Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kun kielistä ja sanaleikeistä kiinnostunut B pääsee sanomaan ylex3m tiktokissa "sex laxar i en laxask". Sellainen kirja ruotsal sanaleikeistä on olemassa. On saattanut saada fanilahjaksi https://vm.tiktok.com/ZGenUGhYL/
Itse mietin, että tuo sanaleikki tuli Ylen tiimillä mieleen, kun Bojan toisti haastattelijan "bra resultat" ja haasttelija sanoi "odlična". Näyttää ainakin siltä, että B lukee jotain tekstiä, jonka kuvaaja hänelle näyttää. Olisipa hauska sellainen "Bojan reading tongue twisters in European languages" -video. :D
 
vierailija
Itse mietin, että tuo sanaleikki tuli Ylen tiimillä mieleen, kun Bojan toisti haastattelijan "bra resultat" ja haasttelija sanoi "odlična". Näyttää ainakin siltä, että B lukee jotain tekstiä, jonka kuvaaja hänelle näyttää. Olisipa hauska sellainen "Bojan reading tongue twisters in European languages" -video.
En tiijä, minusta B ei katso mitään paperia, vaan muistista sanoo, mut...☺
 
vierailija
Olin just kirjoittamassa sinne että toivottavasti Joksujen keikalle eksyy porukkaa kun näytti niin tyhjältä se teltta siinä twtitter klipissä mikä kuvattu 5 minsaa ennen keikan alkua 🥺
 
vierailija
Safurseysta minunkin piti kommentoida, on alkanut vähän tuttamaan, että kuvaa joka ikisen keikan, joka ikisen biisin, siitä keskeltä Boitsun haarovälistä, huonolla kuvakulmalla, ylirajaten. Onkohan Bojanistakaan niin kivaa, että joka ikisen keikan jokainen mikroilme löytyy netistä kenen tahansa hakea.
Ja siis kun toi vaan on niin turhaa. Saa sitä kuvata, itsekin kuvaan paljon, mutta en käy joka ikisellä keikalla, läheskään. Plus kuvaan muitakin jäseniä ja laajemmalla kulmalla jne.
 
vierailija
"Jos jonkun fanin käytös on ongelmallista, niin Safurseyn joka kiertää joka keikalla ja kuvaa ne kokonaan. Voisin kuvitella, että alkaa bändiä ja erityisesti Bojania vituttaa kun sama tyyppi tunkee kameraa naamaan koko keikan ajan joka fakin keikalla."

Olin tähän kommentoimassa ennen lukitusta, että mitäpä jos jokainen tuohon yläpeukun painanut jjättäis Safurseyn tiktokit sitten katsomatta?
 

Yhteistyössä