällaisia motiivioletuksia. Itse esimerkiksi olen pitänyt sadieta kaikkein ikävimpänä vaihtoehtona ihan siksi että se suhde veisi b:n jossain määrin piiloon faneilta, K ei ole missään vaiheessa edes piipahtanut mielessäni! Ja seurustelusta ylipäätään moni onkin jo avannut ajatuksiaan useaan otteeseen, että se ei ole "pakollista" sillä perusteella että on nuori ja komea. Se ei tarkoita sitä etteikö B harrastaisi seksiä kenenkään kanssa tai etteikö tulevaisuudessa, tai nytkin, seurustelisi. Mutta on jotenkin vanhanaikaista olettaa että kaikki vimmatusti etsisivät parisuhdetta, vaikka elämässä olisi käynnissä jotain ihan muuta. Kyse ei siis ole siitä, että ei haluaisi bojanin seurustelevan ikinä eikä varsinkaan siitä että ei haluaisi sen seurustelevan muiden kuin K:n kanssa Nämä ovat ihan vaan näkemyksiä seurustelusta ylipäätään. Yhtä hyvin voisi väittää mielipuolisen kiihkeäksi sitä, että on tarve väittää B:n seurustelevan jonkun kanssa, vaikka hän on toistuvasti ilmaissut että kumppania ei ole.
B vaikuttaa enemmän sellaiselta tyypiltä, joka seurustelisi, jos tapaisi sopivan tyypin, kuin sellaiselta joka ei halua vakiintua. Muutkin joksut vastasivat että B olisi heistä eka joka menisi naimisiin. Se ei viittaa sellaiseen henkilöön joka ei halua sitoutua, kun ottaa huomioon että heistä kaksi muutakin seurustelee (ilmeisesti edelleenkin). Silti valitsivat B:n.
 
vierailija
B vaikuttaa enemmän sellaiselta tyypiltä, joka seurustelisi, jos tapaisi sopivan tyypin, kuin sellaiselta joka ei halua vakiintua. Muutkin joksut vastasivat että B olisi heistä eka joka menisi naimisiin. Se ei viittaa sellaiseen henkilöön joka ei halua sitoutua, kun ottaa huomioon että heistä kaksi muutakin seurustelee (ilmeisesti edelleenkin). Silti valitsivat B:n.
Joo toki, mutta ei se silti tarkoita, ettei hän esim tällä hetkellä seurustelisi. Voi seurustella ja se on täysin ok ja näin, mutta ei sitä voi 100% faktana pitää edes, koska A) hän ei ole itse niin sanonut (eikä tarvitsekaan) B) hänellä on ollut yks kiireisimmistä vuosista takana ja jos hänellä ei esim ennen viisuja ole ollut kumppania niin hänellä tuskin on ollut aikaa sellaista etsiä viisujen jälkeen. Kuten sanottu kaikki on mahdollista, mutta ei nyt kannata totuutena sitä sanoa
 
vierailija
B vaikuttaa enemmän sellaiselta tyypiltä, joka seurustelisi, jos tapaisi sopivan tyypin, kuin sellaiselta joka ei halua vakiintua. Muutkin joksut vastasivat että B olisi heistä eka joka menisi naimisiin. Se ei viittaa sellaiseen henkilöön joka ei halua sitoutua, kun ottaa huomioon että heistä kaksi muutakin seurustelee (ilmeisesti edelleenkin). Silti valitsivat B:n.
Joskus todellisuus vaan saattaa mennä erilailla kuin jokin ihmisen haavekuva.
 
vierailija
Joo toki, mutta ei se silti tarkoita, ettei hän esim tällä hetkellä seurustelisi. Voi seurustella ja se on täysin ok ja näin, mutta ei sitä voi 100% faktana pitää edes, koska A) hän ei ole itse niin sanonut (eikä tarvitsekaan) B) hänellä on ollut yks kiireisimmistä vuosista takana ja jos hänellä ei esim ennen viisuja ole ollut kumppania niin hänellä tuskin on ollut aikaa sellaista etsiä viisujen jälkeen. Kuten sanottu kaikki on mahdollista, mutta ei nyt kannata totuutena sitä sanoa
No en minä ainakaan sellaista ole sanonutkaan, jos minuun viittasit, kun vastasit viestiini. Eihän meistä kukaan täällä tiedä seurusteleeko hän esim. tällä hetkellä jonkun kanssa vai ei.
 
vierailija
Joo toki, mutta ei se silti tarkoita, ettei hän esim tällä hetkellä seurustelisi. Voi seurustella ja se on täysin ok ja näin, mutta ei sitä voi 100% faktana pitää edes, koska A) hän ei ole itse niin sanonut (eikä tarvitsekaan) B) hänellä on ollut yks kiireisimmistä vuosista takana ja jos hänellä ei esim ennen viisuja ole ollut kumppania niin hänellä tuskin on ollut aikaa sellaista etsiä viisujen jälkeen. Kuten sanottu kaikki on mahdollista, mutta ei nyt kannata totuutena sitä sanoa
En tiedä B:n seurustelu kuvioista ja tilanteesta mitään, enkä edes väitä tietäväni. Itse olen täällä joskus kirjoitellut juuri tuohon sävyyyn, että tuskin B joutuu olemaan yksin, kun on tuon näköinen jne. Toivon, että nämä sanomiset otettaisiin mielipiteitä, eikä niin että kommentin kirjoittaja esittää ne faktana jne. Toivon, ettei tässä ketjussa tarvitsisi mennä siihen, että kaikkeen joutuu laittamaan alle ”vitsi”, ”mun mielipide” jne. varoituksen.😅Kaikki nämä kommentit perustuu kuitenkin kirjoittajan mielikuviin ja omiin spekuihin asioista.
 
vierailija
Joskus todellisuus vaan saattaa mennä erilailla kuin jokin ihmisen haavekuva.
Tottakai elämä voi mennä vaikka millä tavalla. Vastasin kuitenkin tuohon viestiin, missä sanottiin että on vanhanaikaista olettaa että kaikki vimmatusti etsisivät parisuhdetta. Ei tietenkään kaikki etsikään, se on selvää, mutta B omien ja muiden joksujen puheiden perusteella vaikuttaa enemmän sellaiselta, joka sopivan kumppanin löydyttyä alkaisi mielellään parisuhteeseen (myös perhehaaveet ym.) kuin sellaiselta joka haluaa pysyä vapaana. Lisäksi tuo vimmatusti-sana on jotenkin outo lisäys, jos ajattelee B:n olevan ihan parisuhdemyönteinen, ei se tarkoita että hän kenenkään mielestä etsisi VIMMATUSTI kumppania. Ihan normaalisti avoimin mielin luultavasti kuitenkin.
 
vierailija
No miksi tätä S seurustelu koko ajan vielä tyrkytetään, jos B on sen kumonnut täällä siis?
Koska tämä on keskustelupalsta ja ketju on luotu sitä varten, että täällä voi puhua & spekuloida Jokereihin ja Kärtsään liittyvästä asioista sekä kirjoitella myös kaikkea muuta. Jos jotakuta kutkuttaa ajatus siitä, että B:llä ja S:llä oli sutinaa, niin hänellä on oikeus kirjoittaa siitä.
 
vierailija
Ei ole kumonnut. Tajua jo. Ympäripyöreästi puhui jostain huhuista ja ystävyys ja kollegius ei poissulje suhdetta.
Onhan kumonnut, selväksi halusi tehdä ja korostaa, että ystävä ja kollega, eikä tiennyt ST sarjan asioistakaan mitään ja vaikutti hyvin kiusaantuneelta sekä rumors stoori. Silloin tälläisen pohtimisen voi lopettaa, se on B:tä kohtaan loukkaavaa luulla valehtelevan.
 
vierailija
Ja on ihan uskomatonta, että se kontrollin tarve on niin suuri, että tulee tähänkin ketjuun kontrolloimaan keskustelua.
No, täältähän ne lähtee leviämään tosiasioina ne ”vitsit”, valheina ympäriinsä, kun täällä ei kirjoiteta, että ”kuvittelen näin” jos väitetään jotain täysin posketonta B:n yhteydestä Sadieen. Osa on täysin pihalla ja uskoo että näin on, kun joku vertainen vain keksii niin kirjoittaa.
 

Yhteistyössä