K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täähän on täynnä Bojere-shippausta, näkee siitä jo miten Sadie-hommaan täällä suhtaudutaan, ja niin mielipuolisen kiihkeää (tosiasioiden) vastustamista muutenkin. Tarkoitan tosiasioilla ihan kaikkea muutakin (kuin vain Sadie) kuten sitä, et on ihan normaalia et myös Bojan alkaisi seurustella tai kuka tietää seurustelisikin jo ja - naisen kanssa. Ei Bojanin seksuaalisesta suuntautumisesta ole kenellekään tietty varmuutta, mut onhan tää esim jossain vanhassa haastattelussakin ollut et haastattelija totesi et ovat oletetusti heteroita kaikki Joksut (juu, sanoivat, toki joojoo ei siinä edes vois muuta sanoa), Bojan puhunut ihannenaisestaan ja seurustellut aiemmin naisen kanssa. Hyvin todennäköisesti on naisiin (kuten Kärtsäkin on). Mutta ei tämä mikään bojereton ketju musta ole ollut. Mulle itselle se on ihan se ja sama. Tänne mahtuu kyllä.
 
vierailija
Onko joku salapoliisi selvittänyt Aapon mysteerin? Umk23 ketjussa joku aina moralisoi kaikkea, mikä liittyi A:han, mutta muista miespuolisista osallistujista sai kirjoittaa vaikka mitä p*rvouksia. Täällä taas mystisesti poistettiin kaikki A:n persikka viestit. Kunhan mietin, että miksi jollakulla menee A tunteisiin.😘
 
vierailija
Tämän näkee kuvista ja videoista, että on rakastanut niin silloin se asia on näin. Ei katso muita niin, vaikka täällä on väitetty.
Ootko ajatellut koskaan että asiat voi muuttua? Jos tulkitset edellisen kesän ja kevään pohjalta, että B rakastui K:hon, niin miksi uskot että hän ei olisi päässyt siitä ihastuksestaan jo irti? Ei K ole ryhtymässä hänen kanssaan suhteeseen, harvoin toinenkaan ihminen sellaisessa tilanteessa jää roikkumaan. Se mitä nyt näet on lämmintä ystävyyttä.
 
vierailija
Täähän on täynnä Bojere-shippausta, näkee siitä jo miten Sadie-hommaan täällä suhtaudutaan, ja niin mielipuolisen kiihkeää (tosiasioiden) vastustamista muutenkin. Tarkoitan tosiasioilla ihan kaikkea muutakin (kuin vain Sadie) kuten sitä, et on ihan normaalia et myös Bojan alkaisi seurustella tai kuka tietää seurustelisikin jo ja - naisen kanssa. Ei Bojanin seksuaalisesta suuntautumisesta ole kenellekään tietty varmuutta, mut onhan tää esim jossain vanhassa haastattelussakin ollut et haastattelija totesi et ovat oletetusti heteroita kaikki Joksut (juu, sanoivat, toki joojoo ei siinä edes vois muuta sanoa), Bojan puhunut ihannenaisestaan ja seurustellut aiemmin naisen kanssa. Hyvin todennäköisesti on naisiin (kuten Kärtsäkin on). Mutta ei tämä mikään bojereton ketju musta ole ollut. Mulle itselle se on ihan se ja sama. Tänne mahtuu kyllä.
Sen tosi shippauksen erottaa siitä normi shippauksesta myös se, että shipattavien osapuolten seksuaalinen suuntautuminen halutaan vääntää siihen omaan tarinaan sopivaksi. Mulle näiden saagan henkilöiden suuntautuminen on yhden tekevää, ei se ole silti estänyt mua kuumistelemasta tai shippaamasta heitä eri kokoonpanoissa.
 
vierailija
Siis eihän noille tosissaan shippaaville voi yhtään mitään. Joskus aikoinaan (silloin muka hauskoina aikoina) yritin puhua asiasta, mutta niiden kommenttien päältä ajettiin katujyrällä . No ok, olihan siellä joitain samaa mieltä oleviakin, mutta en kauaa jaksanut. Varmaan näitä tosissaan olijoita on edelleen muutamia, mutta vaikea uskoa, että heitä on kovin montaa. Mun mielestä homma on rauhoittunut todellakin paljon. Ennen kaikkea luulen, että Vauvalla moni vain haluaisi jatkaa sitä juttua, mikä on tuonut iloa ja hupia elämään. Viihdettähän se on tietysti. Mun mielestä aika useinkin on viime aikoina äärimielipiteitä toppuuteltu myös Vauvalla. Riippuu kyllä tietysti ketä sattuu olemaan paikalla. Aika paljon näissä kaikissa ketjuissa taitaa pyöriä joku tai useampi, jotka ovat siirtyneet shippaamisesta tai fanittamisesta trollaamaan ja tekemään kiusaa muille. Nää siis ottaa milloin mitäkin roolia tai ihan muuten vaan yrittää usuttaa ihmisiä riitelemään.
t. Ei-shippaaja, alusta asti fillistelijä ja Kärtsän fani.
Tekeeköhän turhautuminen ihmisestä ”trolliin”? Esim. turhautuminen Markettoihin, sääntö jankkaajiin, viestien poisteluun jne.?
 
vierailija
Mä olen ja oisin Jereä vähän pidempi itse mut hänet ottaisin heti eikä olis mikään ongelma. Tomi on niin paljon lyhempi ja siis huomattavan lyhyt mies eikä mitenkään erikoinen muuten niin häntä en huolisi vaikka tarjottas.
 
vierailija
Mielipiteitä on monenlaisia. En itse pidä kummoisena, ja yks iso syy on pituus. Loukkaanko tällä mielipiteellä sinua?
Miten se nyt minua loukkaisi kun en ole Härtsä. On nuo sormijutut esim. sen tasoisia, ettei niitä kukaan täyspäinen kirjoittele toisesta ihmisestä. On eri asia sanoa onko joku omaa tyyppiä, vai ei, kuin ruotia jotain toisen vartalon yksityiskohtia rumasti. Jos sinä et kirjoittanut sormijuttuja niin en tarkoittanut sinua.
 

Yhteistyössä