Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä taas en yhtään ymmärrä hänestä valittamista. Jokainen saa nauttia keikoista miten haluaa kunhan ei ole muille ikävä, ja vaikka hänen tapansa onkin hyvin epätavallinen, en ole koskaan kuullut valituksia, että hän olisi ollut muille epäystävällinen, päinvastoin. Ja moni on kuitenkin nauttinut hänen TikTokeistaan, esim. bändin jäsenten UM-karaoke ja 400K katselun Helsingin SBJ.
Joo, siis kuvata saa, mutta on vähän epänormaalia kuvata Bojanin jokainen ele lähes kaikilta keikoilta käytännössä puolivartaloetäisyydeltä ja toki lähempääkin.
 
vierailija
Minusta on mahtavaa, että Safurseyn arkistoista löytyy käytännössä kaikkien keikkojen kaikki biisit, kaikki on dokumentoituna. Joo, olisi tietysti kiva jos kuvakulma olisi parempi. Näillä nyt mennään kuitenkin.
 
vierailija
En ole ikinä poistanut yhtään viestiä enkä tule poistamaan, mutta kyllähän ne Johanneksesta kirjoitetut viestit oli ihan samoja kuin K&B:stä kirjoitellaan, oli niitä 1 tai 100, se asiaa muuksi muuta.
 
vierailija
Kirjoittelen paatille Bojere minificcejä ja tänäänkin laitoin kommentin, että voin vaikka yksinäni seilata siellä hamaan tappiin asti ja mua ei ole yksikään Johannes viesti haitannut. Olen uskollinen Bojere shippari/fiilistelijä. Koska ne ei yksinkertaisesti ole samaa, mitä Kärtsästä ja Boitsusta kirjoitetaan.
 
vierailija
Minusta on mahtavaa, että Safurseyn arkistoista löytyy käytännössä kaikkien keikkojen kaikki biisit, kaikki on dokumentoituna. Joo, olisi tietysti kiva jos kuvakulma olisi parempi. Näillä nyt mennään kuitenkin.
Minä boikotoin taas hänen matskuaan, muista saa irti enemmän ja esim. ruissin keikkakin löytyy youtubesta kokonaan taltioituna
 
vierailija
Toi on ihan käsittämätöntä, miten osa viesteistä häviää sekunneissa. Selkeästi joku tosi katkera K-fani niiden takana. Ehkä Sanomalla pakko olla töissä, vai kuka on havainnut ikinä ilmoittamiensa viestien poistuneen niin nopeasti?
Miten Paskalassea käsittelevän viestin nopea poistuminen olis katkeran K-fanin tekosia? 😀 Logiikkasi vähän kusee nyt.
 
vierailija
Minusta on mahtavaa, että Safurseyn arkistoista löytyy käytännössä kaikkien keikkojen kaikki biisit, kaikki on dokumentoituna. Joo, olisi tietysti kiva jos kuvakulma olisi parempi. Näillä nyt mennään kuitenkin.
Ehh.. tosta tulee vähän stalkkerifiilis. Mihinkään ei kaikki fanit tarvitse jokaisen keikan taltiointia tuollaisena. Sen ymmärtää, jos siitä keikasta haluaa, jolla itse oli, mutta silloinkin se voisi olla niin kuvattu, ettei tunnu yksityisyydensuojan loukkaukselta. Lisäksi moni haluaa varmasti nähdä jos jotain erikoista tapahtui, pätkiä niistä ymmärrän hyvin, että laitetaan esille.
 
vierailija
Ehh.. tosta tulee vähän stalkkerifiilis. Mihinkään ei kaikki fanit tarvitse jokaisen keikan taltiointia tuollaisena. Sen ymmärtää, jos siitä keikasta haluaa, jolla itse oli, mutta silloinkin se voisi olla niin kuvattu, ettei tunnu yksityisyydensuojan loukkaukselta. Lisäksi moni haluaa varmasti nähdä jos jotain erikoista tapahtui, pätkiä niistä ymmärrän hyvin, että laitetaan esille.
Minä en kans ymmärrä tuollaista ollenkaan pitää sanoa
 
vierailija
Minä taas en yhtään ymmärrä hänestä valittamista. Jokainen saa nauttia keikoista miten haluaa kunhan ei ole muille ikävä, ja vaikka hänen tapansa onkin hyvin epätavallinen, en ole koskaan kuullut valituksia, että hän olisi ollut muille epäystävällinen, päinvastoin. Ja moni on kuitenkin nauttinut hänen TikTokeistaan, esim. bändin jäsenten UM-karaoke ja 400K katselun Helsingin SBJ.
👍
 

Yhteistyössä