Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ehh.. tosta tulee vähän stalkkerifiilis. Mihinkään ei kaikki fanit tarvitse jokaisen keikan taltiointia tuollaisena. Sen ymmärtää, jos siitä keikasta haluaa, jolla itse oli, mutta silloinkin se voisi olla niin kuvattu, ettei tunnu yksityisyydensuojan loukkaukselta. Lisäksi moni haluaa varmasti nähdä jos jotain erikoista tapahtui, pätkiä niistä ymmärrän hyvin, että laitetaan esille.
Miten keikan kuvaaminen eturivissä voi olla "stalkkerimaista"? En ymmärrä. Itse olisin huolissani ennemmin faneista, jotka oikeasti tekevät stalkkaamistyylisiä juttuja tai eivät kunnioita bändin rajoja, koska niitä valitettavasti tässä fandomissa on.
 
vierailija
No kyllähän hänestä valitetaan paljonkin fanipiireissä, mm. kitissyt kun ympärillä olevat pitää liikaa meteliä ja toki hänen aikaisemmat rasistiset kirjoittelut Twitterissä.
Kyseinen fani on tosi mukava, ystävällinen henkilö. Okei, kuvaa ja jonottaa älyttömästi, mutta keneltä se on pois. Jokaisella on oikeus nauttia keikoilla käymisestä tavallaan.
 
vierailija
Miten keikan kuvaaminen eturivissä voi olla "stalkkerimaista"? En ymmärrä. Itse olisin huolissani ennemmin faneista, jotka oikeasti tekevät stalkkaamistyylisiä juttuja tai eivät kunnioita bändin rajoja, koska niitä valitettavasti tässä fandomissa on.
No, mun silmissä on. Olen sukupolvea, jolloin oman suosikin keikalla käytiin silloin kun he tulivat kerran Suomeen (eikä keikoilla saanut edes kuvata). Se, että joku matkustaa lähes kaikille keikoille, kuvaa samoilta sijoilta toisen nenäkarvoja 1,5 tuntia ja sama joka ilta, pistää jokaisen biisin nettiin on minusta vain epämukavaa. Ainakin, jos olisin Bojan.
 
vierailija
Mammatko ei tiedä mitä punkkarit ovat ja ovat nyt shokissa ison maailman menoista festareilla joissa ei ole pitsinäytöksiä?
Punk:" Punk refers to a worthless fellow, useful for nothing, a nuisance, troublemaker, sick "
"A punk is a young person who behaves in a rude, aggressive, or violent way "
Punk: "a usually petty gangster, hoodlum, or ruffian "
 
vierailija
Mammatko ei tiedä mitä punkkarit ovat ja ovat nyt shokissa ison maailman menoista festareilla joissa ei ole pitsinäytöksiä?
Punk:" Punk refers to a worthless fellow, useful for nothing, a nuisance, troublemaker, sick "
"A punk is a young person who behaves in a rude, aggressive, or violent way "
Punk: "a usually petty gangster, hoodlum, or ruffian "
Jep. En ymmärrä tätäkään valitusta. Punkkiin kuuluu tuontyyppinen käytös. Ei ole henkilökohtainen loukkaus Joksuja kohtaan, eikä vaikuta kehenkään.
 
vierailija
Mammatko ei tiedä mitä punkkarit ovat ja ovat nyt shokissa ison maailman menoista festareilla joissa ei ole pitsinäytöksiä?
Punk:" Punk refers to a worthless fellow, useful for nothing, a nuisance, troublemaker, sick "
"A punk is a young person who behaves in a rude, aggressive, or violent way "
Punk: "a usually petty gangster, hoodlum, or ruffian "
So, in other words, me?
Aito
 
vierailija
No, mun silmissä on. Olen sukupolvea, jolloin oman suosikin keikalla käytiin silloin kun he tulivat kerran Suomeen (eikä keikoilla saanut edes kuvata). Se, että joku matkustaa lähes kaikille keikoille, kuvaa samoilta sijoilta toisen nenäkarvoja 1,5 tuntia ja sama joka ilta, pistää jokaisen biisin nettiin on minusta vain epämukavaa. Ainakin, jos olisin Bojan.
No, et ole Bojan etkä myöskään hänen sukupolveaan, niin jospa et myöskään hänen puolestaan yrittäisi päättää, mikä on stalkkerimaista tai "yksityisyydensuojan rikkomista", menee jo tosi ikäväksi ja mauttomaksi tuontyyppiset valitukset.
 
vierailija
No, et ole Bojan etkä myöskään hänen sukupolveaan, niin jospa et myöskään hänen puolestaan yrittäisi päättää, mikä on stalkkerimaista tai "yksityisyydensuojan rikkomista", menee jo tosi ikäväksi ja mauttomaksi tuontyyppiset valitukset.
No en ole Bojan, mutta asia ei välttämättä liity siihen, mitä sukupolvea on, miltä se tuntuu. Ja sanoin asian vain mun mielipiteenäni, ja se on tuollainen. Sä voit olla eri mieltä.
 
vierailija
Eli vitsistä loukkaannuttiin taas. JO:n fanit on näköjään samanlaisia kuin ne jotka aina loukkaantuu K:n heitoista esim Antista tai Erikasta. Yrittävät varmaan seuraavaksi cäncelöidä tuonkin bändin.
Tuo bändi on kyllä ihan sysipaska muutenkin (jos olet kuullut heitä, niin tiedät), joten ei pieni cancelointi tahtia haittaa, tuskin on hirveesti kuuntelijoita muutenkaan 😅)
 

Yhteistyössä