"Leipä saattaa maksaa kohta kymmenen euroa ja kasviöljyt loppua kaupoista"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän kesanto peltoja voi ottaa käyttöön siinähän menee käsittääkseni tuet. Ensin pitää vissiin muuttaa lakeja ja sehän kestää ainaki 3 vuotta politikoilta, kun ne tuumailevat sinne ja tänne. Siinä pitää siikata eräskin EU direktiivi. Sitten laukata ympäri peltoja mittanauhan kans. Valmista tulee sitten kun ei enään ole tarvista eli seki meni hukkaan.
Aijaa
 
vierailija
Olisi hyvä jos ruoka kallistuisi 10x. Sitten laihdutus olisi helppoa.
Turha toivo. Inflaatio hidastui ja hinnat ovat hieman laskeneet.
Kuuntelin Youtubesta musiikkia, ja väliin änkesi amerikkalainen laihdutusmainos.
Pitkän mainoksen höpötyksestä en oikein saanut selvää mikä konsti oli kuihduttanut mainoksen isoäidin kuivuneeksi kapakalaksi. Jos tuollainen keho on ihanne Amerikassa, olen ihmeissäni. Nuorempi nainen esittelee videossa jokaisen kehonsa osan, jotka on saanut muokattua mieleiseensä kuntoon.
Olen vahvasti sitä mieltä ja aina olen ollut, että ulkonäköhömpötys on raakaa rahan tekoa eli pisnestä. Ihmisen elämä on loppujen lopuksi aika lyhyt, ja voi päättyä milloin tahansa. Jos et opi arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet, kukaan toinenkaan ei sinua arvosta. Tällä palstalla istuu ruudun ääressä kaiken maailman vinksahtaneita hyypiöitä, jotka saavat tyydytystä ihmisten ruotimisesta.
Syön mitä mieleni tekee. Tänään olen syönyt kaksi croissanttia, ruisleipäpalan ja jogurttia. Ruokahaluni heittelee. Ikääntyneenä aineenvaihdunta hidastuu, ja energian tarve vähenee. Tarkkana saan olla, että elimistöni saa kaikkea mitä tarvitsee hyvinvointini ylläpitämiseksi. Ruokakaupat ovat täynnä roskaruokaa. Olen sitä mieltä ja niin ovat myös aikuiset lapseni. Jos haluat ylläpitää roska- ruokateollisuutta ja juoda myrkyksi luokiteltavaa alkoholia, valinta on vain sinun.
 

Yhteistyössä