vierailija
Kokko-sanaleikki ois ollut kans hauska kuullaKiva kun kielistä ja sanaleikeistä kiinnostunut B pääsee sanomaan ylex3m tiktokissa "sex laxar i en laxask". Sellainen kirja ruotsal sanaleikeistä on olemassa. On saattanut saada fanilahjaksi https://vm.tiktok.com/ZGenUGhYL/
Itse mietin, että tuo sanaleikki tuli Ylen tiimillä mieleen, kun Bojan toisti haastattelijan "bra resultat" ja haasttelija sanoi "odlična". Näyttää ainakin siltä, että B lukee jotain tekstiä, jonka kuvaaja hänelle näyttää. Olisipa hauska sellainen "Bojan reading tongue twisters in European languages" -video.Kiva kun kielistä ja sanaleikeistä kiinnostunut B pääsee sanomaan ylex3m tiktokissa "sex laxar i en laxask". Sellainen kirja ruotsal sanaleikeistä on olemassa. On saattanut saada fanilahjaksi https://vm.tiktok.com/ZGenUGhYL/
En tiijä, minusta B ei katso mitään paperia, vaan muistista sanoo, mut...Itse mietin, että tuo sanaleikki tuli Ylen tiimillä mieleen, kun Bojan toisti haastattelijan "bra resultat" ja haasttelija sanoi "odlična". Näyttää ainakin siltä, että B lukee jotain tekstiä, jonka kuvaaja hänelle näyttää. Olisipa hauska sellainen "Bojan reading tongue twisters in European languages" -video.
Minusta katsoo kuvan ulkopuolella olevaa jotain.En tiijä, minusta B ei katso mitään paperia, vaan muistista sanoo, mut...
Mitä toi odličina on?Itse mietin, että tuo sanaleikki tuli Ylen tiimillä mieleen, kun Bojan toisti haastattelijan "bra resultat" ja haasttelija sanoi "odlična". Näyttää ainakin siltä, että B lukee jotain tekstiä, jonka kuvaaja hänelle näyttää. Olisipa hauska sellainen "Bojan reading tongue twisters in European languages" -video.
Erinomaista!Mitä toi odličina on?
Nyt ei ollut kyllä mitään syytä mennä lukkoon, mut ilmeisesti joku taas innostunut poistelemaan tai jotain.Ärsyttää, että emoketju vauvalla on ollut aika kuollut viime päivinä ja silti joku jaksaa lukittaa sitä ihan huvin vuoksi.
Siellä oli ihan kivaa keskustelua tänään, joku veti vissiin Johanneksesta herneen nenään vaikka viestejä oli alle 5.Ärsyttää, että emoketju vauvalla on ollut aika kuollut viime päivinä ja silti joku jaksaa lukittaa sitä ihan huvin vuoksi.
No kaksi keskustelijaa siellä uhos toiseillensa poisteluilla. Itse en huomannut minkään poistuvan.Minkä ihmeen takia se taas meni lukkoon? Poisteluiden?
Luulen, että joku rynkyttää tahallaan sitä ilmoita asiattomasta ketjusta tms nappia ja saa ketjun lukkoon. Pelkkä poistelu ei selitä, koska ei sieltä ole tänään poistunut juuri mitään viestejä.Minkä ihmeen takia se taas meni lukkoon? Poisteluiden?
Se oli ihan uskomatonta 🫤Olin just kirjoittamassa sinne että toivottavasti Joksujen keikalle eksyy porukkaa kun näytti niin tyhjältä se teltta siinä twtitter klipissä mikä kuvattu 5 minsaa ennen keikan alkua